تعداد بازدید: 3275

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 20 مرداد 1393-8:36

مهندس قلابی شهرداری دستگیر شد

خبرهای حوادث استان/ دستگيري سارقان کابل مخابرات درساري+دستگيري سارقان کابل مخابرات درساري+دستگیری سارقان زورگير جنگل هاي شمال و...


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران: در شهرستان چالوس فردي که با معرفي خود به عنوان مهندس شهرداري از يکي از شهروندان 75 ميليون تومان کلاهبرداري کرده بود توسط ماموران پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد .

درپي مراجعه فردي به نام " نقي – م " به پليس آگاهي شهرستان چالوس مبني بر کلاهبرداري از وي توسط فردي که خود را مهندس شهرداري لقب داده بود ، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت .

اين گزارش حاکي است، متهم که اصلا هيچگونه سمتي در شهرداري نداشت با جلب اعتماد، فريب و بهانه صدور راي موافق به منظور اخذ مجوز ساخت وساز در ملک متعلق به نامبرده مبلغ 75 ميليون تومان تومان از وي کلاهبرداري و متواري شد .

ماموران پس از انجام تحقيقات پليسي موفق شدند متهم را به نام "کيومرث – م" که با داير کردن دفترمهندسي ساختماني با فريب مردم اقدام به کلاهبرداري از آنان مي کرد، شناسائي و دستگير کنند .

نامبرده با چاپ پيام هاي تبريک براي مسئولان شهري در زمان انتصابات آنان خود را فردي نفوذي در برخي ارگانها ونهادهاي دولتي معرفي مي کرد .

لازم به ذکر است ؛ متهم ضمن اعتراف به کلاهبرداري از شاکي، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي وموضوع در دست بررسي است .

*نجات جان سه غريق از مرگ حتمي توسط دريابانان نوشهر

اکيپ گشت پياده ناوگروه شناوري صلاح الدين کلا در حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي موفق شدند سه نفر را که در حال غرق شدن در درياي خزر بودند را نجات دهند.

سرهنگ" فريدون دينه سري" فرمانده پايگاه درياباني" نوشهر" از نجات جان سه نفر از ميهمانان استان" مازندران" توسط دريابانان در سطح حوزه استحفاظي خبر داد.

وی در توضيح اين خبر گفت: اکيپ گشت پياده ناو گروه شناوري" صلاح الدين کلا" در راستاي برقراري نظم و امنيت در حين گشت زني در شهرستان" نور" مشاهده کردند سه نفر به علت آشنانبودن به فنون شنا در حال غرق شدن در منطقه ممنوعه شنا هستند.

این مسئول ادامه داد: بر همين اساس دريابانان با سرعت عمل بالا و کمک گرفتن از ناجيان غريق در آن منطقه خود را به غريق ها رسانده و با توجه به شرايط خاص که سه نفر همزمان در يک محل در حال غرق شدن بودند، با اقدامي شجاعانه آن ها را از مرگ حتمي نجات دادند.

" دينه سري" اضافه کرد: افراد غرق شده که از اعضاي يک خانواده و اهل و ساکن شهرستان" پاکدشت" استان" تهران" بودند، توسط دريابانان از مرگ حتمي نجات يافتند.

*دستگيري سارقان کابل مخابرات درساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري دو سارق کابل مخابرات در اين شهرستان خبرداد .

سرهنگ يار علي نيازي گفت: ماموران يگان امداد اين شهرستان در حين اجراي ماموريت و برقراري امنيت عمومي در روستاي" گلورد" اين شهرستان به يک دستگاه خودروي پژو با پلاک مخدوش مشکوک شدند .

سرهنگ نيازي افزود : راننده وسرنشين اين خودرو با مشاهده ماموران با قمه به آنان حمله ور شده و قصد فرار داشتند که در يک اقدام ضربتي توسط ماموران دستگير شدند .

نيازي در ادامه تصريح کرد : در بازرسي از خودروي متهمان 300 متر کابل مخابرات و همچنين دو عدد قيچي مخصوص برش کابل کشف شد .

*انهدام باند سرقت موتورسيکلت در قائمشهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر از دستگيري چهار سارق موتورسيکلت ويک مالخر اموال مسروقه در اين شهرستان خبرداد .
سرهنگ محمد رضا قدمي گفت : در پي سرقت چندين دستگاه موتورسيکلت در اين شهرستان موضوع در دستور کار يگان هاي انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : ماموران با بکار گيري منابع اطلاعاتي و در اجراي طرح مقابله با سرقت در اين شهرستان موفق به شناسائي يکي از سارقان سابقه دار  به نام " حسين – خ " دراين شهرستان شدند .

قدمي درادامه تصريح کرد: با هماهنگي مراجع قضائي متهم در عملياتي ضربتي توسط ماموران کلانتري 11 اين شهرستان دستگير ودر بازجوئي هاي به عمل آمده به 15 فقره سرقت موتورسيکلت در شهرستان قائمشهر با همدستي افرادي به نام هاي " بنيامين- چ"،" مرتضي- ح" ،"محمد- م" و فياض- غ" اعتراف کرد .

فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر همچنين خاطر نشان کرد: در ادامه اين عمليات هر چهار همدست متهم وفردي به نام "سعيد – گ " مالخر اموال مسروقه نيز در اقدامي عملياتي دستگير شدند .

وي همچنين افزود : تاکنون 7 دستگاه موتورسيکلت سرقتي از اين افراد کشف و تحقيقات پليسي از متهمان براي کشف ساير سرقت ها همچنان ادامه دارد .

*کشف دارو و لوازم آرايشي قاچاق در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از کشف يک هزار و 64 عدد دارو و لوازم آرايشي قاچاق در اين شهرستان خبرداد.

سرهنگ طبري گفت: در پي کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني بر تهيه وتوزيع انواع دارو و لوازم آرايشي قاچاق در يکي از عطاري هاي اين شهرستان ماموران اداره نظارت بر اماکن اين شهرستان به همراه نماينده اداره بهداشت جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس افزود: ماموران ضمن هماهنگي با مراجع قضايي از اين واحد صنفي به تصدي فردي به نام "مراد - د " بازديد کردند.

سرهنگ طبري درادامه اظهار داشت: در بازرسي از اين واحد صنفي هزار و 64 قلم دارو و لوازم آرايشي قاچاق شامل قرص هاي لاغري، کرم هاي آرايشي و انواع داروهاي اعتياد آور کشف شد .

*سارقان زورگير جنگل هاي شمال دستگير شدند

فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري سارقان زورگير از يک تور دوچرخه سواري در ارتفاعات جنگلي شهرستان نوشهر خبر داد .

سردار مسعود جعفري نسب گفت : در پي وقوع يک فقره زورگيري از تور دوچرخه سواري در جاده معدن شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار فرماندهي انتظامي شهرستان نوشهر قرار گرفت .

فرمانده انتظامي استان مازندران افزود: مامورن پليس آگاهي شهرستان نوشهر در جهت دستگيري سارقان زورگير ضمن هماهنگي با مراجع قضائي تحقيقات گسترده اي را آغاز کردند و موفق به شناسائي عاملان اين سرقت شدند.

سردار جعفري نسب خاطر نشان کرد: ماموران با به کارگيري منابع اطلاعاتي ضمن شناسائي مخفيگاه اين افراد آنان را در عملياتي ضربتي دستگير کردند .

وی در ادامه تصريح کرد : سارقان زورگير به نام هاي "بابک-الف "،"قربان- ح" و نورالدين – ح" که داراي چندين فقره سابقه کيفري نيز بودند، در بازجوئي هاي به عمل آمده به سرقت و زورگيري از اين تور ورزشي اعتراف کردند .

سردار جعفري نسب همچنين اظهار داشت: کليه اقلام سرقت شده از اين تور دوچرخه سواري از مخفيگاه سارقان کشف و تحويل مالباختگان شد.



    ©2013 APG.ir