تعداد بازدید: 3548

توصیه به دیگران 4

شنبه 18 مرداد 1393-8:6

با کسب 5 جایزه صورت گرفت:

درخشش مازندنومه در جشنواره مطبوعات و رسانه های مجازی

در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه ای مجازی، 5 نفر از همکاران مازندنومه در بخش های مختلف حایز رتبه شدند+بیانیه هیات داوران جشنواره


مازندنومه، سرویس اجتماعی: از سه شنبه تا پنج شنبه گذشته، دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان مازندران که امسال پایگاه های مجازی نیز در آن شرکت داشتند، در ساری برپا شد که به مازندنومه هم غرفه ای اختصاص داده شد.

در طول برپایی نمایشگاه با تعدادی قابل توجهی از نماینده های مجلس و مدیران استان گفت و گو کردیم که درهفته جاری به تدریج این مصاحبه ها را روی خروجی قرار می دهیم.

جمعه شب هم مراسم جشن روز خبرنگار و آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه ای مجازی در متل بانک ملی بابلسر با حضور خبرنگاران و مسئولان از جمله استاندار مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار و معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد.

در این مراسم که همراه با چند سخنرانی و برنامه های جنبی بود، به خبرنگاران برتر در حوزه های مختلف جوایزی اعطا شد.

در آیین اختتامیه مراسم روز خبرنگار، برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های مجازی معرفی شدند که 5 نفر از همکاران مازندنومه نیز در این فهرست قرار داشتند.

بر اساس این گزارش در بخش مصاحبه رسانه های مجازی و خبرگزاری ها محمداسماعیل بخشی سورکی با ارسال مصاحبه خود با وزیر کشور نفر اول شد. 

در بخش تیتر هم علی حسن نژاد با تیتر"روسفیدان سیاه روی" که گزارش تصویری از کارگران معدن سوادکوه بود، نفر دوم شد.

در بخش مقاله و تفسیر و تحلیل خبر هم حسین برزگر -دیگر همکار ما- با ارسال تحلیلی درباره وضعیت اصلاح طلب ها و اعتدالیون مازندرانی به چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های مجازی، نفر نخست شد.

در بخش خبر رضا شریعتی -خبرنگار مازندنومه- با ارسال خبری درباره واگذاری بیمارستان رازی قائم شهر به اوقاف، نفر سوم شد.

اما در بخش ويژه(نقش مطبوعات در ترویج ارزش ها) هم دیگر همکار ما کلثوم فلاحی نفر اول شد که جایزه نقدی 400 هزار تومانی خود را به بیماران سرطانی ماهک اعطا کرد و با تشویق حاضران روبه رو شد.

موفقیت کسب شده از سوی همکاران مان را تبریک می گوییم و امیدمندیم در ادامه راه موفق و سرفراز باشند.

*بیانیه هیات داوران

در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران به دلیل نبود وقت، بیانیه هیات داوران خوانده نشد. نسخه ی کامل این بیانیه را که حاوی مطالب و نکته های درخور و قابل تاملی است، در زیر می آوریم:

                                  بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه هیات داوران چهارمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران

به نام خداوندلوح و قلم؛حقیقت نگار وجود و عدم
خدایی که داننده رازهاست؛نخستین سر آغاز آغازهاست

حضارمحترم و همکاران رسانه ای !
برگزاری جشنواره های مطبوعات،خبرگزاریها و رسانه های مجازی که از سالهاپیش درسطح ملی آغازشده و به مرور به سطوح منطق های ومحلی نیز تسری یافت،ابزاری است برای ارتقای سطح روزنامه نگاری کشور و درنتیجه هرگونه قضاوت درباره میزان موفقیت یاعدم موفقیت آن هم بایددر این چارچوب انجام شود.

چهارمين جشنواره مطبوعات،خبرگزاریها ورسانه های مجازی مازندران راه پرپیچ وخمی را تا رسیدن به این مرحله که معرفی برترینهااست پیموده است و درتمامی این مسیرطولانی حفظ اخلاق حرفه ای مهم ترین دغدغه برای دست اندرکاران بویژه اعضای هیات داوری بوده است.

رسانه های یک جامعه آیینه تمام نمای واقعیات آن جامعه هستند و روزنامه نگاران به عنوان عنصراصلی رسانه ها با انعکاس واقعیات از زوایای مختلف، درعین حال وظیفه سنگین جست وجوی حقیقت و بازنمایی آن را به جامعه برعهده دارند و از همین جاست که مسوولیت اجتماعی متوجه آنان می شود و ملزم شان میسازد تا تحت هر شرایطی، همسو باوجدان اخلاقی خودعمل کنند و این در واقع مهمترین معیارقضاوت درباره آثار یک روزنامه نگار است.

هیات داوران چهارمين جشنواره مطبوعات،خبرگزاریها و رسانه های مجازی مازندران تلاش کردند تا وظیفه خطیر قضاوت را براساس آن انجام دهند.

البته توجه به وجدان حرفه ای روزنامه نگاری اگر چه معیار لازم برای قضاوت است، ولی برای شناسایی بهترین ها کافی نیست و برهمین مبنا نیز هیات داوران برای دستیابی به نتیجه ای که حق و حقوق همگان را باکمترین کاستی تضمین کند و حق رابه صاحب حق برساند، برای هرگرایشی از کار روزنامه نگاری، معیارهای حرفه ای را باتبدیل شاخصهای کیفی به کمی و طراحی فرمتی ویژه مد نظر قرار داد تا بهترین هابدون دخالت سلایق شخصی داوران و همچنین باقضاوت جمعی درصف اول قرارگیرندو ازاین طریق حق کسی ضایع نشود.

هیات داوران اگرچه کارقضاوت چهارمين جشنواره را ایده آل وخالی ازضعف نمی داند، ولی به عنوان نخستین تجربه دراستفاده ازظرفیت استانی برای قضاوت، باهمه توان تلاش کرده است تاکاستی هاي داوری های گذشته را رفع وچنان سنگ بنایی را برجای نهدکه انگیزه ها را برای بهره گیری ازظرفیت های بومی درتمامی بخشها افزایش دهد.

هیات داوران بر این اعتقاد است که آثار ارسالی به جشنواره اگرچه معرف تمامی ظرفیت های رسانه ای استان نبوده،ولی مشتی از خروار و نمایانگروضع موجودبوده است ونه وضع مطلوب و رسیدن به وضع مطلوب نیازمند همکاری تمامی عناصررسانه ای بویژه مدیران مسوول باچشم پوشی بر کاستی هاوتلاش برای رفع آنها می باشد.

حضارمحترم،همکاران رسانه ای !
هیات داوران چهارمين جشنواره مطبوعات،خبرگزاریها ورسانه های مجازی مازندران ضمن ارج نهادن به اعتماد روزنامه نگاران استان درسپردن قضاوت این دوره از جشنواره به هم استانیهای خود، موارد حاشیه ای زیر را قابل ذکر می داند تا ان شاالله نقطه هایی باشد در اعتلای روزنامه نگاری این دیار سرسبز و پیشرو در نواندیشی و نوآوری :

اول
هنر باخلاقیت و نوآوری همنام است واین یعنی شکستن کلیشه ها و روزنامه نگاری مادرمازندران بشدت نیازمند دوری از کلیشه ها درتمامی زمینه هابه مقتضای شرایط و امکانات است. پیام های اصلی درکلیشه ها حتی اگر بهترین باشند،گم می شوند.

دوم
 تخصص گرایی در عصرارتباطات بیش از هرزمان دیگری به پیامها اعتبار و غنابخشیده و مخاطبان را اقناع می کند.
موفقیت در این عصر ازآن رسانه ای است که به جای اضافه کردن طول و عرض و خلق اقیانوسهای بندانگشتی، چاه های عمیقی ازا طلاعات زلال پیش روی مخاطب قرار دهدکه جان تشنه اش را سیراب و ازسراب بی نیازش کند.

سوم
تکرار، تقلید، کپی برداری، ضعف درمنبع شناسی، عدم شناخت مخاطب وغیره، آفت هایی هستندکه روزنامه نگاری مارا بیش از هر چیزی آزارمی دهد.
دفع این آفات نیازمندآموزش مستمر از یکسو و مطالعه بی وقفه ازسوی دیگر است.
مسوولیت آموزش برعهده دستگاه های فرهنگی متولی و رسانه هاست ومسوولیت مطالعه و به روز بودن نیز بر عهده شخص روزنامه نگار.

چهارم
 مطالعه حدود 500اثر ارسالی برای جشنواره چهارم اگرچه درنگاه اول به خاطر استقبال روزنامه نگاران دلگرم کننده است، ولی بررسی آثار وضعفهای غیرقابل اغماض بعضی ازآنها نشانگرعدم درک جایگاه جشنواره ومفهوم رقابت نزد برخی ازعزیران است.
امیداست این نقصان برای جشنواره های بعدی با اتخاذ تدابیر لازم ازجمله دقت بیشتر در چارچوب بندی برای فراخوان وشفاف سازی معیارها برطرف شود.

پنجم
خبرنویسی وبه تبع آن تیترنویسی پایه های اصلی و به عبارتی پله نخست صعود به مراتب بعدی روزنامه نگاری شامل گزارش نویسی،مصاحبه،یادداشت، مقاله نویسی وغیره است. رسانه های استان به قضاوت آثارارسالی دراین دو زمینه دارای ضعفهای آشکاری هستندکه باید برای رفع آنهاچاره اندیشی شود.

ششم
به کارگیری مفاهیمی چون مقاله،سرمقاله،یادداشت،تفسیر و تحلیل برای فراورده های رسانه ای نه ازروی تفنن و تلون که به مقتضای پیام رسانی درقالب حرفه ای است و هرمحصولی که در ذیل هر یک از این مفاهیم قرار گیرد فی نفسه معنای خاصی را برای مخاطب افاده و رعایت چارچوبهای خاصی راطلب می کند.
قضاوت از روی مجموعه آثار ارسالی به جشنواره چهارم نشان می دهدکه مرزهای این مفاهیم نه تنها رعایت نشده،بلکه در یک محدوده گسترده از انشا تا گزارش در نوسان بوده است و به همین دلیل نیز هیات داوران مجبور شد ههمه این محصولات را به خاطر قرین بودن در ذیل سرفصل " مقاله " موردقضاوت قرار دهد.

هفتم
اگر چه رسانه های استان در کلیت امر چارچوب های قانونی، شرعی وعرفی رابه درستی در تولید و انعکاس مسایل رعایت کردند و انتظاری جز این نیز از قلم بدستان دیارعلوی نمی رود، ولی در محور پرداختن به شعارسال، هیات داوران انتظار دریافت آثار بیشتری را داشت که محقق نشده است.
اگرچه باتوجه به گذشت تنها سه ماه ازسال این مورد نمی تواند کاستی جدی تلقی شود، ولی انتظاراست در روزها ،هفته ها و ماههای باقیمانده ازسال به این مهم بیشتر توجه شود.

هشتم
هیات داوران در پایان ضمن قدردانی مجدد از اعتماد همکاران به توان رسانه ای استان در قضاوت،ازتمامی کسانی که آثارشان را برای جشنواره ارسال کردند تشکرکرده و اعلام می دارد : هرجشنواره مطبوعات آلبومی از آثار برتر همکاران رسانه ای است که درجای خود محفوظ می ماند و برترین ها نیز به طور نسبی آثاری هستندکه درقاب قرار داده شدند تا الگویی برای ارتقای روزنامه نگاری دیارهميشه سرسبزمازندران باشند.
به امید پربارترشدن جشنواره پنجم .

هيات داوران:

1- علي سینا رويگريان
2- صادقعلي رنجبر
3- علي صادقي
4-حسن فلاحتي
5- مصطفي کاظمي
6-اصغر نوذري
7- علي اصغر نيک نظر

 

 

 


  • يکشنبه 19 مرداد 1393-13:31

    به همکاران مازندنومه تبریک می گویم.یکی ازهمکاران رسانه ای شما هستم وشاهدم که خانم فلاحی واقعا زحمت می کشد هرچندکمی نگاه سیاسی تنددارد ولی درک وفهمش ازمشکلات مردم قابل تقدیراست ،چون هرزمان ازروزکارگر ،روز معلم و...یک مطلب ازایشون تو مازندنومه می خوانم.برایش آرزوی موفقی می کنم.وهمینطور برای آقای بخشی که همیشه یادداشت های زیبا می نویسند

    • یک همشهریپاسخ به این دیدگاه 3 3
      يکشنبه 19 مرداد 1393-12:39

      معلومه مدیر سایت جزو داوران باشه کفه به نفع خودش سنگینی میکنه مخصوصا مهمانی چون انتظامی داشته باشه برای اینکه سایتش تو ذهنش بمونه. آقای صادقی شما به وجدانت مراجعه کن واقعا صادقانه داوری کردی

      • يکشنبه 19 مرداد 1393-10:48

        ......چه حالی میده دیدن قیافه یکی که هیچی بارش نیست و ادعای فضل میکنه و به هیچ جام نمیرسه...هه هه........ بچه ها تبریکککککک

        • خواننده سایتهاپاسخ به این دیدگاه
          يکشنبه 19 مرداد 1393-9:6

          در یکی از سایتهای درجه سه استان به نام شبکه... به شما توهین کردند و حتی اقدام خانم فلاحی را دروغ دانستند!! واقعا متاسفم به حال این رسانه ها که خودشان عرضه ندارند کاری انجام بدهند حالا مدعی شده اند. این سایت درپیتی حتی نتوانسته خبر روز جشن خبرنگار را خودش تنظیم کند و از خبرگزاری فارس دزدی کرده است!! مدیرش هم آگهی بگیر مطبوعاتی است و دوخط خبر تاحالا ننوشته. تا این رسانه های مدعی ضعیف هستند کاری نمی توان کرد. متاسف باید بود به حال این مدعیان کاسبکار. لطفا شفاف سازی کنید

          • شنبه 18 مرداد 1393-22:14

            حاج آقا بخشی دست مریزاد. میدانم با مشغله فراوانی که دارید کار رسانه را نیز با عشق و علاقه دنبال می نمایید. در پناه حق موفق و موید باشید.

            • شنبه 18 مرداد 1393-18:0

              پس بيار جايزتو پس بده حرف بيخودم نزن

              • شنبه 18 مرداد 1393-17:44

                دلم از این همه بی انصافی ها گرفته. شاید روزی برسد که علم روزنامه نگاری تو مازدران هم به جایی برسد که ماها خدمان را ارجح ترین ندانیم. دوستان من انصاف داشته باشید اینکه کسی برگزیده نشده افراد داوزی را زیر سوال ببرد چیز تازه ای در عرصه رسانه نیستاما از سایت هایی مثل ... و ...که خود را پیشرو در میان دیگران قلمداد می کنند خیلی دلخور شدم . ایا براستی مطالبی که در باره جشن روز خبرنگار زده بودند از سر بخل و حسد و کینه ورزی نبود؟ اقایان فردای قیامتی هم هست. مخصوصا سایت ...که در زمان ... اعتقاد بر این بود که می تواند به رده های بالای جدول استان برسد. بخصوص اینکه سایت اخلاق مدار هم معرفی می شود. خدا وکیلی به این چیزهاییکه نوشتید شب می توانید خواب راحت داشته باشید . اگر جواب بلی است شما و خدایتان دوم اینکه من برای روشن شدن افکار عمومی پیشنهاد می دهم خانه مطبوعات تمام اثار برگزیده را در سایت مود بگذارد تا قضاوت همه در باره انها حقانیت داوران را ثابت کند

                • شنبه 18 مرداد 1393-16:46

                  دروود بر صادقي بزرگوار و دوستان و همكاران عزيز مازندنومه.سايت به روز و به همراه نيروهاي خبره خبرنگاري كه واقعا وزنه سايت هاي مجازي استان محسوب ميشن و هيچ خبر كپي ، پيس شده اي رو نميشه تو مازند پيدا كرد.مصاحبه با وزير كشورم جزو برترين ها بود اون تيتر هم بسيار وزين و جالب بود...بيخود حرف مفت نزنيد اثر خودتون رو معرفي كنيد ملت قضاوت كنن.درود بر صادقي عزيز

                  • شنبه 18 مرداد 1393-16:2

                    جناب محمد اسماعیل بخشی سورکی
                    کسب رتبه اول و سیر افتخارآفرینی حضرتعالی را تبریک عرض نموده و از خداوند موفقیت روز افزون شما را خواستارم...ومن اله توفیق

                    • شنبه 18 مرداد 1393-15:28

                      جایزه گرفته و جایزه نگرفته عزیز
                      من هم جایزه گرفتم یعنی برگزیده هیئت داوران بودم ولی جشنواره نبود برادر، خواهر....جشنواره نبودباور کنید

                      • شنبه 18 مرداد 1393-22:7

                        ای کاش جرات و جسارت داشتی همون روی سن میگفتی لیاقت جایزه نداری. اگر جشنواره نبود چرا جایزه شو گرفتی؟

                      • شنبه 18 مرداد 1393-15:16

                        با سلام خدمت شما جناب آقاي حاج محمد اسماعيل بخشي سورکي درخشش شما به عنوان نفر برتر جشنواره مطبوعات و رسانه هاي مجازي که نشان از لياقت شماست را تبريک عرض نموده و انشاالله در همه زمينه پيروز باشيد .


                        ض

                        • شنبه 18 مرداد 1393-14:45

                          ضمن تبریک روز خبرنگار، این موفقیت را به دست اندرکاران مازندنومه و جناب آقای صادقی تبریک می گویم. به امید توفیقات روزافزون

                          • ابوالحسن سلیمانیپاسخ به این دیدگاه 14 0
                            شنبه 18 مرداد 1393-13:14

                            من از ساز و کار داوری اطلاعی ندارم اما مطالبی که از خانم فلاحی خوانده ام اغلب یک سر و گردن بالاتر از مطالب مشابه بوده.برای ایشان آرزوی موفقیتهای بیشتر دارم و این موفقیت را به ایشان تبریک می گویم.

                            • خرمی (کارن)پاسخ به این دیدگاه 6 0
                              شنبه 18 مرداد 1393-10:47

                              ضمن تبریک روز خبرنگار، این موفقیتها را به دوستان خوبم شادباش می‏گویم. به ویژه رفتار شایسته و پرمهر خانم فلاحی را موجب افتخار مازندنومه و همه ما مازندرانی ها می دانم. جناب صادقی عزیز! دست مریزاد. خدا قوت

                              • شنبه 18 مرداد 1393-10:26

                                تبریک بابت موفقیتون
                                مخصوصا به آقای شریعتی

                                • شنبه 18 مرداد 1393-15:50

                                  یه تبریک ساده و حاشیه !!!
                                  بهتره ارزش خود رو حفظ کنیم و از مرز شوخی و جدی خارج نشیم!

                                  • شنبه 18 مرداد 1393-11:56

                                    منم تبریک میگم به آقای شریعتی.ایشالا شیرینی ازدواجتون.

                                • شنبه 18 مرداد 1393-10:19

                                  اللللکییییییییییییییی میگه ;)) در این استان که خیلی وقته گل گرفته شد در مطبوعاتشم باید گل گرفت .

                                  • شنبه 18 مرداد 1393-9:44

                                    درود بر مازند نومه. درود بر جناب صادقی وهمکاران محترمشان .درود بر درخشش بی مثالشان.

                                    • جامانده از جایزهپاسخ به این دیدگاه 4 4
                                      شنبه 18 مرداد 1393-9:42

                                      خب، طبیعی است آقای صادقی که خودتان داور باشید و در میان مقاله‌های خوب و پر محتوای دیگر نشریات استان، آنها را نبینید و به خبرنگاران خودتان جایزه بدهید. این را می‌گویند داوری حقانه. کاش می‌شد مطالب داوری شده شما را داوران دیگری مثل صندوق آرای افغان‌ها دوباره بازخوانی می‌کردند تا ببینید که وزن مطالب شما چقدر بود.
                                      مثلا هر چه توی مطلب گفت‌وگو با وزیر کشور گشتم که حرف خاصی، نگاه خاصی زبان خاصی، ادبیات خاصی و خبر خاصی در آن باشد، درنیافتم. زیرا تمام آن حرف‌های آقای وزیر تکراری و در نشست‌های مختلف خبری دیگر به انحای مختلف بازگو کرده بود. این مطلب را به یکی از همکارانم دادم. به او نگفتم موضوع چیست و خواند، در پایان گفت که چی؟ گفتم این مطلب جایزه گرفت. اول هم شد. خندید و خندیدیم!
                                      یا روسفیدان سیاه‌روی چقدر می‌تواند تیتر خوبی باشد. اول: تکرار است.دوم، انتقال موضوع آن بسیار سریع است و ضعف دارد و نمی‌تواند خواننده را به فکر وادارد. سوم. ایجاز واژگانی ندارد. چهارم: مستقیم گویی تیتر نمی‌تواند نشان‌دهنده قدرتش باشد. پنجم: نثر خیلی معمولی و پیش پا افتاده دارد. ششم: بار علمی و عاطفی تیتر بسیار کم است و می‌توان گفت اصلا ندارد.
                                      هفتم: این تیتر از جمله تیترهای معمولی است که گاهی در اولین کلاس‌های خبرنگاری بیان می‌شود و هر کس هم می‌تواند آن را بیان کند. هشتم: فقط کافی است سری به اینترنت بزنید تا تیترهای مشابه این-البته با موضوع دیگر - را ببینید. نهم: کاش کارشناسان دیگر که این متن را می‌خوانند در باره این موضوع نظر بدهند.
                                      حضرت‌عباسی این تیتر کجاش قوی و رسانه‌‌ای بود. امیدوارم که مدیر محمترم سایت این جمله را بخواند. اگر بخواهم در باره دیگر آثار شما بنویسم-حال چه شما قبول داشته باشید، چه نداشته باشید- وقت شما و خوانندگان را خواهد گرفت.
                                      به شما حق می‌دهم. قضاوت حق عقلی آدم را می‌گیرد و حق احساسی او را قوی می‌کند. وقتی حق احساسی قوی شد، طبیعی است که بار معنوی از قضاوت ساقط می‌شود و بار مالی پیدا می‌کند. خدا قاضی خوبی است.

                                      • جامانده از جایزه 1پاسخ به این دیدگاه 0 1
                                        شنبه 18 مرداد 1393-14:56

                                        با سلام و تبریک موفقیت همکاران مازندنومه.
                                        بنده فکر می کنم در همه بخش هایی که مازندنومه مقام کسب کرده است به حق شایسته این تقدیر بوده. مصاحبه وزیر کشور به قدری در ایام نوروز مهم بود که حتی تیتر سایت استانداری مازندران شد شما چند خبر و مصاحبه در طول سال سراغ دارید که از رسانه ای بر روی خروجی سایت اطلاع رسانی دولت در مازندران قرار بگیرد؟ثانیا اینکه شما در برابر وزیر کشور بایستی و فی المجلس مشکلات کشور و استان رو بیان کنی و توضیح بخوای کار هر کسی نیست اضافه بر اینکه راضی کردن وزیر به انجام مصاحبه هم کار بسیار دشواری است پس نباید حرف بیخود زد و در داوری یک داور نقصان ایجاد کرد خیلی خوبه اگر خانه مطبوعات آثاری رو که دوستان فرستادن و مدعی جایزه هستند بیاد بررسی کنه و در اختیار رسانه ها قرار بده تا دوستان مطبوعاتی خودشون قضاوت کنند که اثری شایسته تقدیر بوده یا نه....عزیزم منم جایزه نگرفتم امسال اما سالهای قبل گرفتم این دلیلی نمیشه کار کسی رو بی ارزش جلوه بدیم یا داوری رو زیر سوال ببریم شما بهتره اثرتو اینجا معرفی کنی تا دیگران قضاوت کنند البته اگر واهمه ای نداری........

                                        • شنبه 18 مرداد 1393-11:16

                                          گفتگوی با وزیر کشور را همان زمان خواندم. همین که وزیر کشور را یک خبرنگار بومی آن هم در سفر غیر رسمی اش گیر می آورد، 100 نمره دارد. خبرنگار رفته محل خواب وزیر و او را پیدا کرده و وقت گرفته. این جسارت را فقط خبرنگارهای مازندنومه دارند. خانم فلاحی و همین آقای بخشی تا حالا با تعداد زیادی از مسئولان کشوری ، حتی رییس جمهور سابق مصاحبه اختصاصی گرفته اند. خبرنگار یعنی همین. کدام خبرنگار اینجا با مسوولان طراز اول کشور مصاحبه اختصاصی می گیرد؟ در ضمن از وزیر هم سئوالهای مهم روز پرسیده شد مثل میانکاله و اینها. مصاحبه خوب رو شما به چی می گین؟ شرمنده. ما حظ بردیم.

                                          • جایزه گرفتهپاسخ به این دیدگاه 6 5
                                            شنبه 18 مرداد 1393-10:52

                                            دوست عزیز، چون جایزه نگرفتی همه چی رو زیر سوال نبر. لازم نیست کامنت بزاری، برو از برگزار کنندگان بپرس که داوران حق داوری آثار رسانه خودشان را نداشتند. مثلا آقای فلاحتی کار ایرنا را داوری نکرد، آقای رویگریان کار ارمون را داوری نکرد، صادقی هم همین طور. کارها چرخشی بود و دوستان اسم نمی دیدند، بلکه مطلب را می دیدند و قضاوت می کردند. در مورد ادعای ضعیف بودن تیتر و ... شاید حق داشته باشید. حالا برید ببینید بقیه چی بودند که این بنده خدا دوم شد! اول را در بخش تیتر انتخاب نکردند، بخاطر ضعیف بودن تیترها. بقیه لابد اصلا تیتر نبودند. لطفا منصف باشید و شایعه پراکنی نکنید. من جایزه گرفتم. سالهای گذشته م گرفته بودم. حق به حقدار رسیده.هم قدیمیها بودند و هم جدیدی ها. هر کس جایزه نگرفته همون ساعت اول داور را زیر سوال می برد! مگر در تهران که جشنواره برگزار می شود، داورها در نشریه ای کار نمی کنند؟ این چه حرفیست که می زنید! مهم این است که قضاوت سالم باشد. من خبر دارم دوستانی که داور بودند ، اصلا مطالب رسانه خودشان را به انها ندادند و بقیه نمره دادند.خب دیگر چه حقی ضایع شد؟!

                                          • سید حسین صالحی نیاپاسخ به این دیدگاه 8 6
                                            شنبه 18 مرداد 1393-9:13

                                            حضور اهالی مازند نومه در جمع بهترینهای رسانه دور از انتظار نبود.
                                            مسروریم از این اتفاق و قدر می دانیم زحمات بی شائبه جناب آقای صادقی و همراهانشان را.

                                            • شنبه 18 مرداد 1393-8:14

                                              به همکاران محترم تبریک عرض می کنم. مازندنومه انشالله همیشه موفق باشی.

                                              • شنبه 18 مرداد 1393-13:48

                                                ...بابا مسائل مطبوعات مهمتر از بخشیدن 400 تومن پوله ....


                                              ©2013 APG.ir