تعداد بازدید: 4595

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 15 ارديبهشت 1393-23:6

دبیرخانه گردشگری سلامت در مازندران کلید خورد

با حضور استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران و چند مسئول کشوری، فعالیت دبیرخانه گردشگری سلامت مازندران کلید خورد.


مازندنومه، سرویس محیط زیست و گردشگری: جلسه هماهنگی اجرایی برگزاری نخستین اجلاس گردشگری کشورهای عضو اکو، صبح امروز در دفتر استاندار مازندران با حضور برخی مسئولان استانی و تعدادی از مسئولان ارشد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

پناهی -دبیر شورای راهبردی گردشگری سلامت کشور- و نعمتی -مشاور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور- و ... در این نشست حضور داشتند.

دلاور بزرگ نیا درباره این نشست به خبرنگار ما اظهار داشت: با این جلسه شروع فعالیت دبیرخانه گردشگری سلامت مازندران کلید خورد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: اداره کل گردشگری مازندران در بین استان های کشور، نخستین استانی است که دبیرخانه گردشگری سلامت را کلید زد.

وی درباره فعالیت های این دبیرخانه افزود: با توجه به ظرفیت های درمانی مازندران و وجود بیمارستان ها و مراکز درمانی مناسب و همچنین جلوه های طبیعی و طبیعت گردی مازندران، زمینه مناسبی برای گردشگری درمان و گردشگری سلامت فراهم می شود و دبیرخانه در جلب و جذب سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز مناسب گردشگری اقدام خواهد کرد.

  این مسئول تاکید کرد: هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی بر اساس آیین نامه های موجود در دستور کار دبیرخانه قرار می گیرد.

بزرگ نیا تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف این دبیرخانه، شناخت بازارهای هدف در حوزه گردشگری سلامت به ویژه در کشورهای حوزه آسیای میانه، کشورهای حاشیه دریای خزر و کشورهای حوزه خلیج فارس و ساماندهی خدمات گردشگری سلامت و برای اعتلای هرچه بیشتر توانمندی های کشور در این بخش در دستور کار است.

وی متذکر شد: بهترین فرصت است تا ظرفیت های طبیعی را برای خدمت رسانی به کسانی که دوره های درمان را در بیمارستان پشت سر گذاشتند، در دوره احیا، فضاهای مناسبی برای بازتوانی آنها ایجاد شود.

بزرگ نیا افزود: در این نشست پیشنهاد دادم دبیرخانه گردشگری سلامت در اداره کل گردشگری مازندران کلید بخورد که این پیشنهاد توسط اعضا پذیرفته شد.


  • چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393-16:3

    درود دکتر جان دریای مازندران

    • چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393-11:3

      اگر هیچ خبرنگاری نبودشما چطوری خبردارشدید؟ تو باند هستید دیگه.خانم فلاحی بی زحمت کمتر ادعای نبودن تو باند بکن.

      • چهارشنبه 17 ارديبهشت 1393-7:15

        هميشه طرح هاي شيك و دهان پركن
        آقا وقتي دراستان دريا وجنگل ورودخانه هاواماكن زيارتي وتاريخي هست اينها را درياب تا اينها درست نشد دنبال طرح ديگر نرو.....
        آيا همين مازندراني ها مثلا دكتر هاي استان تهران را ول ميكنن ميان ...
        حرف بسه

        • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 2 0
          سه شنبه 16 ارديبهشت 1393-11:41

          ما به شما افتخار می کنیم و ارزوی سلامتی از درگاه ایزدی برای شما


          ©2013 APG.ir