تعداد بازدید: 3058

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 14 فروردين 1393-20:16

لطف الله آجدانی خبر داد:

برگزاری تالار گفت و گو در اداره کل آموزش و پژوهش استانداری

مدیرکل آمورزش و پژوهش استانداری مازندران خبر داد: نخستین جلسه از سلسله جلسات تالار گفت وگوی تخصصی دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران با موضوع "گردشگری در  مازندران، چالش ها و راهبردها"  اردیبهشت 1393 برگزار می شود.






 مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: لطف الله آجدانی -مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران- در گفت و گویی خبری تصریح کرد: تشکیل تالار گفت و گوی تخصصی و برگزاری سلسله جلسات موضوعی در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، یکی از اهداف و برنامه های اداره کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران برای هم اندیشی نقادانه و کارشناسانه مسوولان بخش های دولتی و خصوصی و صاحب نظران دانشگاهی و اهالی رسانه های مازندران در راستای فرآیند توسعه در استان مازندران است.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران افزود: نخستین جلسه از سلسله جلسات تالار گفت وگوی تخصصی دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران با موضوع "گردشگری در  مازندران، چالش ها و راهبردها"  اردیبهشت 1393 برگزار می شود.

 آجدانی تصریح کرد: این جلسه با حضور دکتر دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی مازندران، یکی از استادان برجسته دانشگاه در حوزه مسایل گردشگری، یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، یکی ازمسوولان و فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری و با حضور جمعی از نمایندگان مطبوعات و رسانه ها و نیز برخی از مسوولان و شخصیت های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مازندران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه که به صورت میزگرد و پرسش و پاسخ وتریبون آزاد برگزار خواهد شد، مدیرمسول پایگاه خبری گردشگر آنلاین، به عنوان مجری- کارشناس جلسه حضور خواهد داشت.


  • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 1 0
    شنبه 16 فروردين 1393-10:8

    تشكيل شوراي پژوهش و تبادل نظر با كارشناسان عملي فرخنده است و ما هم منتظر برگزاري جلسات و اتخاذ تصميم مسئولان مي مانيم .

    • جمعه 15 فروردين 1393-22:21

      ای کاش آخرش این عبارت "تریبون آزاد" رو بیان نمی کردند،چون عملا در برنامه ای که شرکت کنندگان انتخاب شده هستند چنین حالتی غیرممکنه.

      • جمعه 15 فروردين 1393-1:31

        پژوهش فعالیتی است که مغز استان رو به حرکت در می آره. با این تغییر مدیریتی باید به زودی منتظر اصلاحات روش سنتی گذشته باشیم.

        • مدرس دانشگاهپاسخ به این دیدگاه 7 1
          جمعه 15 فروردين 1393-0:38

          امیدواریم این گونه اقدامات که در نوع خود در استانداری و استان اتفاق جدید و مهمی است از سوی مسوولین و شخصیتها و اهالی رسانه ها حمایت و تقویت شود تا راه برای هم افزایی بیشتر جهت توجه به مسایل و مشکلات و راه حلهای استان تسهیل و تسریع شود


          ©2013 APG.ir