تعداد بازدید: 4462

توصیه به دیگران 2

جمعه 5 ارديبهشت 1393-12:32

فرار به جلو

به نظر مي رسد فشار سنگين شكست در انتخابات گذشته و از دست دادن محبوبیت و برجای ماندن مشکلات مردم در حوزه انتخابیه، ذهن و فكر اين نماينده را به خود مشغول كرده است+بیانیه بیش از 50 روحانی در حمایت از استاندار مازندران


مازندنومه؛ سرویس سیاسی: كمال عليپور -نماينده اصولگرای مردم قائم شهر، سوادكوه و جویبار در مجلس شوراي اسلامي- كه در انتخابات رياست جمهوري  سال 92، كانديداي مورد نظرش با شكست سنگين در حوزه انتخابیه اش روبه رو شد، عزم خود را براي تخريب دولت روحاني و يارانش جزم كرده و بار ديگر به طور همزمان در قالب تذكر و سخنراني در مجلس، هم به رئيس جمهوری و هم استاندار مازندران تاخت..

وي برخلاف سخنان و بيانات مقام معظم رهبري كه مسئولان و مذاکره کنندگان هسته اي  را فرزندان انقلاب و مأموران جمهوری اسلامی خواندند که با تلاش فراوان در حال انجام دادن مأموریت سخت خود می باشند و هیچ کس نباید آنها را تضعیف کند، مورد توهین قرار دهد یا سازشکار بداند، تلاش اين فرزندان انقلاب را به سخره گرفته و مي گويد: آقاي رئيس جمهور در سیاست خارجی نزول داشته‌اید و در بحث هسته‌ای وادادگی به خرج داده‌اید !

وي همچنين پا را فراتر از اين گذاشت و خطاب به رئيس جمهوری گفت : بفرمایید دولت شما در چه بخشی موفق عمل کرده است؟

نکته جالب و قابل توجه، وجه اشتراك سخنان این نماینده با خط تخريب استاندار و موضوع تغییر زودهنگام او در داخل استان است! البته او فقط جرأت آن را نداشت كه خواستار تغيير رئيس جمهوری شود، ولي خطاب به روحانی گفت: فكري به حال استانداري مازندران كنيد.

علیپور مدعي شد كه مديران مازندران در خواب زمستاني هستند و خطاب به رئيس جمهوری گفت : در استان مازندران پروژه‌ها تعطیل است و مردم می‌پرسند آیا دولت قصد کار کردن ندارد؟

به نظر مي رسد فشار سنگين شكست در انتخابات گذشته و از دست دادن محبوبیت و برجای ماندن مشکلات مردم در حوزه انتخابیه، ذهن و فكر اين نماينده را به خود مشغول كرده که ضمن فرار به جلو، متاسفانه براي خواسته هاي شخصي و جناحي خود از تريبون مجلس نيز بهره مي برد كه شيوه  استفاده از تريبوني كه متعلق به ملت عزيز ايران است براي تحقق خواسته هاي جناحی و شخصی بي سابقه است.

وي از چندي قبل براي حفظ يكي از نيروهاي خود در سمت فرمانداري شهرستان حوزه نمايندگي خود، حملات خود را به استاندار مازندران آغاز کرد و استاندار مازندران را ضعيف ترين استاندار تاريخ مازندران خواند و خواستار تغيير فوري او شد.

اين در حالي است كه نماينده محترم ولي فقيه در مازندران بارها از استاندار مازندران به عنوان استاندار جهادي ياد كرد و خواستار پايان دادن به حاشيه ها شد و اخيرا در جلسه شوراي اداري ساري با صراحت اعلام كرد: تضعيف و تخريب استاندار موجب خسران و زيان استان است، ولي به نظر مي رسد آقاي عليپور فعلا آنچه برايش مهم است منافع شخصي و جناحي است نه مصالح كشور و استان.

به راستي كشاندن مسائل شهري و استاني به تريبون مجلس و زير سئوال بردن نماينده عالي دولت براي استان چه ثمره اي خواهد داشت و آیا الان اولویت استان این حاشیه سازی هاست؟

اين اتفاق در حالي افتاده است كه چند روز قبل دبير مجمع نمايندگان مازندران طي نامه اي به استاندار مازندران رسما همكاري و همراهي نمايندگان مازندران را براي توسعه مازندران اعلام کرد. .

 به نظر مي رسد آقاي عليپور فعلا اولويتش همه چيز است غير از توسعه و پيشرفت مازندران، اگر غير از اين بود فرصت ارزشمند و طلايي مجلس را صرف كارهاي سياسي و جناحي خود نمي كرد.

این موضع گیری های غرض آلود و پوشاندن ضعف های خود را با تخریب نیروهای دولت در استان، مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در انتخابات آینده فراموش نخواهند کرد.

 

*حمايت قاطع روحانيون فعال ستاد دكتر روحاني از استاندار مازندران


جمعی از روحانيون فعال ستاد سابق دكتر روحاني در مازندران، طی بیانیه ای از استاندار مازندران حمایت کردند. در این بیانیه که به امضای بیش از 50 نفر رسیده، چنین آمده:


 حماسه 24خرداد 92 برگ زرين از تاريخ سراسر حماسه و افتخار ملت ايران است كه طليعه شكوهمندي از تحقق نداي رهبري فرزانه انقلاب در خلق حماسه سياسي را به تصوير كشاند و عزم و اراده ملي براي حركت در مسير اعتدال و بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي معنوي و مادي كشور بدون هرگونه تنگ نظري احساس گري و جريان بازيهاي موسوم را خواستار شد .

مردم ايران اسلامي به دور از هر نوع فشار و تحميل، در پاي صندوقهاي راي به مردي راي دادند كه با شجاعت و صراحت افق هاي روشني را براي شان ترسيم نموده بود. دل زدگي از تند روي ها، نياز به آرامش و حركت در مسير تغيير عواملي بودند كه عزم و اراده ملي را طلب مي كرد.

مردم ولايتمدار نيز با درك اين ضرورت با حضور ميليوني و چشم گير در عرصه انتخابات، پاسخ روشني به جريان هاي تندرو دادند و اشتياق خود را براي روي كارآمدن دولتي اعتدال گرا به دور از هرگونه رفتارهاي احساسي و قشري گري نشان دادند.

به لطف خداوند منان و رهنمود هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) اكنون شاهديم كه در سايه ي مديريت دور انديشانه ي رئيس محترم جمهوری نگرش دنيا به ميهن عزيزمان متحول شده است، مذاكرات فن آوري هسته اي علي رغم مخالفت هاي افراطي گرايان با شيوه اي آبرومندانه و به دور از هر گونه هياهو صورت مي پذيرد، به گونه اي كه قدرت هاي جهاني با نشستن در پاي مذاكره به حقوق حقه ي مردم ايران به ديده ي احترام مي نگرند.

آخرين آمارهاي نهادهاي معتبر بين المللي نشان از رشد و شكوفايي اقتصادي ، كاهش و مهار تورم و افزايش اميد به آينده در كشور را دارد. در حوزه فرهنگ از اصلي ترين دغدغه هاي ملي و ديني در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي مي باشد ، شور و شوق كم نظيري در بين هنرمندان و اهالي قلم مشاهده مي شود كه تصاوير روشني را از افق هاي پيش رو نشان مي دهد.

در تداوم برنامه هاي اقتصادي و كمك به رفع تنگناهاي معيشتي، اجراي فاز دوم يارانه ها كه به منظور شناسايي و حذف افراد با درآمدهاي بالا و تزريق آن به اقشار كم درآمد و كارهاي بزرگ عمراني صورت گرفته است، نمايانگر اشتياق و اراده دولت جهت مساعدت هاي بيشتر به دهك هاي ضعيف جامعه و كم كردن شكافهاي طبقاتي مي باشد كه به ديدگاه بسياري از اقتصاددانان اين حركت ثمرات ارزنده اي خواهد داشت كه در آينده نشان داده مي شود.

ما روحانيون فعال در ستاد انتخابات دكتر روحاني در استان مازندران همچون گذشته حمايت هاي همه جانبه و قاطع خويش را از تصميم گيري ها و مديريت سازنده ي دولت تدبير و اميد و نماينده ارشد دولت تدبير و اميد در استان مازندران، استاندار محبوب و مردمي جناب آقاي دكتر ربيع فلاح ابراز نموده و همت بلند ايشان را در اجراي دقيق دستورالعمل هاي دولت خدمتگزار در جلب و به كارگيري نيروهاي كارآمد، متخصص و متعهد در عرصه مديريت استان مي ستاييم و اميد آن داريم در جهت  تحقق اسناد بالادستي نظام در حوزه هاي مختلف فرهنگي و اقتصادي ، آرمانهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و منويات رئيس جمهور محترم حضرت حجت الاسلام دكتر روحاني، سند چشم انداز ، سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي و رفع نگراني هاي مردم در حوزه هاي فرهنگ و اقتصاد تلاش توأم با موفقيت و بهروزي داشته باشند.

*مطالب مرتبط:

برای مازندران دل بسوزانید، نه خودتان!

تخریب دولت با تضعیف استاندار


  • شنبه 6 ارديبهشت 1393-10:8

    اقای کمال عليپور مشکل شما چی بود همش شورای نگهبان ميرفتيد ...- توی شهرداری تهران ...

    • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 2 0
      يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-9:59

      حتما میرفته مدام یاداوری میکرده که بابا این استان اینه اونه یه وقت یادتون نره باد امنیتی مدیریت شه حالا از ما گفتن...

    • منتقد مازندنومهپاسخ به این دیدگاه 1 4
      جمعه 5 ارديبهشت 1393-23:41

      شما هم درست فردا از این نوع موضع گیری ها و پوشش خبری طرفدارانه چشم و گوش بسته از استاندار خسته خواهید شد. واقعیت های مدیریتی در استان آنی نیست که شما جلوه می دهید. ما هم امیدواریم تیم مدیریتی استان با توفیق و پیشرفت همراه باشند ولی رفتارها این امید را کم رنگ کرده است. سینه مالامال درد است خدا را مرحمی!!!

      • جمعه 5 ارديبهشت 1393-23:35

        اینکه یک نماینده اصولگرا به چیزی جز منفعت خود فکر نمی کند که چیز تازه ای نیست.
        باید پذیرفت که عملکرد منفعل شخص ربیع فلاح همواه مورد انتقاد بوده و گاهی این انفعال بسیار توی ذوق میزند.
        نمونه اش نامه ی ربیع فلاح برای گزینه مورد نظرش برای مدیر کلی بهزیستی و انتخاب گزینه دو نماینده اصولگرا برای مسند مدیر کلی بهزیستی

        • جمعه 5 ارديبهشت 1393-21:59

          من از نزدیکان یوسف نژاد هستم به او پشنهاد شد و اقای یوسف نژاد نیز در تماسی تلفنی این موضوع را به ربیع فلاح اطلاع داد و وزیر کشور منظر جواب دکتر یوسف نژاد است این در حالی است که وی نیز تمایل زیادی برای نشستن بر صندلی استانداری مازندران ندارد حالا باید دید آیا این موضوع اتفاق می افتد یا نه

          • جمعه 5 ارديبهشت 1393-18:16

            ما هم دوست داریم دکترفلاح بمانندولی یه گلایه :پس امضا های این بیانیه کجاست؟

            • جمعه 5 ارديبهشت 1393-17:59

              در برخی شرایط و گاهی از اوقات برگشت به عقب و بازخوانی آنچه که در گذشته اتفاق افتاده نه تنها اشکالی ندارد بلکه بسیار مفید و دارای فایده می باشد. خصوصاً که این برگشت به عقب و مرور گذشته در مسائل سیاسی و مواضع افراد, گروههای سیاسی و جراید و روزنامه ها باشد.
              تقریباً همه روزه شاهد مطالب رنگارنگی می باشیم که در آن درخصوص سخنان و انتقادات برخی افراد نسبت به عملکرد دولت و اطرافیان آن - خصوصاً انتقادات نمایندگان مجلس - مقالات و نوشتار تندی به چاپ می رسد. استدلال این جراید که از حامیان دولت محترم می باشند این است که برخی گروههای سیاسی و بصورت مشخص و روشن تعدادی از نمایندگان سعی در تخریب دولت و کارشکنی در امور را دارند. در این بین و برای نیل به مقصود خویش, هیچ فرصتی را از دست نمی دهند. حالا انتقاد از صدا و سیما بجهت عدم انصراف مردم در دریافت یارانه نقدی باشد یا حمایت از شورش و قانون شکنی عده ای از زندانیان سیاسی در بند سیصد و پنجاه اوین و یا تاختن به نمایندگان و وکلای ملت در هنگام سوال از وزرا که حق طبیعی و قانونی نماینده است و از طرف مردم به ایشان تفویض شد. نکته جالب در این بحث این است که گردانندگان این جراید رفتار خود را در موضوعات مشابه گذشته و نسبت به دولت قبل فراموش کردند؛ رفتاری که با سعه صدر دولت گذشته, خصوصاً رئیس جمهوری سابق همراه بود. ظاهراً این آقایان فراموش کردند که هر تصمیم ساده ای که از طرف دولت قبل اتخاذ می شد با تیترهایی پر سر و صدا و بعضاً نامناسب همین روزنامه ها همراه می شد. این رفتارها تا جایی پیش رفت که رفتار رئیس جمهور سابق را نوعی دیکتاتوری قلمداد می کردند و طرز تفکر و تلقی خود را به جامعه تزریق می کردند. مگر گناه دولت گذشته چه بود!؟ اینکه از مدیران جوان, متعهد, متخصص و دوست دار نظام در پست های بالای وزارت استفاده شود کار بدی بود؟ آیا ایستادگی در مقابل زور گویی و زیاده خواهی غرب و در راس آنها آمریکا اشتباه بود؟ آیا تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور و تلاش برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور با توان دانشمندان جوان داخلی کاری بیهوده بود؟ اینها و برخی موارد مشابه دلایلی برای تاختن به دولت گذشته و رئیس جمهور احمدی نژاد بود. همین جراید که امروزه طرفدار دولت شده اند و به قول معروف کاسه داغ تر از آش, کار را تا جایی رسانده اند که هر تصمیم ریز و درشت دولت سابق را با تکیه بر رمل و جادو قلمداد می کردند و با همین روش به دولت حمله می کردند. اما اگر عده ای از نمایندگان به عملکرد اقتصادی و فرهنگی دولت - که مورد تاکید حضرت آقا نیز می باشند - در برخی بخش ها انتقاد نمایند, مخالف دولت معرفی می شوند. آقایان قلم بدست در برخی از این جراید بهتر است دست از فرافکنی برداشته و نگاهی نیز به عملکرد خود در قبال دولت گذشته و شخص رئیس جمهور احمدی نژاد داشته باشند. از هیاهو و جنجال پرهیز نمایند و اجازه دهند تا نمایندگان با تکیه بر قانون به وظائف قانونی خود عمل کنند, نه اینکه با نوشتاری تحریک آمیز سعی در تخریب وکلای ملت و منتقدین و خارج نمودن آنها از گردونه سیاسی نمایند.


              ©2013 APG.ir