تعداد بازدید: 5031

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 فروردين 1393-19:57

عکس و خبر

شکار خاموش

عکس های خبری مازندنومه/ 2عکس از شکار حیوان به خاطر استفاده از دم آن در منطقه بلده نور


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، خبر ارسالی موسسه سبزاندیشان شیدوَر: مهمترین راه نجات طبیعت ایران از این وضعیت  نابه سامان، آموزش است و آموزش و آموزش؛ بنابراین بایدآموخته های زیست محیطی خودرا با سایر هموطنان مان به اشتراک بگذاریم تا کمتر شاهد تخریب محیط زیست ونابودی حیات وحش ایران باشیم.

تصاویر زیر گواه این واقعیت است که کمبود آگاهی زیست محیطی و فقدان نگاه پایدار به ثروت های واقعی کشورمان، باعث می شود تا موجود زنده ای را فقط برای فروش دمش به ضرب گلوله از پای درآوریم.

حیات انسان بدون بقا و دوام سایر موجودات زنده از میکروب ها گرفته تا گیاهان و پرندگان و گوشتخواران و... هرگز معنایی ندارد.

   

     

محل عکس: روستای تاکر از توابع شهرستان بلده نور
زمان :فروردین 1393
عکاس : سامان خادم

 


  • پنجشنبه 28 فروردين 1393-13:17

    سلام به خاطر انعکاس چنین خبرهایی باید از شما تشکر کرد. تا همین چند سال پیش اگر دم از حقوق حیوانات می زدیم متهم به جوگیری یا قرتی بودن می شدیم. یکی از اتهاماتی که در سالهای پیش به دنیای غرب می زدیم این بود که چرا از حیوانات دفاع می کنند انسانها که واجب ترند. غافل از این که زندگی انسان و گیاه و حیوان در هم تنیده اند. در ضمن آن غربی هایی که به کشوری دیگر حمله می کنند همانهایی نیستند که از حقوق حیوانات دفاع می کنند!


    ©2013 APG.ir