تعداد بازدید: 6222

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 13 خرداد 1393-12:44

عکس و خبر

بازدید از پروژه های عمرانی ساری/شهردار،کنار نمایندگان ایستاد

عکس های خبری مازندنومه/7 عکس از بازدید شهردار و نماینده های ساری و میاندورود در مجلس از پروژه های در دست اجرای ساری


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: مهدی عبوری -شهردار ساری- به همراه محمد دامادی و سیدرمضان شجاعی -نمایندگان مردم ساری در مجلس- از پروژه‌های طرح دریا، نیروگاه زباله‌سوز، پل زغالچال، پل کابلی و میانگذر شمالی ساری بازدید کردند.

*از مقصران و دستگاه های اجرایی شکایت می کنم

   در جلسه ای که با حضور علی نبیان معاون عمرانی استانداری مازندران، سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، سید علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، جواد واحدی فرماندار ساری، معاونان اداره کل راه و شهرسازی، مسؤلان پلیس راه استان، بخشداران رودپی شمالی و جنوبی و اعضای شورای اسلامی این دو بخش برگزار شد، بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی احداث دوربرگردان در جاده خزرآباد تأکید شد.

در این نشست علی نبیان با اشاره به مصوبه شورای ترافیک استان مبنی بر احداث 9 دوربرگردان در این محور ارتباطی تصریح کرد : انتظار می رود که اداره کل راه و شهرسازی نسبت به عملیاتی کردن حداقل سه نقطه از این دوربرگردان در یک ماه آینده اقدام و موانع پیش رو را با همکاری دستگاه های مربوط حل و فصل کند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز با اشاره به محدودیت های اعتباری و عمل نکردن پیمانکار به تعهدات خود، خواستار تخصیص اعتبار مناسب برای این پروژه شد.

 نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از اجرایی نشدن این مصوبات خاطرنشان کرد : دهمین بار است که در خصوص این دوربرگردان با مسؤلان راه و شهرسازی جلسه می گذاریم و چندین فرماندار ساری تغییر کرده اند و فرماندار فعلی هم لابد باید تغییر کند تا این پروژه به سرانجام برسد!

وی افزود : انتظار داشتم که با توجه به حیاتی و حساس بودن محور ارتباطی ساری به خزرآباد به دلیل استقرار دانشگاه ها، اماکن اقامتی و تفریحی و تردد مسافران و میهمانان، موضوع با حضور استاندار پیگیری شود.

وی با بیان این که در سال گذشته(1392) در این محور ارتباطی 24 فقره تصادف منجر به فوت روی داده که 25 نفر کشته شدند، افزود : طی سال گذشته 189 نفر مجروح شدند و به 289 خودرو خسارت وارد شد.

شجاعی کیاسری گفت: آیا جان مردم و شهروندان نباید برای ما عزیز و مهم باشد؟ چرا نسبت به کشته شدن مردم در حوادث جاده ای بی توجه هستیم؟

وی افزود : از اختیارات قانونی خودم به عنوان نماینده مجلس استفاده می کنم و چنانچه تا یک ماه دیگر این پروژه ها به سرانجام نرسد، از مقصران و دستگاه های اجرایی شکایت می کنم.

وی با انتقاد از حضور نیافتن مدیرکل حمل و نقل و راهداری و پایانه های استان مازندران در این جلسه گفت : چرا در این جلسه مهم، مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها حضور نمی یابد و نسبت به این موضوع بی تفاوت است؟

وی افزود: اصلی ترین و مهم ترین دغدغه نمایندگان مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نا امن بودن این محور ارتباطی است و اگر لازم باشد باید موضوع در جلسه شورای تأمین استان مطرح و پیگیری شود و ستاد ویژه شکل گیرد.

در ادامه نبیان با اشاره به مصوبه شورای ترافیک استان مبنی بر تردد اتوبوس در شعاع 20کیلومتری این محور ارتباطی، از جریمه اتوبوس ها توسط پلیس راه استان انتقاد کرد.


  • يکشنبه 18 خرداد 1393-19:16

    فکر می کنم کشورهایی که دارای راه های مواصلاتی پیشرفته هستند همه جاده ها دارای یک حاشیه امن هستند که در آن می توان کشاورزی کرد ولی ساخت وساز ممنوع است اینکه روزی کمربندی ها در حاشیه شهرها تعریف شد ولی چون حاشیه امن برایش پیش بینی نگشت سسب شد با ساخت وسازهای بی رویه در حاشیه آنها به یک خیابان معمولی شهری تبدیل شده واز حالت جاده بین شهری درآیند در واقع امروز ما چوب بی تدبیری گذشتگان را می خوریم حالا چرا نباید ما قوانین درستی وضع کنیم تا آیندگان چوب بی تدبیری های مارا نخورند ؟

    • شنبه 17 خرداد 1393-8:7

      عرشیا از کلانشهر شدن چه خبر اونم که مثل شهردار نمونه شدن شهردارت دروغ از آب در اومد چقدر من با این کاراش یاد احمدی نژاد می افتم

      • شنبه 17 خرداد 1393-6:57

        اين عكسها ي خبري از دونماينده شهرم دركنارهم خوشحالم كرد
        از اول هم بايد اينطور باشد نمايندگان مردم از مردم راي ميگيرن بايد وبايدهميشه پيگير امور مردم باشند...
        دراين ديدارهمه به عينه پروژه هاي بزرگ شهرداري را ديدندبا افتتاح اين پروژه ها بخش عمده اي از مشكلات چندين ساله حل ميشود انشا ا....

        • حاشیه نشینپاسخ به این دیدگاه 1 1
          شنبه 17 خرداد 1393-3:22

          ایول ایول شجاعی رو ایول
          نه الان زود فرماندار عوض بشه ، بذار بقیه بخشدارها معلوم بشن یا عوض بشن بعد...
          ولکن نیست آقا دولت عوض شد باید انتظار عوض شدن داشته باشی ، نمیدونم دیگه رو داره تو چشم بخشداراش نگاه کنه؟


          ©2013 APG.ir