تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 6 فروردين 1384-0:0

یک میلیون و 150 هزارمسافر در مازندران

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران گفت: ظرف مدت 4 روز ابتدایی سال جدید بیش از یک میلیون و 150 هزار گردشگر به استان مازندران سفر کرده و از جاذبه و ویژگی های طبیعی استان برخوردار شده اند .


دلاور بزرگ نیا  د رخصوص کمبود مراکز اقامتی دراستان گفت: با توجه به این که 19 هزار تخت برای پذیرایی از گردشگران نوروزی آماده شده است تا کنون هیچ گزارشی در د رمورد کمبود مرکز اقامتی از سوی مسافران به ستاد تسهیلات نوروزی نرسیده است .

وی افزود: با همکاری آموزش و پرورش ، سازمان اوقاف و امور خیریه  و هلال احمر 74 باب زائرسرا و 380 کلاس در مدارس استان و همچنین کمپینگ و چادرهایی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد تسهیلات نورورزی مازندران تاکید کرد: با توجه به امکانات در نظر گرفته شده و افزایش ورود نسافر در روزهای آغازین سال پیش بینی می شود امسال تعداد مسافرینی که به این استان سفر می کنند بسیار بیشتر از سال گذشته باشد، البته آمار ورودی به استان بسیار زیاد است اما تعداد گردشگرانی که ما اعلام می کنیم آنهایی هستند که حداقل یک شب د راستان اقامت داشته باشند.

بزرگ نیا اظهار داشت : امسال برای اولین بار با در نظر گرفتن اعتبار خاصی ، کار علمی نظر سنجی از مسافران نوروزی در ارتباط با کیفیت و کمیت سفرشان و همچنین خدمات ارایه شده در طول سفر به آنها انجام خواهد شد که نتایج آنها اواخر فروردین ماه اعلام می شود (mehrnews)



    ©2013 APG.ir