تعداد بازدید: 4600

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 25 خرداد 1393-22:37

اولین پروژه مورد حمایت گردشگری مازندران

مبارک به مازندران می آید

فیلم سینمایی مبارک را محمدرضا نجفی‌امامی کارگردانی می‌کند و بازیگرانی چون الناز شاکردوست، منوچهر آذر، امیر رهبری،‌ تورج نصر و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند .


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: در فیلم مبارک، شخصیت‌های شاهنامه فردوسی همچون رستم، تهمینه، دیو اکوان، دیو سپید به تصویر کشیده خواهد شد ومکان های تاریخی و میراث طبیعی مازندران دراین فیلم سینمایی به نمایش در خواهد آمد.

داستان فیلم در مورد پیرمردی است که با استفاده از عروسک‌های شخصیت‌های شاهنامه به نقالی مشغول است. او نوه جوانی دارد که از دنیای پدربزرگش کاملاً به‌دور است و تضادهایی بین او و پدربزرگش وجود دارد. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی‌اش را در جهان اسطوره‌ها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت‌های سیاه افسانه‌ها، دنیا را به سوی تاریکی و تباهی بکشانند. داستان از آنجا آغاز می‌شود که عروسک‌ها جان می‌گیرند و به فکر یاری رساندن به پیرمرد و کاستن از دغدغه‌های او می‌افتند. آنها با نوه پیرمرد همراه می‌شوند و داستان هیجان‌انگیز و ماجراجویانه‌ای آغاز می‌شود.

بنابراین گزارش، گروه تولید این پروژه در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سکانس‌هایی در تهران هستند و تاکنون بخش عمده‌ای از بازیگران در مقابل دوربین حاضر شده‌اند. گروه تولید طی روزهای آینده به شمال کشور عازم خواهند شد تا ادامه فیلمبرداری در استان مازندران به انجام رسد.

این فیلم در مؤسسه فرهنگی سیماپردازان ستایش و با هماهنگی و همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری  مازندران جهت نشان دادن جاذبه های طبیعی ،تمدنی و تاریخی مازندران به مرحله تولید خواهد رسید.

علاوه بر به تصویر کشیدن توانمندی انیماتورهای ایرانی، اهداف دیگری همچون آشنا ساختن مخاطبان با شخصیت‌های اسطوره‌ای شاهنامه و حرفه‌هایی چون نقالی، در آن دنبال می‌شود.

این اثر سینمایی بنا است در جشنواره بین المللی فیلم فجر سال جاری به نمایش در آید.

فیلم مبارک را محمدرضا نجفی‌امامی کارگردانی می‌کند و بازیگرانی چون الناز شاکردوست، منوچهر آذر، امیر رهبری،‌ تورج نصر و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.



    ©2013 APG.ir