تعداد بازدید: 7443

توصیه به دیگران 1

جمعه 24 مرداد 1393-21:20

عکس و خبر

پزشکان در یک قاب/جشن روز پزشک در بابل برگزار شد

عکس های خبری مازندنومه/ 11 عکس از گردهمایی روز پزشک در بابل


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، بابک ابهرزاد: گردهمایی بزرگ پزشکان شهرستان بابل به مناسبت روز پزشک، پنج شنبه شب در تالار تخت جمشید بابل برگزار شد .

سال گذشته نیز این گردهمایی با میزبانی سازمان نظام پزشکی بابل برپا شده بود.

دکتر قلی زاده پاشا رئیس نظام پزشکی بابل و تعدادی از اعضای هیئت مدیره از جمله دکتر سیف الرضا شهابی و دکتر خاکزاد، همین طورفرماندار و شهردار بابل، اسماعیل نژاد رئیس دادگستری بابل، دادستان و معاون دادستان بابل، برخی اعضای شورای شهر از جمله شکری پور و فیروزپور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و ناصری و نیازآذری -نمایندگان بابل در مجلس- از جمله حاضران این گردهمایی بودند.

  در این ضیافت بعد از کلامی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی، رئیس سازمان نظام پزشکی بابل در سخنانی از توجه ویژه رئیس جمهوری و هیئت وزیران به نظام سلامت گفت و تاکید کرد: طرح سلامت یک فرصت است که ایجاد شده اما متاسفانه سیاست زدگی در این عرصه تهدیدی برای آن شده است.


قلی زاده پاشا افزود: اعتماد از دست رفته مردم باید بازگردانده شود و در این مورد مسئولان نقش مهم تری را ایفا می کنند .

وی ضمن استقبال از امر خصوصی سازی در این بخش افزود: از دولت متمرکز باید اجتناب کرد و باید به شهرستانه ا اختیار داد تا خودشان تصمیم گیری کنند .

قلی زاده پاشا افزود: تغییرات باید تدریجی باشد تا مردم دچار مشکل نشوند .

در این برنامه بعد از اجرای گروه موسیقی، جوایز و لوح های تقدیری به پزشکان نمونه شهرستان داده شد.

*مطلب مرتبط

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد


  • يکشنبه 26 مرداد 1393-20:39

    اقای دکتر شهابی از شخصیت های برجسته داروسازی کشور وعضو هیئت مدیره انجمن داروسازان ایران ومورد اطمینان داروسازان کشور است و از هرجهت قابل احترام است.

    • شنبه 25 مرداد 1393-18:45

      1- نماینده ها سعی میکنند از هر فرصتی استفاده بکنند این مسئله اختصاص به بابل ندارد وهمه شهرها همینطور است
      2- خوشبختانه مثل سابق نیست که دو نفر دست میزدند میگفتند حرام است وبلندمیشدند میرفتند الحمد الله نماینده ها روشن تر به مسائل نگاه میکنند.

      • يكي از حاضرين مراسمپاسخ به این دیدگاه
        شنبه 25 مرداد 1393-12:55

        اعضاي هيئت مديره نظام پزشكي كه در مراسم بودند اقايان دكتر قلي زاده پاشا-دكتر مهرداد نيكزاد- دكترسيف الرضا شهابي -دكتراميري دندانپزشك-دكتر فرخي دندانپزشك-دكتر تقي نتاج-دكترعيسي جعفر پور -دكتراحمد تمدني -دكترابوذرزاده-دكتر مدرسي-دكتر كاشي فر-محمدپور وخانم حسن نژاد

        • شنبه 25 مرداد 1393-12:47

          براي تبليغات نماينده ها چيز بدي نبود ولي فايده اي ندارد ...

          • پزشك از بابلپاسخ به این دیدگاه
            شنبه 25 مرداد 1393-8:31

            برنامه خيلي خوبي بود وبا اينكه روز پزشك اول شهريور روزتولد ابن سينا است مراسم بابل با يك هفته زودتر در روز پنچشنبه 23 مرداد تشكيل شد

            • شنبه 25 مرداد 1393-18:35

              علت این که 1شهریور برگزار نشد چه بود؟

              • دكترسيف الرضا شهابيپاسخ به این دیدگاه 1 0
                يکشنبه 26 مرداد 1393-8:39

                احتراما به اطلاع آقا يا خانم "شنبه " برسانم علت اين كه در روزشنبه اول شهريوردر بابل برگزارنشد به دوعلت بود : 1- از آنجائي كه اول شهريور روز شنبه بود و در اولين روز هفته اكثر مطب ها و داروخانه ها شلوغ است و با كثرت بيماران و مراجعين روبرو هستندوبه اين خاطر يك روز تعطيل در نظر گرفته شد .2-در روز اول شهريور در تهران مراسم روز پزشك است . امكان داردكه تعدادي از همكاران در مراسم تهران شركت كنند به اين خاطر در روز اول شهريوردر بابل برگذارنشد.
                روزجمعه 31 شهريور مصادف بود با شهادت امام جعفر صادق به اين دليل از برگزاري جشن روز پزشك در روزهاي 5 شنبه 30 شهريور وجمعه 31 شهريور معذوريت وجود داشت .
                در كنار همه اين ها ؛ سالن هائي كه گنجايش حدود 700 نفررا داشته باشند در ساير شب ها ازمدت ها قبل براي مراسم هائي نظير عروسي و....رزو شده بود ودر نهايت روز جمعه 23 امرداد جشن روز پزشك در نظر گرفته شد .
                اگر لازم است توضيح بيشتر داده شود بفرمائيد تا عرض شود .


            ©2013 APG.ir