تعداد بازدید: 5223

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 25 تير 1393-11:58

نجف نژاد علیه توکلی

نجف نژاد: آقای توکلی شما بیمار روانی هستید!

نماینده بابلسر: آقای توکلی پرونده زمین‌خواری‌ خودتان کاملا روشن است. چند هزار متر زمین در شهرک غرب از بنیاد گرفتید /شما بیمار هستید، مشکل روانی مزمن دارید و به روان پزشک مراجعه کنید.


مازندنومه، سرویس سیاسی: امروز تریبون مجلس برای دقایقی، به افشاگری و دعوای شخصی دو نماینده اصولگرا تبدیل شد: نماینده بابلسر و تهران.

مقداد نجف نژاد بعد از مدت ها سکوت، در نطق پیش از دستور و هفت دقیقه ای خود که البته بیشتر هم طول کشید، به جای بیان مشکلات مردم منطقه و طرح موضوعات مهم استانی، از فرط عصبانیت کل وقت خود را به یقه گیری و توهین و عقده گشایی نسبت به احمد توکلی صرف کرد.

چند روز پس از افشاگری رسانه ای سایت الف متعلق به احمد توکلی –نماینده تهران- مربوط به محکومیت پرونده زمین‌خواری مقداد نجف‌نژاد -نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار- او امروز در نطق پیش از دستور خود، توکلی را مورد تاخت و تاز قرار داد و وی را بیمار روانی خطاب کرد.

به گزارش مازندنومه، نجف‌نژاد که به عنوان نخستین ناطق امروز، سخن می‌گفت با بیان اینکه هیئت امنایی تشکیل شد تا زمین مورد نظر را به عنوان خانه جوان، احداث کنند، اظهار داشت: هیئت امنا موفق به تاسیس خانه جوان نشد و در زمین دیگری که اهدایی یکی از خیران بود، این مرکز احداث شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: املاک و پلاژ‌های بابلسر صددرصد متعلق به خاندان پهلوی بوده و پس از انقلاب به بنیاد علوی منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه کلیه مراحل اجرایی پروژه با مشورت بنیاد مستضعفان بوده و با اجازه بنیاد مستضعفان صندوق قرض‌الحسنه‌ای به نام بعثت برای اشتغال و ازدواج جوان ها تأسیس کردیم افزود: زمین مورد نظر هشت هکتار بوده که چهار هکتار از آن پلاژ است و مابقی هم برای طرح‌های عمرانی صرف شد و از ابتدا تا انتهای کار با بنیاد مشورت شده و تغییر کاربری ها قانونی صورت گرفت.

نماینده بابلسر با اشاره به مشورت با شخص رفیق‌دوست رئیس وقت بنیاد جانبازان و مستضعفان و فروزنده در این خصوص به رغم اینکه زمین‌ها تملک شده بود، تصریح کرد: دادگاه پس از 10 سال حکم داد که معامله فسخ و بنیاد هم مصمم است که مشکلات مردم حل شود.

وی در ادامه با حمله به احمد توکلی و سایت الف، مطالب این سایت را خلاف حکم دادگاه، غیر واقع و نسبت ناروا به خود دانست و ضمن قرائت شعری در مورد اخلاق‌مداری، گفت: آقای توکلی شما اهل مازندران و نماینده تهران هستید. شما به عمد اسم من را آوردید و عناوین حقوقی 4 نفر دیگر، از جمله فرماندار، شورا و شهردار را حذف کردید تا این گونه القا کنید که معامله مربوط به شخص من بوده است.

 نجف‌نژاد خاطرنشان‌کرد: اگر شما احساس تکلیف می‌کنید و موضوعی را حق یا ناحق اطلاع رسانی می‌رسانید، واقعیت را بیان کنید که حکم دادگاه بوده، نه اهانت به بنده و تهمت آشکار.

به گزارش خبرنگار ما، وی با اشاره به اینکه بنده در تاریخ 13/9/92 نامه‌ای در کمال آرامش و اطمینان به رئیس مجلس نوشتم، افزود: در آن نامه تاکید کردم چنانچه این جانب حتی یک سانتی متر زمین برای شخص خود، اقوام و دودمانم در سراسر کشور دریافت کرده‌ام، حاضر به تحمل هر مجازاتی هستم.

 این نماینده مجلس یادآور شد: دستگاه قضا، مجلس و کمیسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی بررسی کنند و اگر خلاف این ادعا ثابت شد من خودم را سزاوار مجازات می‌دانم.

 وی ادامه داد: آقای توکلی پرونده زمین‌خواری‌ خودتان کاملا روشن است. چند هزار متر زمین در شهرک غرب از بنیاد گرفتید تا 20 درصد از آن را به یتیمان اختصاص دهید که آه یتیمان دامن شما را خواهد گرفت. الان هم قیمت آن زمینی که با تخفیف به شما فروختند، چند برابر شده است.

نجف‌نژاد با اشاره به اینکه شما زمین شخصی هم در دماوند گرفتید، افزود: تعجب می‌کنم که شعارتان گوش فلک را پر می‌کند اما رفتار شما و ذهنیت منفی شما، چیز دیگری را نشان می‌دهد، آقای توکلی شما بیمار هستید، مشکل روانی مزمن دارید و به روان پزشک مراجعه کنید.

در این لحظه علی لاریجانی –رییس مجلس- نطق نماینده بابلسر را قطع کرد و گفت: چرا به همکارتان توهین می‌کنید ؟

نجف‌نژاد پاسخ داد: اول ایشان توهین کردند.

 لاریجانی ادامه داد: وقت شما تمام شد.

 نجف‌نژاد اما با اشاره به اینکه میزان رای ملت است، گفت: من چهار دوره متوالی با رای مطلق مردم انتخاب شدم. فردی باج‌گیر، فاسد و دلال به من مراجعه کرد که نتوانست از من سوء استفاده کند، اما او نزد توکلی رفت و فریبش داد.

وی خطاب به نماینده تهران خاطرنشان‌کرد: آقای توکلی شما امتحان کنید و در زادگاه خود کاندیدا شوید، هیچ جایگاهی در مازندران ندارید، در خانه اگر کس است، یک حرف بس است.

 لاریجانی دوباره مجبور به اظهارنظر شد و گفت: نکاتی را که تبدیل به پروسه‌ای می‌شود که نیاز به پاسخگویی طرف مقابل دارد، در نطق نیاورید چون طرف مقابل هم حق دارد پاسخ دهد.

در این لحظه احمد توکلی اظهار داشت: تذکر ماده 79 دارم.

 نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه نجف‌نژاد نسبت‌هایی به من داد که خودم را مبرا می‌دانم، یادآور شد: اگر من پرونده زمین‌خواری داشتم نمی‌توانستم دست به لانه زنبور ببرم و افشاگری کنم.

 وی با بیان اینکه نجف‌نژاد زمینی را برای تاسیس خانه جوان در بابلسر گرفت و بعد این زمین را به فروش رساند، ادامه‌داد: بنیاد از وی شکایت کرده و در دادگاه اول هم نجف‌نژاد محکوم و معامله باطل شد.

این نماینده مجلس افزود: در دادگاه تجدیدنظر، قاضی تخلف را تایید کرد و بنیاد تقاضای ماده 18 داد.

توکلی ادامه داد: سه مستشار عالی مقام، نظریه دادند و تخلف را تایید کردند و دادگاه تجدیدنظر هم دستور قلع و قمع ساختمان‌ها را صادر کرد که در این پروژه، بدنام‌ترین موسسه اعتباری هم حضور داشته است.

 وی یادآور شد: مجلس باید منزه از چنین افرادی باشد که امکاناتی را به نام مردم می‌گیرند و برای خودشان خرج می‌کنند.رای دادگاه قطعی بوده و قابل بازگشت نیست.

نجف‌نژاد هم در پاسخ گفت: حکم دادگاه را قبول کردم اما توکلی نصف مطالب را بیان کرد و مابقی ماجرا را تعریف نکرد. نامه با امضای پنج نفر است.

. گفتنی است نجف‌نژاد در حال دفاع از خود بود که لاریجانی میکروفون او را قطع کرد.




  • يکشنبه 29 تير 1393-5:12

    از بس که آدمهای خاص تایید صلاحیت شدن و قشر تحصیلکرده و نخبه ما خونه نشین لذا بیشتر از این نباید انتظار داشت! ؟ نگاه کنید که توی این چندسال گذشته چقدر تهمت زدن در رده های مختلف کشور ی باب شدع!؟ چقدر آدم های بی اصل و نصب با توطئه و دسیسه پست خودشون رو حفظ کردن و دیگران رو هم بی حیثیت و آبرو و سوءاستفاده ها زمین خواریشون عآهیچ وقت رو نشد...حالا بگردید دنبال پرتغال فروش

    • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 1 0
      شنبه 28 تير 1393-23:58

      چهار دوره رای مطلق !!!!! اشتغال و ازدواج جوانان !!!!!!!!!!!!!!!رفیق دوست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بنیاد علوی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ زمینهای شهرک غرب جهت یتیمان!!!!! ...... بیچاره مردم بینوا ایران

      • مازندرانی شهروند تهرانپاسخ به این دیدگاه 5 4
        شنبه 28 تير 1393-5:12

        اقای توکلی دست از سر مازندرانی بردار

        • جمعه 27 تير 1393-13:28

          گرفتاری ما به بهانه های هزینه تبلیغاتی انتخابات بر می گرده که نماینده هایمون رو آلوده می کنه.

          • از بابلسرپاسخ به این دیدگاه 5 0
            پنجشنبه 26 تير 1393-19:27

            از اینکه اقای توکلی شخصی مغرور وخود خواه است شکی نیست ودر عین حال سابقه مبارزاتی در قبل انقلاب دارد ولی مقداد یک... به تمام معنا است

            • پنجشنبه 26 تير 1393-13:41

              آقای نجف نژاد! درباره هیات علمی شدن چند نفر از بستگان خودتون در دانشگاه مازندران در دوره احمدپور نظری ندارید؟ لطفا در این باره هم شفاف سازی کنید

              • پنجشنبه 26 تير 1393-13:18

                توکلی مازندرانی نیست"از ته چهرش کاملا مشخصه.دم مقداد نجف نژاد هم گرم.

                • پنجشنبه 26 تير 1393-10:11

                  اینجاست که مفهوم این مثل روشن می شود
                  ... نگیرد جز.... بیچاره ملتی که اینها مدافع حقوقشان باشند.

                  • شنبه 28 تير 1393-13:3

                    تو بیوگرافی توکلی نوشته که اصفهانیه حالا شما چه اصراری دارید بگید مازندرانیه؟دنبال مصداق واسه این مثل میگشتی که باید بگم اینجا کاربرد نداره چون یکسر قضیه اصفونیه.

                  • پنجشنبه 26 تير 1393-9:5

                    خاک عالم بر سر ما که اینها شدن نماینده های مجلس ما
                    هر دو طرف رو میگم فرقی نمی کنه سگ زرد برادر شغاله این جور که اینها به جون هم افتادن معلومه که هر دو شون ریگی به کفش دارن این وسط چیزی که اهمیت نداره مردم مظلوم و مستضعف جامعه هستن
                    خدا خودش در این ماه مبارک همه رو آدم کنه...!!!

                    • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 1 0
                      پنجشنبه 26 تير 1393-17:54

                      آقا یا خانم محترم بی طرف به نظر می رسد علی رغم اسم انتخابی به هیچ عنوان بی طرف نیستید چرا که خوارج هم همین موضع گیری را در زمان خود داشتند لذا برادرانه اولا خودم و سپس همه را در این ایام ملقب به ابر مرد عدالتخواه جهان به حفظ آرامش و تقوی دعوت می کنم - زنده باشید

                    • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 15 6
                      پنجشنبه 26 تير 1393-2:7

                      واقعا این توکلی شورش و در آورد آبروی هر چی مازندرانی رو برده...

                      راستی جریان مدرک تحصیلی آقای توکلی چی شد...

                      آقای توکلی از افرادی هستش که مخالف پیشرفت مازندرانه...

                      • رضا- ص از بابلسرپاسخ به این دیدگاه 13 0
                        چهارشنبه 25 تير 1393-18:34

                        من كپى برگه اى كه آقاى نجف نژاد در آن زمين را به چند نفر از فعالان ستادش فروخته با خط و امضاى خودش ديدم. اگه مازندنومه بتونه اونو تو سايت بذاره، من اونو ميفرستم. در ضمن من در پياده روي هاى روزانه، در پاركينگ هفت زمين مورد نظر را مى ديدم. پس از حكم دادگاه، بنياد مستضعفان تابلويى نصب كرده و روى آن نوشته: اين زمين به بنياد تعلق دارد و هرگونه دخل و تصرف در آن پيگرد قانونى دارد

                        • چهارشنبه 25 تير 1393-18:18

                          جالبه سایت الف که مال دکتر توکلی هست رو ببینین یه نظر مخالف دکتر توکلی رو منتشر نکرده فقط نظر افرادی که نماینده بابلسر رو کوبیدن منتشر شده لینکش رو ببینین
                          http://alef.ir/vdcgnt9xyak9w34.rpra.html?234659

                          • غريب پرورپاسخ به این دیدگاه 11 7
                            چهارشنبه 25 تير 1393-14:52

                            آقا مقداد خوب بكردي بتي ته زبونه دور.

                            • چهارشنبه 25 تير 1393-14:6

                              متاسفيم از ملتي كه به اين جماعت دلال و بي فرهنگ به عنوان نماينده خود راي مي دهند.
                              خداوند همه خائنان به ملت را ريشه كن فرمايد.ان شاالله


                              ©2013 APG.ir