تعداد بازدید: 3630

توصیه به دیگران 2

شنبه 6 ارديبهشت 1393-10:6

فلاح: شعارمان را باید عوض کنیم

گزارش+عکس از آیین تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر مازندران


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، کلثوم فلاحی: دلاور بزرگ‌نیا در آیین تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر مازندران در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران اظهار داشت: سفرهای نوروزی امسال به تصمیم مهم دولت درباره قانونی و دائمی بودن این ستاد پیوند خورد.

وی با بیان اینکه مازندران در صدر هشت استان برتر در ارائه خدمات سفر قرار گرفت، افزود: بیش از 9 میلیون نفر شب مسافر در استان داشتیم و میانگین اقامت هم چهار شب و پنج روز بود و می‌رویم که به معنای حقیقی و واقعی‌تر این آمار نزدیک شویم.

بزرگ‌نیا با اشاره به اینکه نباید به این عدد و رقم‌ها مغرور شویم، تصریح کرد:‌ استان‌های دیگر در جذب گردشگر و بازار هدف به شدت به یکدیگر نزدیک شده‌اند و رقابت دارند.

مدیرکل گردشگری مازندران ادامه داد: در سالی که رهبری به عنوان اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند مردم هم از مراکز فرهنگی استقبال ویژه‌ای کردند و باید برای رونق این روند، مراکز فرهنگی و تجهیزات را به روز کنیم و برنامه‌های فرهنگی را تنوع ببخشیم.



وی متذکر شد: در ستاد خدمات سفر مازندران بیش از900 تولید خبر داشتیم که بازخورد این اخبار می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های آینده نقش داشته باشد.

استاندار مازندران در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: گردشگری می‌تواند محور اصلی اقتصاد استان باشد و نباید از این مسئله غافل شویم.



ربیع فلاح با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی منطقه‌ای در زمینه گردشگری، ادامه داد: شعارمان را باید عوض کنیم چون در هیچ جای دنیا به گردشگری نگاه منفی ندارند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری نقطه تلاقی بین فرهنگ و اقتصاد است، گفت: بخش گردشگری می‌تواند در حوزه فرهنگی و اقتصادی مازندران، انقلابی ایجاد کند.



استاندار مازندران ضمن تاکید بر اجرای تورهای دریایی و گردشگری، از همه خواست به جای پرداختن به حاشیه ها، تلاش کنند که امور استان به پیش برود.



  • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-7:20

    مازندنومه !!!!!؟؟؟؟؟
    چرا كامنت قبلي منو تحريف كردي !!!!؟؟
    گفته بودم
    واقعا همان شعاراست عملكرد هيچ..!؟

    • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-20:41

      توسعه گردشگری شعاری زیبا برای غارت اراضی کشاورزی وجنگلهای استان زرخیر مازندران

      • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 2 1
        يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-8:50

        مازندران شده پاتوق نه هدف گردشگری گردشگر مفید. دریابیدش

        • يکشنبه 7 ارديبهشت 1393-7:8

          واقعا به جا ودرست گفتي !!!
          ...


          ©2013 APG.ir