تعداد بازدید: 3252

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 12 مرداد 1393-12:59

پست بنگاه اقتصادی نیست

در آیین تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید پست استان مازندران مطرح شد: اتاق فکر در پست استان فعال می شود/پست باید بر موبایل ها سوار باشد/وضعیت شبکه پستی در ایران مطلوب نیست.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: تودیع و معارفه مدیران کل پست مازندران به حضور حسین مهری مدیرعامل شرکت پست کشور برگزار شد.

رضا هدایتی در این مراسم بعد از دوران چهار ساله مدیریت، جای خود را به علی اصغر قاسمیان داد.

علی اصغر قاسمیان در سخنانی اظهار داشت: فعالیت های پست دارای دو بعد فرهنگی و اقتصادی است که پیشینه پست بیشتر به دلیل مسائل فرهنگی است.

مدیرکل جدید پست مازندران با بیان اینکه هیچ وقت این برداشت وجود ندارد که پست بنگاه اقتصادی است، گفت: پست برای جامعه ما میراث فرهنگی است و نباید با شرکت باربری مقایسه شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه بشری دستخوش تحولات بسیاری است، افزود: پست باید انعطاف لازم را داشته باشد تا خود را با این تغییرات همراه کند و سرویس‌هایی را ارائه دهد که با نیازهای جامعه امروز مطابق باشد.

قاسمیان با تاکید بر فعال شدن اتاق فکر در پست، ادامه داد: پست باید خدمات الکترونیک را افزایش دهد.

حسین مهری مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران هم در این مراسم با اشاره به اینکه در روز 17 مهرماه از 10 سرویس و 80 خدمت جدید پست رونمایی می شود، افزود: ارائه این سرویس ها باعث رفت و آمد کمتر مردم به ادارات می شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مراجعه زیاد باشد بحث فساد و پارتی بازی هم به وجود می آید. بحث سه هزار میلیارد در همین مراجعات شکل می گیرد.

مهری با بیان اینکه پست باید بر موبایل ها سوار باشد، ادامه داد: جوان امروزی تمام کارهای خود را با موبایل انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه پست باید به سرعت از حالت سنتی خارج شده و خدمات متنوع داشته باشد، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت شبکه پستی در ایران مطلوب نیست.



    ©2013 APG.ir