تعداد بازدید: 3766

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 31 فروردين 1393-10:49

نطق محمددامادی در مجلس

تاریخ قضاوت خواهد کرد

آیا در میان این همه مشکل و حسرت که مازندران را در بر گرفته است شایسته است که همه وظیفه مسئولانش لابی و کشمکش بر سر گماردن منشی معاون مدیرکل فلان اداره برای فلان پست باشد؟


مازندنومه، سرویس سیاسی: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس، امروز یکی از ناطقان پیش از دستور بود. متن کامل نطق او در زیر آمده است:

رهبرم ! ندای فرهنگیت را در سال بانوی دوعالم شنیده ایم. وای بر جماعتی که به جای التزام عملی به آن ، تنها به انتشار شعار گونه اش بسنده کنند.

همکاران گرامی، نمایندگان محترم، با تبریک فرا رسیدن سالروز تولد زهرای مرضیه (س) و روز مادر مستحضرید که انسجام اجتماعی و یکپارچگی سیاسی برای حفظ منافع ملی از ضرورت‌های کشور است.

اما در مقوله مذاکرات هسته‌ای، گروهی به دنبال ابزار ساختن از سیاست خارجی برای سیاست داخلی هستند. همگان می‌دانند محال است توافقنامه ژنو بدون اجماع مقامات ارشد نظام حاصل شده باشد، ولی یک عده اندک می‌کوشند آن‌را سیاه جلوه داده و از همه دست‌آوردهای آن چشم بپوشند. کسانی که در طی سال های اخیر چشم بر همه کاستی‌ها و هزینه‌زایی‌ها بستند، امروز از گشودن فضا برای بحث کارشناسی درباره مذاکراتی محرمانه سخن می‌گویند. آنها به اندازه کافی بابت عملکرد گذشته خویش، خود زیر فشار سؤال و مؤاخذه جامعه هستند، و ضرورت ندارد بیش از این خود را جلوی خواست و اراده اکثریت مردم قرار دهند.به جای این کارها، باید به بازنگری بپردازند و از گذشته خویش درس بگیرند .

و اکنون سخنم با دولت دستگاه بوروکراتیک ناکارآمد و سنگین دولتی از پس مشکلات موجود به تنهایی برنخواهد آمد. از سویی دیگر چند بحران اساسی کشور را تهدید می‌کند که برخی را به اختصار می‌گویم:

1. مشکلات زیست‌محیطی شدید که نمی‌دانم چرا عزمی برای بیان تمام واقعیت آن وجود ندارد

2. فساد سیستماتیک، فسادی که محصول اراده چند کارمند جزء نیست. راه‌های فساد در درون نظام اداری گشوده شده است.

3. مشکل بیکاری . کافی است به سناریوهای تقاضای کار و پیش‌بینی رشد اقتصادی قابل حصول بنگریم تا چشم‌اندازی از بازار کار ایران 1400 آشکار شود.

درمان این دردها را باید در چند چیز یافت:

1. عزم سیاسی برای واقع‌گرایی نه در شعار بلکه در عمل نیاز است. واقع‌گرایی از لحظه‌ای آغاز می‌شود که به جای بر شمردن دست آوردها از خطا های خود بگوییم و بر جبران آن بکوشیم.

2. هیچ دولتی، اصولگرا، اصلاح‌طلب یا اعتدالی بدون مردم سازمان‌یافته، از پس حل مشکلات این کشور برنخواهد آمد. شرایطی ایجاد کنید که مردم آزادانه بیندیشند، سرمایه‌های‌شان را به‌کار بیندازند، کشورشان را دوست بدارند، و جز قانون، ملاحظه دیگری نداشته باشند.

3. دولت اطمینان داشته باشد با حاکم نشدن اکثریت شایستگان، انبوه نیروی انسانی نامناسب، و حجم فعلی هزینه‌های جاری، مجالی برای اقدام توسعه‌ای ساختاری نخواهد یافت.

و اما سخن آخر درباره مازندران طبرستان وطنم جلوه گه شیران است مهد پیلان دلیر وطنم ایران است به ره میهن ما جان به کفش بسیار اند شهدایش همگی شاهد این استان است شهر ساری چو دگر ناحیه این استان مانده مظلوم و بسی مشکل آن پنهان است ما از این خانه ملت به شما می گوییم درد آبادی ما تشنه به صد درمان است مازندران سبز سکه دو رویی ست که فقط روی سبزی ،خوشی آب و هوا و زیبایی طبیعت آن به مردم نمایانده شده است .

در کنار پر گویی از این قصه ها،چرا از غصه های مازندران نمی گویند. چرا از این نمی گویند که زمین خواری و تخریب جنگل و آلودگی آب همان زیست محیط ناب را نیز رو به تخریب برده است؟ چرا به بهره وری اندک کشاورزی و سرمایه گزاری های نامناسب اقتصادی در مازندران اشاره ای نمی کنند؟ چرا از هم نسلان بیکارم نمی گویند؟ چرا نمی گویند که در یک قلم یک سوم سرمایه گزاری مازندران در داخل شهرک های صنعتی اش انجام می شود اما بسیاری از همان شهرک ها یا جاده مناسب ندارند یا آب و برق مورد نیازشان را؟

در همین حال به این مساله اشاره ای ندارند که برای ایجاد فرصت اشتغال زایی در سال گذشته 542 واحد برای سرمایه در گردش از این استان به صندوق توسعه معرفی شدند اما در نهایت تنها 29 واحد موفق به دریافت مبلغی برای سرمایه گزاری گشته اند؟ آیا تمسخر آمیز نیست که کشاورزان این استان سالها پشت در اتاق مدیران برای تهیه ابتدایی ادوات کشاورزی نظیر تراکتور ،کمباین و تیلر منتظر بمانند؟

چگونه می شود وزیر محترم نسبت به کشته شدن 70 جوان ساروی در جاده مرگبار ساری – تاکام بی تفاوت باشد؟ اگر جز این است چرا یکبار برای همیشه به این وضعیت خاتمه نمی دهید؟ چگونه می شود مرکز استانی با پتانسیل مازندران سالها از داشتن یک کمربندی ساده محروم باشد و اکنون نیز روند احداث آن به کندی هرچه تمامتر انجام پذیرد؟

آیا تاسف بار نیست که شهرستان میاندرود حتی از داشتن یک بیمارستان ابتدایی محروم باشد؟ خواست بزرگ شهروندان مرکز مازندران تبدیل منطقه توریستی فرح آباد به منطقه آزاد تجاری ست و بنظر اکنون زمان سپاس از حمایت ساروی ها در انتخابات 92 فرارسیده است.

آیا تدبیر دولت ایجاب نمی کند که اسکله فرح آباد این شهر ، توسعه یابد و از فرودگاه ساری برای استفاده از هواپیماهای باری و انجام مراودات تجاری با کشورهای سی آی اس استفاده شود؟

آیا در میان این همه مشکل و حسرت که مازندران را در بر گرفته است شایسته است که همه وظیفه مسئولانش لابی و کشمکش بر سر گماردن منشی معاون مدیرکل فلان اداره برای فلان پست باشد؟

چرا اراده ای برای پایان دادن به تلاش یک عده اندک که امروز و فردای این شهر و استان را در پای منافع شخصی و جناحی در این استان قربانی می کنند وجود ندارد؟ از این تریبون استفاده می کنم و هشدار می دهم که تاریخ در خصوص رفتارهای این چنینی قضاوت خوبی نخواهد داشت، چرا که نمی توان همه واقعیت را برای همیشه از چشم همگان پنهان کرد.


  • سه شنبه 9 ارديبهشت 1393-18:34

    عبوری مر میدانهای سخت دوستت داریم

    • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-16:23

      بالاخره جوان اول شهر ، مهدی عبوری می باشد یا محمد دامادی؟

      • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-15:30

        عرشیا جان اطلاعات بودجه ای رو از کی میگیری؟ کی گفته با تصویب بودجه سهمیه هر پروژه مشخص شده دیگه نمیشه بودجه گرفت؟
        حمایت از رییس جمهور احترام گذاشتن به رای مردمه و بر همه واجبه که از دولتی که تازه روی کار اومده حمایت کنند چه تناقضی تو این رفتار وجود داره ؟
        عرشیای عزیز همانطور که جنابعالی آزادی نظرتو بگی دیگران هم حق دارند نظرات خودشونو بگن البته گفتن نشان دادن چنگ ودندان و توهین کردن هرفرد نشاندهنده ی شخصیت اون فرد هستش بهتره که مودب تر صحبت کنیم
        دامادی یکی از توانمندترین نماینده های هستش که ساری به خودش دیده که در حوزه ی ملی صاحب نظر هستش و بیشترین تلاش رو برای پیشرفت شهرش انجام میده خودش رو وقف مردم شهرش کرده آدمیه که از لحاظ مالی کاملا سالمه به مردم احترام میزاره ومردم هم عاشقش هستند

        • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-12:41

          منم فکر میکنم طرفدارای آقای دامادی(البته فکر کنم یک نفرشون) در مقابل نظرات و یا انتقادات خیلی واکنش نشون میدن مثلا اون سری در مقابل یادآوری که درمورد پارک آبی داشتم غیر از اون بنده خدایی که خیلی محترمانه پاسخ داد یکی دیگه واسم جواب گذاشت که "میشناسمت جوون شما با مهندس عناد داری". والا آقای دامادی نماینده است نه شما که انقدر واکنش تند نشون میدید.شما اگه جای آقای عبوری بودید و اون انتقادای تند و صریح من که در سایت شهرداری ثبت میکنم چی کار میکردید؟روی همین حسابه که نمیخواستم پیشنهادات و انتقادات علنی بشه و بارها تو همین سایت از نزدیکان آقای دامادی خواستم که گزینه ارتباط با نماینده را در سایتهای "محمددامادی " و یا "یاردبستانی" فعال کنید که ظاهرا خراب یا غیر فعاله.در هر صورت همچنان پیشنهادات و انتقادات به آقای عبوری و دامادی پابرجاست(چه طرفداراشون خوششون بیاد و چه نیاد) و کسی هم عنادی نداره و همیشه هم دعای خیرمون بدرقه راهشونه.

          • دودانگه اییپاسخ به این دیدگاه 0 1
            دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-12:32

            چکل ای کوه بلند انهمه لطف به قاب واژه هوسی رو به عبث دم زدن است
            مردی از جنس چکل عاشقتیم وبه شما با این بیانات شیواتون افتخار می کنیم وبخود می بالیم......

            • محمد اسحاقیپاسخ به این دیدگاه 0 2
              دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-12:30

              به به جناب دامادی ما به شما افتخار می کنیم

              • رضا كماليپاسخ به این دیدگاه 0 4
                دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-11:36

                چرا حسادت ميكنيد چرا چشم نداريد دامادي رو ببينيد هر كاري كه اين جوون انجام ميده شما ميسوزيد كار ميكنه ميگين واسه دونفر انجام داده براي دفعات متعدد واسه كمربندي بودجه گرفته ميگيد خونه فاميل دورش اونجاس واسه پروژه ساري به تاكام داد ميزنه معاون وزيرو ميكشونه اينجا ميگيد واسه راي گرفتنه. آخه برادر من پسر من عزيز من شما و دوستان شما كه واسه خلق الله كار انجام داديد چي بوده كجا بوده كي بوده؟

                • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-11:0

                  با سلام جالبه
                  واقعا اگرطرفدار مهندس دامادي اينطور از كامنت يك كاربرچنگ ودندان نشان ميدهندمتاسفم !!!!!!!
                  كامنت نظر شخص منه شما هم نظر بدين نطق كنيد قضاوت بامردم شهرم ساريه
                  چرا درمورد تناقضات رفتاري دامادي چيزي نميگين !!!؟؟
                  وجدانا موقعي كه دستش روي دوش قاليباف درصحن مسجد جامع مردم را با اشاره سر به تشويق وادارميكرد اين صحنه را دراخبارسيماي استان ديدم شوكه شدم !!!واقعا نماينده شهرم اينطوره وبلافاصله تا روحاني راي آورد اينطورشد!!!!!!!
                  دنبال سياسيون درشهرهاي شمالي اون موضوع درگيري قائمشهرو......
                  الان هم وقتي كه بودج سال 93 درپايان سال 92بسته شد سهميه ها واعتبارات پروژه هاي ملي واستاني مشخص شد!!!! به نظر شما اين نطق چه معني ميده
                  ...
                  بعد مرگ سهراب.....
                  از اين طرف مدافع دولت واز اون طرف نطق درمجلس و...


                • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-10:58

                  افتخار می کنم عاشق کهنه ده هستی
                  وافتخار ما دودانگه ایی ها هستی
                  ما شنیدیم وبخود بالیدیم

                  • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-12:21

                    اقای عرشیا
                    انتخابات تموم شد خیلی وقته قراره یکنفر ریس جمهور بشه و تمام حالا تکلیف چیه؟!!!
                    بره عناد بورزه حرف شما رو گوش کنه
                    یا مقام معظم رهبری رو که فرمودند همه با هم متحد ویکدل بشیم..
                    طرفدار قالیباف بود تموم شد
                    الانم نیاز بود از وزیر راه انتقاد بکنه کرد دیگه؟!!
                    یا جایی نیاز به حمایت باشه وقدردانی از دولت میکنه
                    عزیزم وظیفه نماینده قانونگذاری وپیگیری وتذکر به کم کاری دولتی هاست چون نماینده مردم و در این نطق هم اشاره کردند و به وزیر کشاورزی وسایرین تذکر دادند
                    ووظیفه شان رو انجام دادند
                    تو چی میگی؟!!!
                    تموم مردم فهیم ساری از این نطقش حمایت کردند جز تو تو کی هستی ؟!!!
                    نطق رو دقیق بخوون
                    اقا عرشی بیشتر مطالعه کن نگذار اون موج عظیم طرفداران مهندس دامادی ترا ببلعد
                    یا علی

                  • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-10:57

                    یاردبستانی من دست مریزاد
                    ممنونتیم

                    • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-10:56

                      تازه فهمیدیم نماینده داریم
                      مرررسی مهندس

                      • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-10:15

                        انتخابات دهم مجلس درخدمتتون هستیم دامادی جان

                        • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-10:10

                          علی صادقی از وقتی شدی تیم دامادی ، کامنت ها رو سانسور میکنی

                          • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-9:10

                            ریشه ها میگویند ما تواناتر از آنیم که می پندارند
                            تشکر از بابت بیان مشکلات توسط نماینده ای محبوب

                            • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-9:7

                              دوستان عزیز دامادی به شما بابت رای که به همچین جوانی دادید تبریک میگویم دوستان عزیز از کامنتهای جهت دار اصلا ناراحت نشوید همچون مهندس دامادی محکم و پرصلابت به ادامه ای این راه درست بپردازید
                              دوستان دشمنی با مهندس دامادی نون میاره مگه نمیدونید آقای ... به دلیل کامنت گذاشتن و توهین کردن علیه مهندس دامادی ... انتخاب شد ...
                              عرشیا و تفکر عرشیایی ریشه در تفکر مغرض و پرونده ساز داره که سابقه اینها در این شهر مشخصه

                              • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:58

                                درود بر مرد جوان مردی از جنس چکل که استواری چکل و شجاعت اسپهبد اسپهبدان تبرستان رادر ضمیر خود دارد

                                • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:51

                                  ای جان عرشیا داری میسوزی نمیدونی دیگه چی بگی
                                  دلم برات میسوزه

                                  • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:20

                                    ساری با عبوری ساری میشود

                                    • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-10:53

                                      اری درست فرمودند اقا صادق
                                      ویلای ...

                                      • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:50

                                        1-صادق جان اینی که بگفتی یعنی چه
                                        2-حالا چه ربطی به این نطق داشت
                                        3-میشه چند عملکرد عبوری رو بگی تا ماهم بدونیم ایشون تو این شهر چه کارهایی انجام داده
                                        4- نکنه تو هم پول میگیری تا...

                                      • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:4

                                        صدای مردم عزیز وفهیم ساری ومیاندرود را از جوان اول شهر شنیدیم
                                        اینم اولین بار نیست بیش از سی بار......
                                        تازه دوسال شده است دوستانی که منتقد بودند می گفتند دوسال می کشد تا دامادی با فضای مجلس اشنا بشود حتما شنیدند
                                        به منزله این نیست دامادی انتقاد پذیر نباشد هست واگر ازروی عناد نباشد در جهت پیشرفت باشد با جان ودل می پذیرد واستقبال هم میکند
                                        نگران نباشید همانطور که وعده داده بودیم این جوان ساعی پرتلاش وصادق حرف ما مردم ساری را به گوش همه خواهد رساند دارد می رساند
                                        حرف ما چیست
                                        عقب ماندگی ساری ومیاندرود در تموم عرصه ها
                                        وقتی این نطق را شنیدم بخودم گفتم اشتباه نکردم به این جوان رای دادم
                                        محمد دامادی عزیز ومحبوب هنوز هم انتظار ما با توجه به توانی که از شما سراغ داریم بیشتر وبیشتر است
                                        تلاشهای شبانه روزی شما بر هیچ کس پوشیده نیست
                                        همانطور که در ایام تعطیلات بجای در کنار خانواده بودن 15 روز تموم وکمال در کنار همین مردم مظلوم وشریف وبافرهنگ ساری و میاندرود وحومه بودی
                                        در بیمارستانها بیمارستان امام خکینی که خودم شاهد بودم
                                        کنار خانواده معظم شهدا
                                        بازدید از روستاهها
                                        اما این نطقش نشان از واقف بودنشان به تموم مشکلات مردم دارد چون جایگاه ایشان در دل همین مردم است
                                        خود را تافته جدابافته نمی داند
                                        احسنت بر جوان اول شهرمان در مجلس شورای اسلامی
                                        با تشکر

                                        • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-7:44

                                          بزن چكه ره
                                          من نارمه كه ته همه چي ره يراي يكي دونفر ...خاني
                                          شهر ه ول هاكردي بخاطر وشون

                                          • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:54

                                            عرشی ...!!!!!!!!
                                            ...
                                            همه ترا شناختند دیگه جوابت رونمی دهیم تا بزرگ شوی

                                          • يکشنبه 31 فروردين 1393-22:44

                                            دامادی عزیز ای کاش در مورد فنی وحرفه ای استان و دخالت نماینده خاص هم می گفتید نمی دانم معتقدان به دولت تدبیر و امید تا کی می خواهند این عضو جبهه پایداری را تحمل نمایند

                                            • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-9:9

                                              واقعا متاسفم برات اقا تو صحن مجلس نطق کردند چه ربطی به دونفر داره تعجب می کنم
                                              چی میگی تو؟!!!!عرشی

                                            • يکشنبه 31 فروردين 1393-20:52

                                              محمد دامادی یعنی عزت اله دامادی ،ریشه اصیل داشتن هنر هر مردی نیست .اگه این ریشه توسط ردم شهرش آبیاری شود درخت محروم از توسعه سبز میگردد . پا به پای دامادی یا علی

                                              • يکشنبه 31 فروردين 1393-18:30

                                                اقای دامادی شما دیکه چرا سری بهسازمان همیاری شهرداریهای استان بزنید...

                                                • يکشنبه 31 فروردين 1393-15:49

                                                  انتقاد به معنای سطحی اش کار ساده ای است ولی در واقع وقتی در مقام وضع قانون قرار میگیری . باید سخن سنجیده و با راهکار های مناسب باشد . در واقع نوع رفتار اینچنینی و شخن پراکنی سطحی عملی پوپولیستی و کاری در جهت انحراف افمار عمومی از واقعیات است نماینده محترم باید بداند برای اعتلای شهرستان باید افکار را عملیاتی نمود و دلسوزانه مسائل را با راهکار مناسب بیان نمود و البته اگر پیشرفت مردم و استان مازندران مد نظر باشد. در مورد التزام عملی هم باید گفت : که در واقع التزام عملی مهم و امکار ناشدنی است ولی افرادی که باد برای کشتی آنها مسیر تعیین میکند ! التزامشان کجا بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آقای نماینده فکری نو به حال خود داشته باشید

                                                  • يکشنبه 31 فروردين 1393-14:45

                                                    ... دامادی جان خوب وایسا با عبوری همکاری کن و ساری ساخته بشه ...

                                                    • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:6

                                                      صابر خان ما ودامادی از دست عناد ودشمنی شما خسته نمیشیم
                                                      برو وظایف نماینده رو بخوون بعد انتقاد کن
                                                      ایمان دارم صابر هم اسمت نیست ...
                                                      دیروز فریادههای دامادی فریادههای ما مردم ساری بود
                                                      پوپولیست چیه یه واژه یاد گرفتی و...
                                                      بگذریم
                                                      عناد بورزید ما هستیم

                                                      • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-7:40

                                                        برار میشکاکلی بساتن که نماینده نخوانه امه مله استا جواد گمبه ونجه همکار هاکنه

                                                      • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 3 3
                                                        يکشنبه 31 فروردين 1393-14:24

                                                        متن رو سیو کردم جانانه بود جانانه... ای کاش نمایندگان شهر های دیگه استان یاد می گرفتن و تلنگری می خوردن و می فهمیدن برای چی اونجا نشستن!!!!! ... اگه همه نمایندگان استان سیاستاشون در مورد استان لااقل همسنگ بود اگر همین چند تا طرح و مشکل اساسی رو دست به دست هم می دادن و حل می کردن وضعیت استان امروز این نبود اینقدر عقب موندگی موج نمی زد استان عقب مونده یعنی جسارتا نمایندگان عقب مونده... نمایندگان اتحاد نه لابی گری- نمایندگان بودجه نه لابی گری - نمایندگان کار نه لابی گری- نمایندگان جنگل نه لابی گری- نمایندگان کشاورزی نه لابی گری- نمایندگان مازندران نه لابی گری- نمایندگان نمایندگی نه لابی گری

                                                        • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:3

                                                          اتفاقا همین هفته ایی که گذشت اقای دامادی ناهار مهمان اقای عبوری بودند
                                                          اگر بادمجان دور بشقاب چینان بگذارند که نمی گذارند
                                                          دامادی پیگیری و عبوری کار اجرایی ...
                                                          خودم شاهدم که طرفدارن چه سنگ اندازی هایی می کنند ...

                                                        • يکشنبه 31 فروردين 1393-13:35

                                                          درود بیکران بر مرد بهاری...
                                                          ريشه ها ميگويند ما تواناتر از انيم كه ميپنداريد...

                                                          ریشه های فرزندان اصیل انقلاب، نه در حباب فرصت های زمانه است و نه در سراب بازیهای سیاسی.

                                                          او عزت خود را در لذت التزام به ولایت و قدمت حضور خود را در خدمت به مقتدای خود و ياري محرومان شهرش یافته است.

                                                          شاید در هیاهوی ناجوانمردانه تهمت و افترا، اين نطقهاي زيبا تنها یک خاطره نباشند، بلکه یادگاری باشند از یادآوری اخلاص فرزندانی که در اوج خواسته ها و تمایلات، با تکیه بر باور و اندیشه اسلامی، جان خود را پیشکش داشتند و خواهند داشت.

                                                          • يکشنبه 31 فروردين 1393-13:24

                                                            خوب است نماينده شهرم دربين همكارانش صحبت ميكند وصحبتش قشنگ بود ودهان پركن
                                                            اميد است اين صحبت وسخن به جا درموقع تقسيم بودجه سال 93در هنگام بستن بودجه مازندران انجا ميشد!؟
                                                            اما باز دير نيست اين درخواست را ميشوداز دولت و وزرا كرد وپيگيرش شد

                                                            • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:8

                                                              دقیقا ایشان دارند به شعارشون عمل می کنند
                                                              دامادی از شعار نم نمک دارت به شعور می رسد
                                                              متشکرم اسور

                                                            • يکشنبه 31 فروردين 1393-12:16

                                                              ای جان چطوری من عاشقت نباشم تازه دارم میفهمم نماینده یعنی چه تو بزرگي مث شب
                                                              اگه مهتاب باشه يا نه
                                                              تو بزرگي مث شب خود مهتابي تو اصلا، خود مهتابي
                                                              مث شب گود و بزرگي
                                                              مث شب تازه، روزم كه بيادتو تميزي مث شبنم مث صبح
                                                              تو مث مخمل ابري مث بوي علفي مث اون ململ مه نازكي:اون ململ مه كه رو عطر علفا، مثل بلاتكليفي هاج و واج مونده مردد ميون موندن و رفتن ميون مرگ و حيات
                                                              مث برفايي توتازه آبم كه بشن برفا و عريون بشه كوه مث اون قله‎ي مغرور بلندي كه به ابراي سياهي و به باداي بدي مي‎خندي
                                                              تو عزیزی تو عزیزی

                                                              • دوشنبه 1 ارديبهشت 1393-8:0

                                                                چه از جان دامادی میخوای
                                                                بس کن اقای مواجب بگیر عمرا اگر دوستانت بتوانند در صحن مجلس چنسن حرفی بزنند
                                                                شماره اعلام کن من حاضرم با شما یکی منظره کنم!!!
                                                                عرشیا غرض رو کنار بزار


                                                              ©2013 APG.ir