تعداد بازدید: 3399

توصیه به دیگران 3

دوشنبه 9 تير 1393-10:50

جزو استان‌های آخر در ایجاد اشتغال هستیم

نماینده ساری و میاندورود:گر کارگروه اشتغال به درستی عمل می‌کرد، دیگر نیاز نبود من به عنوان نماینده به این مسائل رسیدگی کنم/ استاندار: در زمینه اشتغال دانش‌آموختگان، وضعیت خوبی نداریم.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی در سومین کارگروه اشتغال مازندران در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران اظهار داشت: آمارهای ارائه شده در این نشست نشان می‌دهد تا یک سال آینده باید همه معضلات حوزه اشتغال حل شود و هیچ مشکل دیگری نداشته باشیم، اما وضعیت بیرون، چیزی جز این است.

وی با بیان اینکه بیشتر مراجعان ما افرادی هستند که تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده‌اند اما صحبت‌های آنها مبنی بر موفق نبودن این طرح‌ها است، گفت: اگر این کارگروه به درستی عمل می‌کرد دیگر نیاز نبود من به عنوان نماینده به این مسائل رسیدگی کنم.

نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به اینکه بسیاری از مشاغل خانگی با 10 یا 15 میلیون تومان اعتبار به نتیجه نمی‌رسد، افزود: این طرح‌ها و تسهیلات یا باید تجمیع و یا فکر دیگری شود.

استاندار مازندران هم در این نشست با بیان اینکه مازندران جزو استان‌های رده آخر در ایجاد اشتغال است، تصریح‌کرد: در زمینه اشتغال دانش‌آموختگان، وضعیت خوبی نداریم.

ربیع فلاح با اشاره به اینکه در زمینه حل معضل اشتغال، نیازمند مدیریت جهادی هستیم، ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه کمک کنند.

وی با تاکید بر پرداخت تسهیلات به طرح‌های مددجویان کمیته امداد و در اولویت قرار دادن این افراد، افزود: مشاغل خانگی از محورهای برون‌رفت برای معضل اشتغال است.

فلاح افزود: در مقابل سرمایه‌گذارانی که به استان بیایند سر تعظیم فرود می‌آورم.


  • سه شنبه 10 تير 1393-22:44

    چی می گی؟ اگه شورای اشتغال کار فراهم کنه ترخیص کارهای گمرک ها که با دریافت و پرداخت های غیرمجاز در حال افزایش واردات هستند بی کار می شن.

    • سه شنبه 10 تير 1393-22:42

      آقا نگو؟ با تیکه پاره کردن شهرستان های ساری و قائم شهر و سوادکوه و ... چند تا فرماندار و بخشدار جدید مشغول به کار شدند.

      • سه شنبه 10 تير 1393-22:40

        وام به بی کاران می دهند بی کار بده کار می شوند. پول به شرکت های دولتی می دهند به جای انتظار ایجاد اشتغال آن قدر درخواست کمک مالی و جذب نیروی کار غیر شایسته و نامحدود می کنند که ورشکست می شوند.

        • سه شنبه 10 تير 1393-18:39

          باباکارگروه اشتغال خوب عمل کرد دیگه!!! فک فامیل همه سر کارن...

          • سه شنبه 10 تير 1393-9:37

            با سلام
            از منتقدین ممنونم حالا ازروی غرض یا دشمنی یادلسوزی نقد میکنند
            ایا سی سال عقب ماندگی استان مازندران رو باید دامادی حل بکنه؟؟؟
            دامادی کارش اجرایی نیست کارش همینه برادر پیگیری هست که دارد انجام میدهد
            اقایان منتقد شما از محبوبیت وتلاشهای شبانه روزی دامادی میهراسید بدانید
            ما حامیان مهندس دامادی ومردم شریف وباوقار شهرستان ساری وحومه
            با عشق ازش حمایت میکنیم
            وتلاشهای شبانه روزی ایشان نه برما بر هیچکس پوشیده نیست
            همه کامل نیستند دامادی هم نیست نقد مورد قبول است سازنده باشد نه توهین وغرض ورزی
            متشکرم مازند نومه

            • پنجشنبه 12 تير 1393-0:39

              دوست عزیز ما از حامیان مهندس دامادی انتخاب اول نسل سومی هستیم , اینکه پرچم نسل سومی ها توسط ایشان با اقتدار بالاست شک نکن و بارزترین دلیلش اینه که تمام رقبای انتخاباتی ایشان که حتی به گردش هم نمی رسیدن تنها از جبهه دامادی احساس خطر میکنند ، ببینید آیا تا بحال طرفداران شجاعی ، یوسف نژاد ، زارعی ، یا حتی این عبوری ... همدیگرو در حدی نمی بینند که تخریب کنند ، اما به قول شما همشون از مهندس و جوان اول استان هراس دارن و همیشه سعی در تخریب او دارن و ناخواسته بهترین تبلیغ را برایشان میکنند و جالبتر از همه مطمئناً هزینه تبلیغاتی مهندس دامادی در دوره آینده کمتر از دوره قبل هم خواهد بود ، حالا دوستانی که مغرضانه نظر میدهند باز هم ادامه بدن و این رمز بقا و پیروزی ماست ، حالا یا علی مدد از نو ...

            • سه شنبه 10 تير 1393-7:7

              عجب مديرجهادي داريم ما...
              دراين مدت دولت ومسعولين استان درزمينه اشتغال بسيارعالي عمل كردندوكلي ازجوانان ما مشغول به كارشدند

              • دوشنبه 9 تير 1393-21:27

                با سلام خدمت مدیریت مازندنومه
                لطفا این کامنت رابگذارید
                جناب آقای دامادی به جای تبلیغات وحرف زدن کمی عمل کن.....................!

                • حسینی کارمند صنایع چوبپاسخ به این دیدگاه 1 4
                  سه شنبه 10 تير 1393-9:48

                  اتفاقا اقای دامادی جزو معدود مسولین عملگرای شهر می باشد که در حوزه ای صنعت با پیگیری ایشان فاز 3 صنایع چوب در حال تکمیل شدن می باشد که موجبات اشتغال 200 نفر رو فراهم میکنه
                  در حوزه ای راه هم با پیگیری ایشان تا چند روز آینده 4بانده کردن ساری تاکام شروع می شود و موارد گوناگون دیگر
                  قدر مسولین زحمت کش شهرمون بدونیم

                • دوشنبه 9 تير 1393-15:40

                  دامادی جان شما خودت را ناراحت نکن

                  • دوشنبه 9 تير 1393-15:25

                    آقایان نمایندگان محترم مجلس : اینکه دربیکاری ما رکورد زدیم ! اینکه اعتیاد بیداد میکند ! اینکه به لطف فساد و اختلاس ( مدیران و کارگزاران ) رتبه کشور ما ایران در لیست سازمان شفافیت بین المللی مایه خجالت ملی است ! اینکه زنان و دختران ما میتوانند اعدام در ملاءعام را همراه با فرزندان معصومشان نگاه کنند ولیکن فوتبال و والیبال را نمی تواببد ببینند ! و موارد دیگری از این دست که آدمی شرم دارد آنان را مطرح نماید , واقعاَ دلیلش چیست ؟ و نمایندگان چه روش و برنامه و چه پیگیری را در درمان موضوعات فوق را حد اقل در چشم انداز به مردم گزارش دادند و یا خواهند داد . آقایان نماینده ! این مطلب که جزو استانهای آخر در ایجاد اشتعال هستیم بیش از آنکه گزارش باشد مبین ناکارآمدی مدیران استان است .در حوزه نمایندگی جنابعالی در این شهر موکلین شما اگر "پارک اشتباه "نمایند بدون هیچ گونه اغماضی جریمه میشوند و چنانچه جریمه را پرداخت ننمایند جریمه شان دوبرابرو یا بیشترمیشود در صورتی که این اشتباه بر حسب ضرورت و نداشتن پارکینگ دراثر سو مدیریت شهری اتفاق می افتد . چگونه است که این همه مشکل و بلا بر سر مردم نازل می شود ولی ابداَ جریمه ائی در کار نیست ! چرا اصالت و شخصیت ساروی مورد توجه قرار نمی گیرد ؟ چرا در این شهر اینهمه بیکار داریم کی و چه وقت از این حرفهای کلیشه ائی خسته کننده دست بر می دارید ؟ در این شهر مردم و تحصیل کرده ها بیکارند ولی یک سری آدمهائی غیر بومی که ازهیچ شان و سوادی بر خوردار نیستند در سمتهائی مدیریتی گمارده می شوند و به ریش ما سارویها می خندند ! ما در این شهر و استان هیچ تکنولوژی خاص و یکتائی نداریم که محتاج مدیران غیر بومی باشیم . و اگر چنین بود نیز با توجه به دانش و سواد مازندرانیها استفاده از مدیران غیربومی در سمتهای مدیریتی ابداَ توجیه نداشت . جناب آقای دامادی جنابعالی جوانترین نماینده شهرمان هستید و جوانان علاقه مند هستند تا این انرژی جوانی شما را در مسیر پیشرفت و آرزوهایشان آزاد شده ببینند پس نیازی ندارید مثل پیرمردها محافظه کاری وفرا فکنی نمائید . چیزی که جهان را تغییر می دهد انرژی است با انرژی باشید و این نا بسامان محیط را تغییر دهید .انشاالله .

                    • دوشنبه 9 تير 1393-13:37

                      ...خوبه توان استاندار همینه همینه میخوای بخا نمیخوای بخا

                      • دوشنبه 9 تير 1393-12:46

                        سر تعظيم لازم نيست بستر را فراهم كنيد لطفا

                        • دوشنبه 9 تير 1393-12:38

                          کاش نمایندگان ملت که داعیه ی کمک به اشتغال مازنی ها را دارند،در مجلس گامی در جهت رفع مشکل آزمون استخدامی استانداری که نزدیک به دو سال است چشم به تامین اعتبار توسط مسوولین دوخته اند،برمیداشتند،رفع مشکل نزدیک به 700نفر جوانهای مازندرانی،به نوبه خود اقدام موثری در کاهش نرخ بیکاری است که از سوی نمایندگان و مسوولین مغفول مانده...

                          • دوشنبه 9 تير 1393-12:9

                            نفرمائید أقا،نفرمائید.چراشکسته نفسی میفرمائید؟!!! با توجه به جدیدترین شاهکار کمیته اشتغال استانداری مازندران دراستخدام آقای ... 56ساله درشهرداری...، بنده به حقانیت استانداری مازندران درایجاد اشتغال، ایمان آورده ام!!!! و به دغدغه آقای مدیرکل ... احترام میگذارم!!! دست مریزاد آقای مدیرکل!!


                            ©2013 APG.ir