تعداد بازدید: 6258

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 26 فروردين 1393-11:46

دکتر رسول ظفرمند:

افراد بدون بیمه از 1 اردی بهشت ثبت نام کنند

مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت :طرح پوشش بیمه سلامت همگانی و اجباری رایگان تا پوشش کامل بیمه ای تمام افراد ادامه می یابد.


              مازندنومه؛ سرویس کلینیک، خبر ارسالی روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران: دکتر رسول ظفرمند گفت: ثبت نام از افراد فاقد پوشش بیمه درمان از اول اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

  وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت( www.bimesalamat.ir  )ثبت نام خود را انجام دهند .

 مدیرکل بیمه سلامت مازندران تصریح کرد: با بررسی اطلاعات ثبت شده و تشخیص عدم پوشش بیمه ای در سایر سازمان های بیمه گر از قبیل سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خدمات درمانی نیروهای مسلح و ...  به آنها اعلام خواهد شد تا برای دریافت دفترچه بیمه سلامت بدون پرداخت هیچگونه وجهی اقدام کنند. .

        مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه افزود : بعد از ثبت نام در سایت ، هیچ ضرورتی برای مراجعه متقاضیان به ادارات بیمه سلامت وجود ندارد، بلکه متقاضیان پس از صدور دفترچه می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی های بیمه سلامت در سطح استان ( که متعاقباًاعلام خواهد شد ) ، دفترچه بیمه سلامت خود را دریافت کنند.

       ظفرمند همچنین اعلام کرد : این دفترچه نیز مثل سایر دفاتر صندوق های مختلف بیمه سلامت قابل استفاده جهت دریافت خدمات بیمه درمان است.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این طرح تا پوشش کامل بیمه ای تمام افراد جامعه ادامه یابد و هیچ فردی بدون دفترچه بیمه درمان در کشور وجود نداشته باشد . 

        لازم به ذکر است با توجه به اجرای طرح پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در استان مازندران، بیمه شدگان در صورت مراجعه به پزشک خانواد خود از پرداخت هرگونه وجهی بابت ویزیت معاف بوده و در صورت تجویز دارو توسط پزشک خانواده ، با مراجعه به داروخانه از پرداخت فرانشیز نیز معاف خواهند بود


  • پنجشنبه 28 فروردين 1393-7:6

    زير ميزي پزشكان حق مسلمشان !!!!!!؟؟؟؟
    چند باره كاري وسرگرداني مردم در طرح پزشك خانواده وعدم پوشش بيمه در بسياري از مواردباعث شده مردم كمتر اعتماد كنند وپزشكان عزيز !!!!ااصلا بيمه قبول نميكنن تا برسد به اين جور بيمه ها!!!!!!
    ضمنا با توجه به پرداخت ماهيانه مبالغ زياد به بيمه ها وبيمه تكميلي زير ميزي پزشكان رسم شده وبا وقاحت تمام شماره حساب ميدن بيچاره مردم دستشان به جايي بند نيست
    وقتي كه خوشان بركار خونظارت ميكنند همينه ..


    ©2013 APG.ir