تعداد بازدید: 12504

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 19 فروردين 1393-22:24

دستگیری 3 شرور در نور

خبرهای حوادث مازندران/ يک کيلو خاک طلا 100ميليون ريال+ کشف شش کيلو گرم حشيش در بابل+ انهدام اعضاي باند سارقان سيم برق در مازندران و...


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی معاونت اجتماعی انتظامی مازندران: فرمانده انتظامي شهرستان نور از عمليات ضربتي پليس در شناسايي و دستگيري 3 متهم به شرارت و درگيري خبر داد.

سرهنگ " ولي ا... گنجيان مقدم " فرمانده انتظامي شهرستان نور با اعلام اين خبر گفت : در پي دريافت گزارشي مبني بر شرارت و درگيري افرادي شرور و اراذل و اوباش در منطقه " چمستان " نور و شهرستان آمل ، موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت .

وي تصريح کرد: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي با همکاري ماموران انتظامي بخش" چمستان " و پاسگاه انتظامي " ناتل کنار "، پس از چند روز کار مشترک انتظامي و اطلاعاتي موفق شدند، سه متهم به شرارت به نام هاي " کيوان - ش" ، " مهدي - الف " و " مهدي – ک " را شناسايي کنند.

سرهنگ گنجيان مقدم افزود : ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي مخفيگاه متهمان با هماهنگي قضايي در عملياتي ضربتي با محاصره مخفيگاه متهمان اين افراد را دستگير کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان نور بيان داشت : ماموران پس از دستگيري متهمان در بازرسي از محل اختفای آنان موفق شدند، مقاديري وسايل و ابزار آلات شرارت و درگيري را کشف کنند.

*انهدام باند کلاهبرداري يک ميليارد ريالي در نوشهر

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر، از شناسائي و انهدام باند کلاهبرداري يک ميليارد ريالي خبر داد .

 سرهنگ " شمس الدين کرماني " با اعلام اين خبر افزود : در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي مبني بر کلاهبرداري از وي از سوي افرادي با فروش زمين غير به ارزش يک ميليارد و 700 ميليون ريال ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 وي تصريح کرد : ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي از فعاليت اعضاي باند کلاهبرداري حرفه اي با خبر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر خاطر نشان کرد : ماموران در ادامه تحقيقات دريافتند، اين افراد پس از شناسايي زمين هايي که مالکان آنها در خارج از شهرستان سکونت دارند، با جعل اسناد و مدارک اقدام به فروش آن به افراد ديگر مي کردند.

 سرهنگ کرماني افزود: با هماهنگي قضايي ماموران پس از شناسايي اعضاي اصلي اين باند ، در عملياتي غافلگيرانه متهمان به نام هاي " علي – م " سرکرده باند ، " علي – ر" و " رضا – الف " را دستگير کردند.
 کرماني عنوان داشت : متهمان در تحقيقات فني و پليسي به بزه انتسابي اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 *يک کيلو خاک طلا 100ميليون ريال !

فردي که با فروش يک کيلو خاک به عنوان خاک طلا از شهروندي در شهرستان نوشهر استان مازندران 10 ميليون تومان کلاهبرداري کرده بود دستگير شد.

 در پي مراجعه فردي به ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان نوشهر مبني بر کلاهبرداري 100 ميليون ريالي از وي از سوي فردي ناشناس ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند، اين فرد در پي مسافرت به شهرستان نوشهر با فردي که مدعي بود داراي خاک طلا است، آشنا شده و براي خريد آن اقدام به پرداخت 10 ميليون تومان وجه نقد کرده است

. اين فرد پس از پرداخت وجه نقد و دريافت خاک طلا متوجه شد، اين خاک بدلي بوده و هيچ ارزش ريالي ندارد

 ماموران پليس آگاهي با دريافت اين اطلاعات با هماهنگي قضايي متهم به کلاهبرداري به نام " نادر – ح " را شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.

 متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.
 
*کشف اموال سرقتي به ارزش 150ميليون ريال در عباس آباد

ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان " عباس آباد "، با شناسايي و دستگيري چهارسارق، با کشف چندين فقره سرقت به همراه اموال مسروقه به ارزش 150 ميليون ريال را کشف کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " کشاورزي" فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد با اعلام اين خبر افزود : در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در ايام تعطيلات نوروز در سطح شهر سلمانشهر ، ماموران انتظامي کلانتري اين شهر ، اقدامات اطلاعاتي و انتظامي را در دستور کار خود قرار دادند .

 وي تصريح کرد : ماموران با تقويت گشت هاي انتظامي متهم به سرقت به نام " س – ف" 29 ساله اهل تهران را حين سرقت از داخل يک دستگاه خودرو شناسايي و دستگير کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد اظهار داشت : متهم در تحقيقات وبازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي و5 فقره سرقت اعتراف کرد.

 اين مقام انتظامي افزود : در همين ارتباط ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي با شناسايي و دستگيري 2 متهم به سرقت به نام هاي " غ – ن "24 ساله و " ع- الف " 28 ساله مقادير زيادي لوازم منزل از جمله دوربين مداربسته، تلويزيون و... به ارزش بيش از 150 ميليون ريال کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشاورزي همچنين از کشف يک دستگاه موتور سيکلت مسروقه از سارقي به نام " ج – ش" 31 ساله خبر داد و افزود : کليه متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند .

 *کشف شش کيلو گرم حشيش در" بابل "

ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل با توقيف يک خودرو سواري شش کيلوگرم حشيش کشف کردند.

در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهرستان بابل ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .
ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ساعت 23 شب گذشته با شناسايي متهم و خودروي وي ، در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.

 براساس اين گزارش ، ماموران در بازرسي از خودروي متهم موفق شدند ، 6 کيلوگرم حشيش را که بطرز ماهرانه اي در صندوق عقب خودرو جاسازي شده بود، کشف کنند.

متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد و خودروي وي نيز توقيف شد .

 *کشف 12کيلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان " بهشهر " ، از شناسايي و دستگيري عوامل تهيه وتوزيع مواد مخدر و کشف بيش از 12 کيلو گرم انواع مواد مخدر خبر داد.
سرهنگ " نورا... ملکي " فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر با اعلام اين خبر افزود : در ساعت 22 و 45 دقيقه شب گذشته در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به نام "

موسي – ت " در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي قرار گرفت .

 سرهنگ ملکي افزود : ماموران با دريافت اين گزارش با همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان ، اقدامات اطلاعاتي و انتظامي را آغاز کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر ياد آور شد : ماموران با تعقيب و مراقبت از اين فرد پس از شناسائي محل فعاليت و سکونت وي ، با هماهنگي قضايي در عملياتي غافلگيرانه متهم را در مخفيگاهش دستگير کردند.

ملکي گفت : ماموران در بازرسي از محل فعاليت اين فرد هشت کيلو و 545 گرم ترياک را کشف و ضبط کردند.

 وي اضافه کرد : در اين ارتباط يک دستگاه خودرو متعلق به متهم که در امر حمل و جابجايي موادمخدر از آن استفاده مي کرد ، توقيف شد .

 اين مقام انتظامي از تحويل متهم به مواد مخدر به مرجع قضايي خبر داد و افزود : در همين ارتباط ماموران انتظامي اين فرماندهي در عمليات ديگري موفق شدند، بيش از چهار کيلو گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

 *انهدام اعضاي باند سارقان سيم برق در مازندران

ماموران فرماندهي انتظامي استان مازندران ، با انهدام دو باند سرقت سيم برق و توقيف يک دستگاه خودرو، مقادير زيادي سيم برق کشف و ضبط کردند.

در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق و خطوط انتقال برق در مزارع و باغات شهرستان مياندرود ، ماموران انتظامي شهرستان اقدامات ويژه پليسي را در دستور کار خود قرار دادند .

 ماموران پليس آگاهي با تقويت گشت هاي انتظامي و انجام تحقيقات پليسي در دو مرحله عمليات جداگانه، دو باند سارقان سيم برق را شناسايي کردند.

 براساس اين گزارش ، ماموران در ادامه با شناسايي پنج عضو از اعضاي اين باند ها و يک نفر مالخر ، در عمليات غافلگيرانه همه متهمان را دستگير کردند.

 متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به 8 فقره سرقت سيم برق اعتراف و در بازرسي از مخفيگاه آنان مقاديري آلات و ادوات جرم و اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

 در همين ارتباط ماموران انتظامي پاسگاه " پي رجه " شهرستان نکا در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110، مبني بر وقوع سرقت سيم برق در يکي از روستاهاي حومه اين شهرستان ، بلافاصله سريعاً وارد عمل شدند.

ماموران با تقويت گشت هاي انتظامي و انجام اقدامات اطلاعاتي حين انجام ماموريت به يک دستگاه خودرو سواري پرايد مظنون شدند .

 اين گزارش حاکي است ، ماموران در اقدامي غافلگيرانه خودرو مورد نظر به رانندگي فردي به نام " محمد – ف " 32 ساله و سرنشيني فردي ديگر به نام " وحيد – ط " 34 ساله را متوقف و در بازرسي از آن موفق شدند ، يک دستگاه ترانس کوچک و کنتور برق را به همراه 70 کيلو گرم سيم برق مسي کشف و ضبط کنند.
 متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.


  • شنبه 23 فروردين 1393-17:50

    شرور نشان از بی تربیتی خانوادگی است. حکومت باید اینها را شناسایی، در اختیار و اصلاح کند.

    • شنبه 23 فروردين 1393-17:49

      چرا در عربستان ظهرها مغازه ها را باز می گذارند و به نماز می روند؟ تا وقتی که دست دزد قطع نشه همینه.


      ©2013 APG.ir