تعداد بازدید: 3496

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 4 خرداد 1393-0:45

داستان یک نامه خودسرانه

پاسکاری اصلاح‌طلب‌نماها و جریان افراطی

فرماندار ساری که مترصد بهانه‌ای بود، همین نامه را دستاویز قرار داده و در اقدامی غیرقانونی مجوز برگزاری همایش را یک روز قبل از برگزاری آن لغو کرد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، سایت سلام نو: در سالگرد دوم و سوم خرداد، اصلاح‎ ‌طلبان برخی از استان‌های کشورمان با هدف پاسداشت آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس اقدام به برگزاری جلسات سخنرانی‌ کردند.

در همین راستا جمعی از جوانان اصلاح‌طلب استان مازندران نیز قصد داشتند تا همایشی با سخنرانی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب منطقه برگزار کنند. با وجود آنکه فرماندار ساری از جمله نیروهای نزدیک به جریان اصولگرا است که هنوز بر مسند کار باقی مانده، اما با تلاش این جوانان و فعالان باسابقه منطقه، مجوز برگزاری این همایش صادر شد.

پاس گل خودسرانه به فرماندار

 ماجرا به این سادگی نبود و فرماندار مرکز مازندران به انحای مختلف در تلاش بود تا همین مجوز صادره را مجددا لغو کند. جالب اینجا بود که در این بین یکی از فعالان سیاسی مازندران که با وجود ابهامات فراوان، از اعضای شورای اصلاح طلبان استان مازندران نیز می‌باشد، بدون هماهنگی با این شورا و سایر اعضا، بستر مناسبی را برای اجرای برنامه فرماندار افراطی ساری ایجاد کرد.

وی با نگارش یک نامه هتاکانه و سراسر توهین به جوانان اصلاح طلب مازندران، با جوسازی و فرافکنی دستاویز مناسب را  لغو مجوز این همایش فراهم کرد. همانطور که پیش‌بینی می‌شد، فرماندار ساری هم که مترصد بهانه‌ای بود، همین نامه را دستاویز قرار داده و در اقدامی غیرقانونی مجوز برگزاری همایش را یک روز قبل از برگزاری آن لغو کرد.

جوانانی که حق ندارند سالگرد دوم خرداد را برگزار کنند!

آن فعال اصلاح طلب نما در نامه خود مدعی شده بود که «این تعداد محدود که به نام شاخه ی جوانان، به دنبال اجرای همایش و نشست سیاسی هستند؛ فاقد تعادل رفتاری بوده و امکان تند روی و اقدامات غیرمسؤولانه در اجرا خواهند داشت. پیشینه ی این ها مؤیّد ایم ادّعا است.»

وی در ادامه نوشته بود که «دلیلی ندارد جمع کوچکی که در دوّم خرداد 1376 سنّ شان کفاف رأی دادن را هم نداشت؛ خود را عَلَم دار آن دانسته، بخواهند برای آن روز فراموش ناشدنی و مانده گار،نشستی را برگزار کنند.»

وی بدون اشاره به این مساله که در تمام ادوار انتخابات اخیر بار اصلی کار سیاسی و ستادی بر عهده همین جوانان اصلاح‌طلب بوده، در اقدامی ابهام‌برانگیز نامه خود را با این جمله تمام کرده که «از این رو خواهشمندیم که لغو آن را رسما اعلام کنید»

رحمانی خلیلی: هیچ مصوبه‌ای برای لغو همایش نداشتیم

حجت الاسلام علی اصغر رحمانی خلیلی، نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس و رئیس شورای اصلاح‌طلبان مازندران گفت: آنچه در نامه فردی که خود را دبیر شورای اصلاح طلبان استان مازندران نامیده خطاب به فرماندار ساری آمده و به بزرگان اصلاح طلب نسبت داده شده، کذب محض است. اگر مراد از مسئولان شورا بنده هستم، من در هیچ جا نسبت به برگزاری این همایش مخالفتی نداشتم و به عنوان رئیس شورای اصلاح طلبان مازندران اعلام می کنم که این شورا هیچ مصوبه‌ای پیرامون ممانعت از برگزاری این همایش نداشته است.

وی با اشاره به انتشار خودسرانه این نامه گفت: طبیعتا تاکنون هیچ اقدامی به اندازه رفتارهای خودسرانه بعضی از افراد برای شورای اصلاح طلبان استان هزینه نداشته است.

احمدی فولادی: در جریان این نامه نبودم

مهدی احمدی فولادی -رئیس اسبق ائتلاف اصلاح طلبان استان مازندران-نیز گفت: بنده در جریان انتشار این نامه نبودم و هرگز مخالف برگزاری همایش از سوی جوانان غیور اصلاح طلب مازندران نیستم، اما متاسفانه علت اصلی لغو این همایش هم صدور همان نامه کذایی خطاب به فرماندار بوده است.

وی ادامه داد: ناگفته نماند از این اختلافات درونی، فقط جریان رقیب استفاده خواهد کرد و باید در آینده از این اقدامات عجولانه خودداری نمود.

*از موضوع این نامه خبری نداشتم

همچنین ابوالقاسم روحی -نماینده اسبق شهرستان ساری و از اعضای شورای اصلاح طلبان مازندران- گفت: بنده از موضوع این نامه خبری نداشتم.

وی تاکید کرد: باید فورا در خصوص این نامه جلسه‌ای برگزار شود و نسبت به این اقدام رسیدگی صورت گیرد. بنده واقعا نسبت به خاطر این این اتفاق متاسفم.

 صفاریان، یکی دیگر از اعضای شورای اصلاح‌طلبان مازندران نیز گفت: من از اتفاقی رخ داده بسیار ناراحت هستم و باید این قائله برای همیشه پایان یابد.

در ادامه خبرنگار سلام نو با نگارنده نامه مذکور تماس گرفت و وی گفت: بنده هیچ نامه‌ای به فرماندار ننوشته‌ام و این موضوع از اساس کذب می‌باشد.

این در حالیست که نامه نگاشته شده توسط این فرد، رسما در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.


  • سه شنبه 6 خرداد 1393-16:43

    موارد اقای واحدی در اینده نزدیک انشالله مشخص می شود. من جای شما اصلاح طلبان اگر بودم می رفتم تهران نهاد ریاست جمهوری بست می نشستیم تا این احمدی نژادی و دوست صمیمی اقای موسوی رییس دفتر احمدی نژاد را برکنار بکنیم.ایشان دولت روحانی را قبول ندارد...

    • سه شنبه 6 خرداد 1393-9:31

      به کوری چشم دشمنان، اصلاحات نفس می کشد، زنده است و روز به روز بزرگ تر و قوی تر می شود.
      بندگان خدا! خاتمی انقدر محبوب است که حتی جوانانی که دوره ی ریاست جمهوری او را درک نکرده اند، عاشقش هستند، چه برسد به ماکه با افتخار نام زیبای او را در صندوق رأی انداختیم...
      برای این فرماندار متاسفم. این نیز بگذرد برادر...
      این نیز بگذرد...

      • دوشنبه 5 خرداد 1393-12:13

        ....الحق والانصاف آقای فرماندار.مهم نیست تفکرت چیست.ولی چون یک پست مهم را اشغال کرده ای باید درست اندیش باشی.این زمان که همه از بی کاری جوانان،اعتیاد،بی بند و باری،و جوانان دلخونند و همه می دانیم که تمام این مصیبتها ا عدم ز تفکر جوانان است شما به چه عنوان به جوانی که می اندیشد،پای رفتن دارد،جگر شیر دارد،به اصول معتقد است،و این که یک اندیشمند است خود سرانه عمل میکنی.چرا می خواهید همه مثل شما بیندیشند؟مگر ما مسلمان نیستیم؟مگر ادعا نداریم منطق ما قرآن است؟پس دیگر چه هراسی؟آیا آنقدر از لحاظ منطق و ایده یولوژی ضعیف و درمانده ای که از جوانان می هراسی؟باید آنقدر کوله بارت پربار بود که به جوانان قرض می دادی .گویا کوله بارت خالیست!!وگر نه کسی که شهروند قانونمندی است و مجوز می گیرد و به دنبال آنارشیست هم نیست که این همه واهمه ندارد.برایت ایمان و شجاعت آرزومندم که اگر بیش از 40 پاییز گذرانده باشی ،به دست آوردنش،آسان نیست.

        • دوشنبه 5 خرداد 1393-8:14

          خبر خبر خبر خبر خبر خبر ، .................. راستی جریان آن یک حبه قند چی شد ؟....

          • دوشنبه 5 خرداد 1393-0:33

            مشکل استاندار مازندران است
            همو که علیرغم همراهی اصلاح طلبان در انتخابات 92 همچنان آنان را رقبای خود در خرداد 76 می بیند

            • يکشنبه 4 خرداد 1393-18:0

              به عنوان یک ناظر عرض می کنم
              اگر این جوان هایی که سنشان قد کار سیاسی و برگزاری یک نشست را نمی دهد
              اگر تعدادشان به انگشتان یک دست نمی رسد اگر وزن ندارند
              در این داستان توانسته اند این همه مقبولیت کشوری و استانی کسب کنند و جمتعتی را با خود همراه کنند
              پس وقت آن رسیده حضراتی چون جناب ... و... از کار سیاسی دست بکشند و کمی به استراحت بپردازند تا سر وزن بیایند

              • يکشنبه 4 خرداد 1393-13:43

                ...! اگه مرد بودی و انصاف داشتی اولش با همین بچه ها حرف میزدی و قانعشون میکردی که برگزار نکنند. نه اینکه بری با مهر و نامه قلابی زیراب بچه های مردمو پیش فرماندار احمدی نژاد و ... بزنی!!! انصاف هم چیز خوبیه یه کم نهج البلاغه بخون سیاست باید علوی باشه نه ماکیاولی

                • يکشنبه 4 خرداد 1393-9:20

                  همون بهتر که لغو شد. خاتمی کم به کشور ضربه زده؟ مگه همین خاتمی و دار و دسته اش نبودن که در فتنه سال 88 به قول مقام معظم رهبری "کشور رو به لبه پرتگاهبردن"؟ دعوای احمدی نژاد و خاتمی نیست. هر کسی به کشور خیانت کنه خدا لعنتش کنه میخواد احمدی نژاد باشه میخواد خاتمی باشه یا هر کس دیگه ای.

                  • يکشنبه 4 خرداد 1393-10:2

                    سندی مبنی بر خیانت جناب اقای خاتمی داری؟؟؟؟؟
                    اگر نداری که دهنتو ببند و اسم زیبای خاتمی رو به دهنت نیار
                    اگر سندی داری که بازم دهنتو ببند و سندتو ببر قوه قضاییه برای محاکمه خاتمی*
                    خجالت بکشید کاسبان فتنه

                    • يکشنبه 4 خرداد 1393-11:7

                      سندم هشت ماه آشوبیه که اینها به پا کردن. هوادارانشون مسجد ، عکس امام و مقام معظم رهبری رو آتش زدن ، به هیأت های عزاداری امام حسین حمله کردن و پارچه و پرچم های عای امام حسین رو آتش زدن. میتونید بگید اینها اتفاق نیفتاده؟ اگه اتفاق افتاده میتویند بگید اونایی که اینکارو کردن طرفداران موسوی و خاتمی نبودن؟ اگه بودن چرا خاتمی در برابر این رفتارها واکنشی از خودش نشون نداده؟ حتی موسوی اونهارو امت خداجو خطاب کرده.. در ضمن شما که مدعی سینه چاک خاتمی هستید مگه خاتمی شعارش زنده باد مخالف من نبود؟ مگه موسوی و خاتمی نمیگفتن ادب مرد به ز دولت اوست؟ چی شد؟ من فقط یه سؤال کردم ولی شما توهین کردی. اون جناب "عجب" هم که حتی میخواد مخالفین رو از خواندن مازندنومه هم محروم کنه. قبول دارم که اصولگرایان دیکتاتورمآبند اما اصلاح طلبان واقعا دیکتاتورند.خوش باشید.

                      • دوشنبه 5 خرداد 1393-8:47

                        از خدا بترسیم و به همین راحتی به هم تهمت نزنیم،آقا رضا چرا احتمال نمی دی این کارایی رو که میگی اصلاح طلبها انجام دادن در واقع صیهونیستا و مزدورانشون انجام ندادن تا ملت رو شقه شقه کنند و بندازن به جون هم.آخه کدوم شیعه ای به امام حسین بی احترامی میکنه برادر من!!!!

                        • دوشنبه 5 خرداد 1393-12:6

                          جناب باران. بله حتما همینطوره. قطعا کسانی بودن که دستور گرفته بودند و پول خرج کردند. اما این رو نمیتونید انکار کنید که این اقدامات به نام اصلاح طلبان و به نام هوداران موسوی و خاتمی انجام شدمیتونید؟ یادتون نرفته که همینها با شعار "یاحسین میرحسین" تابلوی بانک ها رو پایین میکشیدن و مغازه مردم بی گناه رو آتش زدن؟خداروشکر فیلمش تو اینترنت هنوز هست. مگر مقام معظم رهبری نگفت با دشمن مرزبندی کنید. مگه امام نگفت هر وقت دیدی دشمن از شما تعریف میکنه بدونید دارید اشتباه میکنید؟ شما که قبول دارید آمریکا و صهیونیست ها دشمن ما هستن پس چرا در برابر حمایت اونها از فتنه گران سکوت میکنید؟ چراخاتمی و موسوی یک کلمه علیه این حمایت ها موضع گیری نکردن؟ چرا از کسانی که به امام حسین توهین کردند اعلام برائت نکردن؟

                  • يکشنبه 4 خرداد 1393-8:43

                    قضیه خیلی ساده است. جناج بازنده انتخابات 92 هنوز نتونسته باخت خودشو باور کنه و به هر کاری دست میزنه تا ...

                    • يکشنبه 4 خرداد 1393-9:20

                      این کیه دوباره پاش وا شده تو سایت ؟ اون یکی متوهم رو فراری دادیم یکی دیگه پیدا شده....البته این یکی تمام قد شیفته و دلباخته جناب شهرداره ...لابد پست مشتی بهش میخوان بدن اینطوری داره خودشو خراب میکنه ...اینجا....در ضمن این آقای واحدی چی داره که بقیه دوستان ندارن؟.......متاسفانه آقایان ... از این آقا حمایت می کنن و دست استاندارو برای تعویض فرماندار احمدی نژادی... بستن.....مگه تو استان قحط الرجاله که...

                    • يکشنبه 4 خرداد 1393-7:56

                      مازندنومه...
                      با سلام قبلا نيزپيشنهاد دادم چقدر از اصلاح طلبان وسياسيت مطلب ميزني سايتت شده مباحث سياسي نود ونه درصد مطلب شما حمايت تمام قد از دولت واستاندار وكوبيدن جبهه مخالف ...
                      رسانه ئ بايد وبايد به تمام مسائل بپردازه مشكلات مردم ازهمين باندبازي وجناح وجلسات بدون بهره وكشمكش مديران و....
                      كمي تامل اينها همه ميايندوميروند مخاطب اصلي شما مردمند نه عده اي....
                      شايدشما بخواهين فقط سياسي كاركنين و..

                      • خواننده تدبیریپاسخ به این دیدگاه 6 7
                        يکشنبه 4 خرداد 1393-8:50

                        آقای مازندنومه، عرشیا راست میگه. 90 درصد سایتت رو پر کن از مطالب شهردرای ساری و رییس این بنده خدا! اون وقت همه چی عالی میشه! مثل بقیه ریزه خواران سفره شهرداری که از 8 صفحه مطلب شون 7 صفحه به شهرداری ساری اختصاص داره. یکی این بنده خدا رو از خواب غفلت بیدار کنه، بهش بگه سالگرد 24 خرداد نزدیکه. یک سال شده تفکر شما شکست خورده.شما 20 تا رسانه همسو دارید در استان تحمل یک رسانه نزدیک به گروه دولت را ندارید؟ اینجا محفل ماست، دوست نداری نیا برادر. مازندنومه ادامه بده. امیدمان تویی

                      • يکشنبه 4 خرداد 1393-7:36

                        درود بر اصلاح طلبان. زیاد از این بازی های سیاسی سیاسان اصولگرا تعجب نکنید!!. در ضمن فرماندار اصولگرا باید بداند نامه یک شخص هر چند اصلاح طلب دلیل بر لغو مجوز نخواهد شد!! ممکن است نامه کذایی تحت فشار گرفته شده باشد!!

                        • يکشنبه 4 خرداد 1393-7:17

                          ... دبیر شورای اصلاح طلبان استان مازندران با ارسال نامه ای به فرماندار ساری خواستار لغو رسمی دعوت پیامكی پاسداشت مراسم دوم خرداد ساری شد

                          • .....بهانه ای کافی است ؟پاسخ به این دیدگاه 9 0
                            يکشنبه 4 خرداد 1393-6:55

                            قرماندار محترم ساری لطف کنند و شرحی را برای افکار عمومی بنگارند . امیدوارم نوشته ایشان برخلاف نامه کذایی، دوستانه و در عین حال قانع کننده باشد .

                            • یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدسپاسخ به این دیدگاه 12 3
                              يکشنبه 4 خرداد 1393-6:32

                              بدل های اصلاحات
                              در سالروز دوم و سوم خرداد ، جوانان اصلاح طلب در پاسداشت دو روز تاریخی بی بدیل ، در یک اقدام مدنی در خواست همایشی در روز سوم خرداد داده اند که در فرایند بررسی و صدور مجوز، در نهایت شورای تامین مرکز استان و شخص فرماندار حکم به مجوز رسمی و کتبی این مراسم دادند ، پس از مجوز ، جوانان به برنامه ریزی دقیق و تدارک سالروز فتح خرمشهر و دوم خرداد برنامه محتوایی خود را به نحو مطلوب چیده اند و شبانه روزی تلاش نموده اند که این مراسم در خور شان یک جامعه مدنی و اصلاح طلبان باشد . روز چهارشنبه فرماندار با دست اندر کاران این مراسم تماس گرفته و حکم شفاعی لغو مراسم را اعلام می کند اما از آنجایی که قانون به صراحت لغو هر مجوز داده شده را به حکم کتبی احاله داده است ، فرماندار یک شهر به طور غیر قانونی نه تنها به دادن حکم کتبی تمکین نمی کند بلکه به پاس کاری و بدنام کردن نهادهای دیگر حواله می دهد ؛ که لغو مجوز از ناحیه آنان می باشد ، پس از پی گیری های فراوان بالاخره جوانان مایوس و متعجب از این همه سردر گمی و عدم رعایت قانون گلایه خود را به مسئولین می رسانند ، اما کو گوش شنوای فرمانداری که در دوره احمدی نژاد فرماندار بلامنازع ایشان بوده است .
                              اما در این میان ، فردی که خود را نماینده اصلاح طلبان میداند بدون هیچ گونه ارتباطی با بدنه متفکر و و صاحب نظر اصلاح طلبان ، خود سرانه برای خوش رقصی و کسب امتیازات ... نامه ای کذایی به فرماندار نوشته و عدم مسئولیت اصلاح طلبان را در برگزاری مراسم گوشزد می نماید ، فرد مذکور البته سابقه بلوا و آشوب وبهم زدن مراسم های دیگر را در کارنامه خود دارد و عادت کرده است که با سواستفاده از نام مقدس شهدا به دشمنان اصلاحات کمک نماید ، اصلاح طلب نمایی که روزی در خرداد 76 وقتی سید محمد خاتمی کاندیدای محبوب و مردمی در کوچه مسجد جامع ساری به داخل می آمد ، او جرات آمدن به این مسجد را نداشت و ترس عدم رای آوری خاتمی او را به سید بزرگوار نزدیک نکرده است حالا او دایه اصلاح طلبی و سخنگویی اصلاح طلبان را دارد زهی خیال باطل که حنای بدلی او برای جوانان فرهیخته و متدین رنگی ندارد
                              شاید دسیسه او ، یک جلسه مهم و خاطره انگیز و تاثیر گذار جوانان اصلاح طلب که قرار بود خاطرات غواصی فتح خرمشهر در آنجا توسط رزمندگان دفاع مقدس بازخوانی شود را لغو کرده اما او چطور می تواند در این شهر پرسه بزند و امتیاز بگیرد و تخم اختلاف بپاشد اگر این اصلاح طلب بدلی مدعی باشد که چنین نامه ای نبوده است قطعا فرماندار باید به افکار عمومی ودولت تدبیر و امید پاسخ دهد که چرا مجوز قانونی جوانان را لغو نموده است
                              والسلام
                              یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس خرداد 93


                              ©2013 APG.ir