تعداد بازدید: 3810

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 29 ارديبهشت 1393-22:54

«ارمون» 15 روی پیشخوان

پانزدهمین شماره مجله «ارمون مازندران» روی پیشخوان روزنامه فروشی های استان قرار گرفت.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: در شماره جدید ارمون مطالبی هم چون: هیچ وقت مازندران خواهر خوبی نبود، راه توسعه مازندران از گردشگری می گذرد، مدیران بی برنامه نمی گذارند تور به مازندران بیاوریم، یکبار دیگر از جاده هراز بگذرید، زباله و پسماند تنها دستاورد ميزباني، آموزش گام اول توسعه گردشگری و... در بخش گردشگری به چاپ رسیده است.

سبک زندگی سیروس مهدوی محقق و نویسنده مازندرانی، گفتگو با استاد موسیقی محمد رضا اسحاقی و گزارشی پیرامون زندگی شهید باغبانی از دیگر صفحات ارمون پانزدهم است.

پرونده ویژه این شماره ارمون به کوشش لیلا مشفق به بی وفایی در زنان متاهل می پردازد که گفتگو با دکتر ذبیح ا.. رنجبر راد روان شناس بالینی و یاددشات هایی از سیده زینب جلالی، کارشناس ارشد حوزه زنان و خانواده، دكتر مريم نظرچوب مسجدي کارشناس مسایل دینی و خانواده و رضا رضایی سوادکوهی وکیل پایه یک دادگستری، بخشی از این پرونده را تشکیل می دهد.

حکایت درد آور بی آبی در دیار سبز و آبی،  نقش جنبش کارگری در حیات سیاسی ایران، مازندران و همسایگان نامهربان، ویژه جشنواره تئاتر تیرنگ و... دیگر عناوین این شماره ارمون است.

ارمون به مدیرمسئولی زهرا اسلامی و سردبیری علی سینارویگریان از معدود مجلات فرهنگی، پرمحتوا و خواندنی شمال کشور محسوب می شود.

این مجله 1500  تومان قیمت دارد.

 فایل pdf ارمون 15 را در این نشانی دانلود کنید:

http://www.mazandnume.com/pdf/Mazandnume-36.pdf


  • سه شنبه 30 ارديبهشت 1393-15:42

    تشکر از دست اندرکاران این مجله خوب. من از طریق مازندنومه با ارمون آشنا شدم و سه شماره اخر آن را از شهرکتاب خریدم. بالاتر از توان استانی است. مرحبا


    ©2013 APG.ir