تعداد بازدید: 2962

توصیه به دیگران 8

سه شنبه 14 مرداد 1393-17:50

لطف الله آجدانی مطرح کرد:

ضرورت اصلاح ساختار دفاتر آموزش و پژوهش استانداری ها

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران درسخنرانی خود در همایش سراسری وزارت  کشور، از عدم تخصیص بودجه و اعتبار پژوهشی با ردیف مستقل  برای دفاتر آموزش و پژوهش و نیز حذف معاونت پژوهشی دفاتر آموزش و پژوهش استانداری ها انتقاد کرد.


 

مازندنومه، سرویس اجتماعی: هم اندیشی سراسری مدیران کل آموزش و پژوهش استانداری های سراسر کشور به دعوت مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور و با حضور وزیر کشور در روز چهارشنبه 14 مرداد در سالن همایش پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.

دکتر افتخاری رئیس مرکز مطالعات راهبردی وزارت کشور، دکتر ملک اخلاق رئیس مرکز آموزش مدیریت دولتی کشور، دکتر صدرالسادات معاون نیروی انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و لطف الله آجدانی مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران از جمله سخنرانان این هم اندیشی بودند.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران در سخنرانی خود با عنوان " چالش های کلان دفاتر آموزش و پژوهش استانداری های کشور" با آسیب شناسی وضع موجود در سه حوزه ساختاری، آموزشی و پژوهشی، بر ضرورت اصلاح ساختار و سیاست های کلان آموزشی و پژوهشی برای افزایش اثربخشی دفاتر آموزش و پژوهش استانداری های کشور تاکید کرد.

آجدانی با اشاره به سیاست تمرکز زدایی رئیس جمهور، دستورالعمل هایی را که اختیارات دفاتر آموزش و پژوهش را کم کند مغایر سیاست رئیس جمهور خواند و خواهان تفویض بخشی از اختیارات در حوزه آموزش و پژوهش به دفاتر آموزش و پژوهش استانداری ها شد.

 وی از عدم تخصیص بودجه و اعتبار پژوهشی با ردیف مستقل  برای دفاتر آموزش و پژوهش و نیز حذف معاونت پژوهشی دفاتر آموزش و پژوهش استانداری ها انتقاد کرد و خواستار تخصیص ردیف اعتبارپژوهشی مستقل و نیز احیا ی معاونت پژوهشی در دفاتر آموزش و پژوهش استانداری ها شد.

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران همچنین با اشاره به تعدد مراکز و مراجع آموزشی و پژوهشی تصمیم گیرنده در حوزه مرتبط با فعالیت های دفاتر آموزش و پژوهش استانداری های کشور، خواستار وحدت رویه و یکپارچگی در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری های بالا دستی و افزایش تعامل با دفاتر آموزش و پژوهش استانداری ها شد.

آجدانی همچنین  برای افزایش اثربخشی آموزشی و پژوهشی دفاتر آموزش و پژوهش استانداری های کشور،خواستار پیگیری برای استقلال و احیا مجدد کارگروه  تخصصی پژوهش و فناوری  با دبیری دفتر آموزش و پژوهش در استانداری ها شد.

 


  • غلامی سیدکلاییپاسخ به این دیدگاه 0 1
    پنجشنبه 16 مرداد 1393-14:59

    جناب دکتراجدانی ا
    استادفرهیخته وارزشمند
    بیان مطالب وراهکارهای کاربردی درهم اندیشی مدیران کل درسالن وزارت کشور
    نشان ازجایگاه ملی ونگاه بین المللی حضرتعالی نشات می گیرد.
    امیداست هچون گذشته شاهد درخشش تان باشیم.
    ارادتمندتان
    غلامی سیدکلایی
    سیدجواد

    • از خدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 1 0
      چهارشنبه 15 مرداد 1393-23:9

      این که دیگه به اصولگرایان ربطی نداره هرکجا که رفتی اینطوری شد . آقای مدیر کل!! یک اداره کل برایت راه اندازی کردیم ولی داره منحل میشه . شما حقوق میگیرید کار کنید بودجه اضافی واسه چیه دیگه ؟ بی قانونی نکنید تا مردم اعتمادشان لطمه نخوره

      • چهارشنبه 15 مرداد 1393-18:48

        حداقل عکسی از جلسه درج می گردید تا ببینیم ؟

        • چهارشنبه 15 مرداد 1393-8:10

          به نظر من دكتر آجوداني به نكته اي مهم و حياتي اشاره مي كنند. پيامد هاي كم يا بي ارزش شدن آموزش و پژوهش در بخش هاي مختلف سالها بعد خود را نشان مي دهد. كما اينكه همين امروز در خلاي كارهاي پژوهشي است كه شاهد تصميمي گيري هاي مخرب و غبر قابل جبران هستيم.
          مسائل و معضلات مختلفي در استان وجود دارد كه به دليل عدم مطالعة كافي يا ناشناخته مانده يا اهمميت آنها آنچنان كه بايد برجسته نشداه است. علت العلل همه اينها ضعف ساختارهاي اموزش و پژوهش است.

          • چهارشنبه 15 مرداد 1393-7:29

            درود بر تو انسان فرهیخته و شجاع.

            • چهارشنبه 15 مرداد 1393-6:56

              آقای مدیر کل؛ پژوهش مازندران را شما باید با مکاتبه و پیشنهاد و مراقبت فعال کنید؛ منتظر تهرانی ها نباشید.


              ©2013 APG.ir