تعداد بازدید: 5144

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 فروردين 1393-23:26

خدمت‌گزاری فرصت است نه محلی برای انباشت ثروت

تودیع در ساری، بخشدار سابق در تهران

بخشدار احمدی نژادی نامه دست نویسی به دفتر فرمانداری ارسال و از 25 فروردین به مدت چهار روز درخواست مرخصی می کند و بدون اخذ موافقت فرماندار با ماشین بخشداری راهی تهران می شود!


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: عصر دوشنبه معارفه بخشدار جدید رودپی شمالی با حضور فرماندار ساری ،امام جمعه فرح آباد و جمعی از مسئولان محلی در سالن همایش پلاژ نیروی انتظامی برگزار شد.

جواد واحدی –فرماندار ساری – در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه کشور باید بر مبنای شعاری باشد که رهبری تعریف کرده اند، افزود: اقتصاد مقاومتی وابلاغ سیاست‌های آن باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رودپی شمالی از ظرفیت‌های زیادی برخوردار است و باید با توجه به سند راه و سند چشم‌اندازه توسعه، گام‌های اساسی برداشته شود گفت: باید در راستای ارتقای بخش، تلاش‌ها را همه‌جانبه کرده و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

واحدی با بیان اینکه وظیفه بخشدار تبیین سیاست های دولت در بخش است و بخشدار جدید باید شناخت کافی از منطقه محل ماموریت داشته باشد افزود: رودپی شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه وجود پلاژ‌های ساحلی، شهرک صنعتی و کارخانه آرین سینا در این منطقه می‌طلبد با تدابیر ویژه دولت، گام‌های اساسی را در حوزه صنعت و گردشگری برداریم، اظهار داشت:‌ سازندگی با توجه به اینکه توسعه اقتصادی در دستور کار دولت است، در دستور کار بخش هم قرار گیرد.

واحدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مرکز استان و محورهای توسعه شناسایی و بررسی شده است، گفت: اگر می‌خواهیم سرمایه‌گذاری مولد داشته باشیم باید مشوق‌های لازم را برای سرمایه‌گذاری تعریف و ایجاد کنیم، اطلاعات لازم را به سرمایه‌گذار بدهیم و امنیت سرمایه‌گذار را تامین کنیم و برای اعتماد سرمایه‌گذار، پاک دستی داشته باشیم نه اینکه سرمایه‌گذار را بدوشیم.

وی همچنین با اشاره به زمان ثبت نام برای دریافت یارانه، اظهار داشت:‌انصراف‌هایی که از دریافت یارانه صورت می‌گیرد کمک می‌کند به کشور تا در مسیر توسعه قرار گیریم.

واحدی با بیان اینکه مرکز همایش‌های شهرستان ساری روز چهارشنبه هفته جاری کلنگ‌زنی می‌شود، ادامه داد: بخش خصوصی در این زمینه وارد شده است، پروانه ساخت را صادر کردیم و 90 هزار متر بنا ایجاد می‌شود که حدود 500 اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

واحدی با اشاره به تغییر بخشداران، گفت:‌فضای کار و تلاش برای همه وجود دارد، تغییر فضای مدیریتی به منزله ضعیف بودن آن مدیر نیست، تحول است و تغییر دولت‌ها هم این فضا را دارد.

وی گفت:‌با بخشنامه‌ای که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده در برخورداری نیروها در بخش‌ها و شهرستان‌ها که از نیروهای وزارت کشور استفاده شود، این تغییر هم به همین جهت است چون ماموریت کسانی که خارج از کادر وزارت کشور بودند تمدید نشد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه خدمت‌گزاری فرصت است نه محلی برای انباشت ثروت، افزود: فرصتی برای ما ایجاد می‌شود تا به مردم خدمت کنیم و در این راستا مردم باید لمس کنند که بخشدار در منطقه حضور دارد.

*در نهایت تصمیم گیری با ماست

اسماعیل حسن زاده –بخشدار جدید رودپی شمالی - نیز در این مراسم با بیان اینکه بخشدار به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد، افزود: انجام کار مستلزم همکاری و همیاری همه مردم در قالب یک تیم هماهنگ است و در این راستا دهیاران و شوراها به عنوان نماینده مردم نقش بسزایی دارند.

وی به هدایت های امام جمعه هم اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه بخش رودپی شمالی دست استمداد به سوی همه نخبگان دراز می کنم و امیدوارم در این راه کمک کار بنده باشند.

بخشدار رودپی شمالی ایجاد تعامل فرای مسایل جناحی را یکی از ابرازهای تحقق این مهم ارزیابی کرد و گفت: در انجام کار گرایش های حزبی و جناحی محلی از اعراب ندارد.

وی اولویت اصلی کار در بخش را ایجاد امنیت دانست و گفت:با ایجاد این مهم همه بخش ها فعال خواهد شد و سرمایه گذار نیز با طیب خاطر برای سرمایه گذاری به منطقه خواهد آمد.

این مسئول با اشاره به مطالعه ظرفیت های منطقه و توجه خاص مسئولان استان به این بخش اظهار داشت:بخش رودپی نماد ساری و مرکز استان است که هر چه سامان دهی بهتری داشته باشد جلوه مازندران در کشور بهتر خواهد بود.

وی به اهمیت سامان دهی ساحل این بخش اشاره کرد و گفت:ساحل ساری باید در شان مردم منطقه و ساری باشد.

بخشدار رودپی شمالی به ظرفیت های دیگر این بخش اشاره کرد و گفت: هر عزیزی حاضر به سرمایه گذاری در این منطقه باشد با او نهایت همکاری را خواهم داشت.

وی نگاه به بخش گردشگری در کنار توسعه منطقه را خواستار شد و گفت: اوضاع بیکاری این منطقه بهتر از مناطق دیگر استان نیست و باید در پی ایجاد اشتغال جهت کاستن از مشکلات اجتماعی باشیم.

حسن زاده به شعار تدبیر و امید دولت اشاره کرد و گفت:قطعا در تصمیمات بخش نظرات مشورتی نهادها،بزرگان و ریش سفیدان اخذ خواهد شد اما در نهایت تصمیم گیری با ماست چرا که باید پاسخگو باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم سیروس کرامتی بخشدار سابق رودپی شمالی حضور نداشت.

اخبار دریافتی حاکی از آن است که صبح دیروز طی تماس تلفنی فرماندار ساری با بخشدار رودپی شمالی و اعلام موضوع تودیع و معارفه، وی از این موضوع استقبال می کند اما عصر همان روز طی تماس تلفنی با دفتر فرماندار از ارائه تز دکتری خود در تهران خبر می دهد که فرماندار اصرار بر حضور وی دارد و اعلام می دارد که نظر مسئولان سیاسی استان بر اجرای این معارفه است.

علی رغم فشارهای سیاسی بر شوراها و دهیاران مبنی بر مخالفت با این موضوع و با آگاهی از قطعیت تصمیم و اراده مسئولان سیاسی استان بر انجام این امر، نامه دست نویسی از سوی بخشدار سابق به دفتر فرمانداری ارسال می شود و او از 25 فروردین به مدت چهار روز درخواست مرخصی می کند و بدون اخذ موافقت فرماندار با ماشین بخشداری راهی تهران می شود.

شنیده ها از حضور بیشتر غیربومی ها و عموما میاندورودی ها در این مراسم حکایت دارد و خبرنگاران نیز در این مراسم غایب بزرگ بودند و تنها فایل صوتی این مراسم در اختیار برخی از رسانه ها قرار داده شده است که سخنان حجت الاسلام عابدی امام جمعه فرح آباد نیز در این فایل وجود ندارد.

لازم به ذکر است عکس های این مراسم مربوط به سایت بخشداری رودپی شمالی است که روابط عمومی این بخشداری بر روی خروجی سایت قرار داده است.

برخی آگاهان بر مماشات فرماندار ساری در این موضوع صحه گذاشته اند.


  • چهارشنبه 27 فروردين 1393-9:25

    رسالت خبري تان ........................
    درسته جنا ح بازي باندو......
    برخي ها خبر سازي ميكنند

    • چهارشنبه 27 فروردين 1393-9:49

      آقای مازندنومه، رسالت خبری تان یعنی اینکه فقط از شهرداری ساری و شجاعی تعریف کنی تا این بابا خوشش بیاد.بقیه چیزها به نظر این آقا یعنی کشک و ضد رسالت خبری! کجای مطلب ضد رسالت خبری بود من نمی دونم! احتمالا اون بخش اش که به فرماندار انتقاد کردید و فرماندار هم که می دانید با دوستان مخلص عرشیا دوست است!!

    • چهارشنبه 27 فروردين 1393-8:27

      سلام.
      فقط حرف زیاد. این چه رسمیست که این همه آدم باید جمع بشن, تعدادی از بزرگترهاشون صحبت بکنن تا یک آدم بشه بخشدار. مگه وزیر شده؟ اصلا نیازی به این تودیع و معارفه ها نیست. متاسفانه در دولت قبلی هم همینطور بود. و همچنین دولت اصلاحات و سازندگی. تازه از امروز بخشدار عزیز باید دفترش بشینه و کسانی را که برای تبریک میان ببینه که بستگی به شخصیت مورد نظر داره. بهرحال از 3 روز تا 7 روز این کار زمان می بره. و البته ادامه ماجرا ...

      • چهارشنبه 27 فروردين 1393-8:5

        فرمانداری که از ...حساب میبرد...
        مگه کسی حرفشو گوش می کنه...
        متاسفم
        ...

        • چهارشنبه 27 فروردين 1393-10:57

          متاسفم علی کامنت منو تحریف کردی ایکاش نمی زدی تو چرا

        • چهارشنبه 27 فروردين 1393-7:46

          درود- قبلا" عرض کردیم باز هم خواهیم گفت: دزد پر رو یقه صاحبخونه رو خواهد گرفت!! حالا شد حکایت این مدیران اصولگرا!

          • چهارشنبه 27 فروردين 1393-0:53

            این فرماندار میزانه میزانه, میدونی چرا؟ واسه اینکه دقیقاً وسط هر دو طرف قرار داره !!!
            لاین وسط میره چپ و راست راهنما میزنه , بااینور میپره میگه باشما هستم با اونور میپره همینو میگه

            • فرح آبادیپاسخ به این دیدگاه 2 0
              چهارشنبه 27 فروردين 1393-0:36

              سیروس کرامتی که دانشجوی دکتری نبوده!
              ایشون فقط در دوره ای شرکت کرده که توسط دانشگاه تربیت مدرس در ساری برگزار شده بوده و هیچ ارتباطی به تهران نداشته.
              این موضوع باید بررسی بشه که نامبرده در تهران چه کاری داشتند!!!!!!!

              • سه شنبه 26 فروردين 1393-23:44

                مهندس اسماعیل حسن زاده از نیروهای توانمند فرمانداری میاندرود بوده و میاندرود سالها از خدمات ایشان بهره مندبوده است
                وحال این فرصت نصیب مردم شریف رودپی شده تا ازتفکرات این مدیر جوان و با تجربه دولت تدبیر وامید کمال استفاده را ببرند
                با تبریک خدمت مردم شریف رودپی وارزوی توفیق برای مهندس حسن زاده

                • ضد مازند نومهپاسخ به این دیدگاه 1 1
                  سه شنبه 26 فروردين 1393-23:29

                  مازن نومه چی شده باز
                  نکن این کارا رو
                  الان دمبال چی هستی باز
                  تخریب فرماندارررر!!!
                  نکن صادقی

                  • چهارشنبه 27 فروردين 1393-9:45

                    فرماندار احمدی نژادی باید بره. اینجا جاش نیست.

                  • دروغ صدتا یه قرون!پاسخ به این دیدگاه
                    سه شنبه 26 فروردين 1393-19:37

                    ...
                    آقای واحدی که ادعا می کند خدمتگذاری جایی برای انباشت ثروت نیست!
                    ...

                    • سه شنبه 26 فروردين 1393-11:45

                      آیا این نشانه اقتدار و توانایی یک مدیر ارشد است که توان آن را ندارد تا مدیری که با وی کار کرده متقاعد نماید که در یک مراسم قانونی شرکت نماید.برای مازندران با چنین مدیرانی متاسفم


                      ©2013 APG.ir