تعداد بازدید: 2780

توصیه به دیگران 0

شنبه 13 ارديبهشت 1393-18:53

محمدباقر یوسفی مطرح کرد:

ثبات مدیریت، شرط توسعه استان است

امام جمعه سیمرغ: ما  ضمن حمایت از آقای دکتر ربیع فلاح، از ایشان می خواهیم که مجدانه خدمت به مردم استان را سرلوحه کار خود قرار بدهند/نباید جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کنیم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی: حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر یوسفی -امام جمعه سیمرغ-در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از دولت گفت: رهبر معظم انقلاب درخصوص شخصیت رئیس جمهوری فرمودند آقای روحانی با سوابق روشن مبارزاتی و انقلابی  و مواضع خوب و درست در سه دهه اخیر بدون تردید از نقاط قوت دولت جدید هستند.

وی افزود: بحث حمایت از دولت ها همواره مشی رهبری گرانقدر بوده و هست و در بحث مذاکرات هسته ای نیز معظم له بیان داشتند اگرچه ما به آمریکا خوش بین نیستیم، اما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت و پشتیبانی می کنیم و کسی حق ندارد فرزندان کشور را سازش کار معرفی نماید.

یوسفی با بیان این که ما نباید جلوتر از مقام معظم رهبری حرکت کنیم، ادامه داد: البته انتقاد سازنده باید باشد اما تخریب و تضعیف دولت جز تامین منافع دشمنان ثمری دیگری نخواهد داشت.

امام جمعه سیمرغ با اشاره به تغییرات متعدد در مدیریت ارشد استان پس از انقلاب افزود: متاسفانه عدم ثبات مدیریت در استان مازندران باعث شد پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، 21 بار جابجایی را با طول میانگین عمر مدیریتی 14 ماهه شاهد باشیم که این موضوع موجب عدم توسعه استان شده است.

وی با بیان این که اگر نگاهی به استان های توسعه یافته چون اصفهان بیندازیم، نشان از ثبات مدیریت در آنجا می بینیم، تصریح کرد: ما ضمن حمایت از آقای دکتر ربیع فلاح -استاندار مازندران- از ایشان می خواهیم که مجدانه خدمت به مردم استان را سرلوحه کار خود قرار بدهند و درجهت توسعه روز افزون استان و رفع محرومیت های آن همت گمارند.

یوسفی افزود: البته از استاندار و مدیران استانی می خواهیم به شهرستان جدید التاسیس سیمرغ در جهت استقرار ادارت و نهادها، توسعه راه های مواصلاتی و همچنین رفع معضل آبگرفتگی اراضی کشاورزی توجه ویژه داشته باشند، چرا که ارتقا در بخش تقسیمات کشوری، هم به لحاظ قانونی و هم به لحاظ عرفی بحث ارتقای خدمات را می طلبد.

وی از راکد بودن مرکز دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سیمرغ که با مشارکت مردمی و کمک شهرداری افتتاح شده بود، انتقاد کرد و خواهان توجه مسئولان شد.


  • يکشنبه 14 ارديبهشت 1393-12:40

    حاج آقا یوسفی نشان دادند که امام جمعه مردمی ، دلسوز،واقع بین ومطیع اوامر رهبری هستند از ایشان تشکر می کنم ای کاش همه اینگونه در جهت خیر وصلاح نظام ومردم نظر بدهند

    • يکشنبه 14 ارديبهشت 1393-11:4

      سلام دیدگاه خوبی بیان شدهمتشکریم ولی شهرستان سیمرغ ازلحاظ توسعه باتوجه به قدمت آن دراستان مظلوم واقع شدحتی شهیدبین المللی آن هم درمکزد استان مظلوم است درمراکزاستانهای بزرگ کشورنام امیرخلبان شهیدکشوربه اهتزازدرآمده امادرمرکزاستان مازندران گمنام ترین شهیداست لطفا

      • شنبه 13 ارديبهشت 1393-21:50

        از نگاه واقع بینانه امام جمعه محترم شهرستان سیمرغ که بسیار زیبا دلیل عدم توسعه استان را بیان نمودند،تشکر می کنیم خدواند به این رهرو واقعی مقام معظم رهبری عمر باعزت عطا فرماید.


        ©2013 APG.ir