تعداد بازدید: 3936

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 18 تير 1393-2:35

در کنار غنچه‌های یاس

استاندار مازندران افطار را در میان فرزندان زیر پوشش بهزیستی گذراند+عکس


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، کلثوم فلاحی: بچه‌ها در ورودی این مرکز ایستاده بودند و به مهمانان، گل هدیه می‌دادند. بچه‌های کوچک‌تر هنگام افطار به جمع اضافه شدند و بعد از صرف افطار، هدایایی از استاندار دریافت کردند.

فریماه از فرزندان بهزیستی، با تنها دست خود، هدیه‌اش را می‌گیرد، هدیه دخترها عروسک است و هدیه پسرها ماشین. بچه‌ها دوست دارند زودتر هدیه‌ها را باز کنند و فارغ از واقعیت‌هایی که وجود دارد در دنیای شاد کودکانه غوطه‌ور شوند

امشب ربیع فلاح به همراه علیرضا یونسی و تعداد دیگری از مسئولان استان، شبی را در کنار یتیمان در مرکز نگهداری از کودکان غنچه‌های یاس در ساری افطار کردند.

استاندار مازندران در این مراسم گفت: دولت در قبال این فرزندان، وظایفی دارد.

فلاح اظهار داشت: رئیس‌جمهوری هم در جمع خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی، نقطه نظراتی را در مورد اینکه این افراد باید زیر پوشش دولت باشند، مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر تامین نیازهای اساسی این فرزندان، باید مانند سایر آحاد جامعه از خدمات بهره ببرند، ادامه داد: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که آینده این فرزندان تضمین شود، به افراد توانمند و کارآفرینی تبدیل شوند و به دیگر هم‌نوعان خود هم کمک کنند.

فلاح با بیان اینکه دولت همواره بر خود وظیفه می‌داند که سرپرستی این فرزندان را مانند خانواده خود، مورد توجه قرار دهد، تصریح کرد: نیازهای اساسی و اولیه این افراد هم تامین شود..


  • چهارشنبه 18 تير 1393-13:17

    درود بر مرد خستگي پذير و دوست داشتني استان دكتر ربيع فلاح


    ©2013 APG.ir