تعداد بازدید: 3350

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 21 خرداد 1393-22:37

عسگر پور از بزرگ نیا قدردانی کرد

 مدیر عامل خانه سینمای ایران به خاطر برگزاری موفق اجلاس صنوف سینمایی در استان، از مدیرکل میراث فرهنگی مازندران قدردانی کرد.


مازندنومه، سرویس محیط زیست و گردشگری: چند روز پس از پایان اجلاس صنوف سالانه خانه سینما در مازندران، مدیر عامل خانه سینمای ایران با اهدای لوحی از مدیر کل  میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان قدردانی کرد.


 این اجلاس از 5 تا 7 خرداد ماه امسال به منظور آشنایی سینماگران و هنرمندان شاخص کشور از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی مازندران برای ثبت در فیلم های مختلف برگزار شده بود.

در متن این لوح که به امضای محمد مهدی عسگر پور رسیده، آمده است:

«نگاه صواب و رویکرد معاصر جناب عالی در تدبیر ماموریت آن سازمان با بیان تصویری، نشان از نکته سنجی و تجربه ارزشمندی دارد که شما واجد آن هستید.

این جانب بر خود فرض می دانم تا از همت و تلاش آن جناب و همکارانتان در اجرای تفاهم نامه همکاریهای مشترک فیمابین که گام نخستینش در سفر مطالعات میدانی روئسای اصناف سینمایی تجلی یافت سپاسگزاری کند.

بی شک ادامه گام های مشترک در اجرایی شدن سایر مفاد تفاهم نامه می تواند تصویر و دوربین را به خدمت ماموریت آن سازمان درآورده و مسئولیت اجتماعی سینماگران را نیز به فرجام رساند»

مدیرعامل خانه سینما پیش تر ضمن ابراز رضایت از اقدام فرهنگی سازمان گردشگری و میراث مازندران، اعلام کرده بود که در نظر دارد در سال های آتی نیز اجلاس خانه سینما را در استان های دیگر برگزار و از تجربه مازندران در این زمینه استفاده کند. 

 



    ©2013 APG.ir