تعداد بازدید: 5142

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-9:39

رحمان زاده:حاشیه سازی ها به نفع مازندران نیست

جعفر رحمان زاده گفت:بحث های مربوط به تغییر زودهنگام استاندار، به هیچ وجه به مصلحت نیست و الان زمان کار و تلاش است .


مازندنومه، سرویس سیاسی: جعفر رحمان زاده در گفت و گو با ما بیان داشت: همه ما موفقیت دولت دکتر روحانی را خواهانیم و در این راه حاضر به هرگونه همکاری هستیم.

وی با انتقاد از فضای پرحاشیه سیاسی در استان، افزود: این حاشیه سازی ها و کشمکش ها به نفع استان و در راستای توسعه مازندران نیست.

استاندار زنجان در دوره اصلاحات با اشاره به این که بحث های مربوط به تغییر زودهنگام استاندار به هیچ وجه به مصلحت نیست، اظهار داشت: الان زمان کار و تلاش است و باید از مدیریت استان حمایت کرد تا بتواند کارها را به پیش ببرد.

رحمان زاده با بیان این که تضعیف مدیران دولت روحانی و شایعه سازی را نمی پذیریم، تصریح کرد: کشور و استان مشکلات فراوانی در ابعاد مختلف دارد و ما جز انسجام و همگرایی و هم فکری چاره دیگری نداریم.


  • سه شنبه 9 ارديبهشت 1393-11:4

    آنهایی که در انتخابات سال 92 از مردم «نه» شنیدند و از متن امور اجرایی به واسطه آسیب‌هایی که سوء مدیریتشان وارد کرده بود، به حاشیه رانده شدند این روز‌ها آگاهی و اشراف کاملی به توفیق دولت روحانی دارند و به این نتیجه رسیده‌اند که تداوم شرایط به وجود آمدهِ پس از انتخابات 24 خرداد 92، آن‌ها را در ‌‌نهایت با وضعیتی دچار خواهد کرد که چاره‌ای به غیر از حاشیه نشینی نداشته باشند و دقیقا به همین دلیل است که این روز‌ها زمام رفتارشان از دستشان خارج شده است و خودشان هم نمی‌دانند که چرا دست به اقدامات اینچینینی می‌زنند. در واقع باید گفت که «هراس از حاشیه نشینی» گروه تندرو و افراطی را با شرایط سختی مواجه کرده است و به همین خاطر آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند تا بلکه بتوانند به زعم خود، خود را اصلح‌تر از دولت معرفی کنند پس برایشان چاره‌ای جز سیاه نمایی نمی‌ماند. البته باید گفت که مردم هوشیار هستند و درستی سره را از ناسره تشخیص خواهند داد و به همین دلیل تاکید می‌شود که نباید نگرانی زیادی از افراطی گری‌های افراطیون داشت.

    • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-20:7

      ... باید به مدیریت استان کمک کرد و جلوی کارهای ناشایست را گرفت.

      • نایب الله اصغریپاسخ به این دیدگاه
        دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-16:42

        همه این تحلیلیل ها و خبر سازی ها نشان از آن دارد که بزودی اتفاقی غیر منتظره خواهد افتاد مازندران همیشه آبستن حوادث ناگوار بوده برای مثال استاندار 17 روزه و نه ماهه را تجربه کرد . حالا صله و رحم فک و فامیل های آستاراخان شاید باعث جلوگیری از این ماجرا شود.

        • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-13:36

          باسلام.
          ازمازندنومه انتظارمی رود که در شروع هفته جهانی کارو کارگر اشاره ای به مشکلات و معضلات قشر عظیم کارگری استان بنماید.
          جای تاسف داره که باوجود اینکه یکی ازهمکاران مطبوعاتی شما در مازندران جزو نمایندگان منتخب کارگری ای است که در سطح بین الملل شناخته شده است و ازخانم شیرین عبادی گرفته تا منصور اسانلو و اتحادیه های کارگری همه برایش جایگاه ویژه ای قائلند ولی در مازندران کمتر بهوجود چنین نیروهای کارامدی اشاره می کنند و توجه دارند...لطفا کارگران جدی بگیریدقشربسیارزیادی از مازندرانی ها کارگر هستند...خانه کارگرکه کاری نمی کند و شعارمی دهد و دولتی است یک نفرهم امد کمی به مسایل کارگری بها دهد و سندیکایی مستقل و غیردولتی راه بیاندازد دمش را قیچی کردند پس درد و دل ما کارگران چه کسی باید بازگو کند فقط شعار و شعار و شعار و بس؟همین؟

          • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-10:8

            از آقای رحمان زاده غیر از این هم انتظار نمی رود که در زمان مناسب حرف حساب بزند

            • اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 7 1
              دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-10:7

              تشکر از جناب رحمانزاده که همواره تدبیر و خرد پیشه راه و کارشون بود. حرف شان را صددرصد می پذیریم.

              • دوشنبه 8 ارديبهشت 1393-9:57

                اگه این کار انجام بشه خنده دارترین اقدام دولت روحانی میشه مگه میشه بدون مطالعه استاندار انتخاب کنند بعدش بگن استاندار ضعیفیه برکنارش کنند حداقل باید اجازه بدن 2سال بمونه بعد تغییرش بدن


                ©2013 APG.ir