تعداد بازدید: 3074

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 11 تير 1393-11:33

سلامت، اولویت نخست دولت است

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:100 درصد هزینه داروهای مورد نیاز در شیمی درمانی توسط این سازمان پرداخت می شود،/نزدیک به 13/5 میلیارد تومان هزینه درمان پرداخت شده است.


مازندنومه؛ سرویس کلینیک، خبر ارسالی روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران: دکتر رسول ظفرمند گفت: برای اولین بار در طول انقلاب اسلامی، علی رغم تمام توجهاتی که دولت های مختلف به امر بهداشت و درمان و بیمه مردم داشتند، در دولت تدبیر و امید، تحول خاصی صورت گرفت که نقطه عطفی در سازمان های بیمه گر محسوب می شود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: با تلاش های سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان خریدار خدمات سلامت و توجه دولت و شخص رییس جمهوری، سلامت به عنوان اولویت نخست دولت درآمد .

               وی با بیان این که در پایان سال 92، اداره کل بیمه سلامت مازندران هیچگونه بدهی به موسسات درمانی طرف قرارداد نداشت، ادامه داد: این امر سبب ایجاد انگیزه و محرکی شده تا موسسات درمانی در ارائه خدمات خود به بیمه شدگان تجدید نظر و خدمات به موقع و باکیفیتی را ارائه کنند.

              ظفرمند با اشاره به این که 100 درصد هزینه داروهای مورد نیاز در شیمی درمانی توسط این سازمان پرداخت می شود، افزود : در بخش بیماران خاص نیز تا پایان سال گذشته بیش از 134 میلیارد و 834 میلیون ریال بابت هزینه درمان به موسسات درمانی پرداخت شده است .

             وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال و در راستای افزایش سطح دسترسی به خدمات مورد نیاز  بیمه شدگان، با بیش از 60 دفتر پیشخوان دولت در سطح استان قرارداد بسته شود تا مردم بتوانند کار صدور و تحویل دفترچه را با سهولت بیشتری انجام دهند.


  • جمعه 13 تير 1393-1:28

    پزشکی که در ساعت خاصی کار نظام ارجاع را انجام می دهد می گوید با عرض معذرت نمی توانم همه داروهای موردنیاز را بنویسم و به علت سهمیه محدود نمی توانم تو را به پزشک متخصص ارجاع دهم.

    • جمعه 13 تير 1393-1:26

      چه وقت می شود پزشک خانواده خودش را برای درمان به خانه بیماران ببرد؟

      • جمعه 13 تير 1393-1:25

        به علت بیمه نشدن داروهای درمانی سنتی یا طب اسلامی، مردم مجبورند داروهای شیمیایی که مضر بوده و وارداتی است مصرف کنند!


        ©2013 APG.ir