تعداد بازدید: 3352

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 30 مرداد 1393-2:46

مدیرمسئول کیهان در قائم شهر مطرح کرد:

توافق ژنو، اسب تروای آمریکا/مردم گول گزینه نظامی را نخورند

حسین شریعتمداری: منظور من این نیست که خدای نکرده مذاکره کننده های ما قصد سویی دارند، آنها واقعا تلاش می کنند، ولی حریف هم شیطان بزرگی است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: شامگاه چهارشنبه به همت جمعی از مردم ترک محله قائم شهر، یادواره سردار شهید نورعلی یونسی و 19 نوزده تن از شهدای این منطقه با حضور آیت الله معلمی امام جمعه قائم شهر، و جمع زیادی از مردم و مسئولان شهری در هنرستان دخترانه اسوه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 21:00 وبا تاخیر نزدیک به یک ساعت برگزار شد، در ابتدا مجری مراسم به معرفی شهدای این منطقه پرداخت و خاطر نشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی از این محل 243 رزمنده به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

در ادامه نوبت به سخنرانی امام جماعت محل و خیر مقدم او رسید و در ادامه یکی از حضار که مداح و راوی بود، با همکاری گروه نمایشی که از تهران آمده بودند، به مداحی و اجرای برنامه پرداختند.

اتل متل یه بابا دلیر و زار و بیمار / اتل متل یه مادر یه مادر فداكار

اتل متل بچه‌ها كه اونارو دوست دارن / آخه غیر اون دوتا هیچ كسی رو ندارن

مامان بابا رو می‌خواد بابا عاشق اونه  /به غیر بعضی وقتا بابا چه مهربونه...

*باید ببینیم کجا ایستاده ایم

پس از اجرای این برنامه هنری، حسین شریعتمداری- مدیرمسئول روزنامه کیهان- که با تاخیر رسیده بود، به جایگاه رفت و گفت: موضوعات مطرح شده این روزها فراون است وپرداختن به یک موضوع کار آسانی نیست.

وی با بیان این که یاران امام خمینی با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردند، ادامه داد: باید ببینیم الان کجا ایستاده ایم ودلیل این همه هیاهو چیست ؟

این روزنامه نگار اصولگرا به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی استناد و اذعان کرد: اگر در گذر زمان، انقلاب جایگاه اولیه خود را از دست داده پس چرا کینه توزی های دشمنان بیشتر شده است وشتاب گرفته است؟ ما در حال حاضر می خواهیم بدانیم در چه نقطه ای هستیم، ولی دشمن نمی خواهد ما بدانیم در کجاییم!

شریعتمداری با اشاره به خاطره ای از حاج احمد آقا که احتمال داد به دلیل گذر زمان جزییات درست آن را در کلمات از یاد برده ولی محتوا تغییر نکرده، گفت: اوایل انقلاب حضرت امام در حیاط منزل قدم می زدند که حاج احمد آقا به امام فرمودند: دنیا را دو ابر قدرت فرا گرفته است و حضرت امام گفتند: سه قدرت، ما هم قدرت هستیم.

مدیرمسئول کیهان سپس با نقل حدیثی پیرامون پیامبر اکرم در زمان حفر خندق که فرمود من روزی را می بینم که ایران و روم را تصرف می کنیم و وقوع این حادثه در چند سال بعد، ادامه داد: سخنان آن روز امام خطاب به حاج احمد آقا در آن زمان برای ما کمی عجیب بود، اما حالا می بینیم در چه جایگاهی قرار داریم.

وی باز هم به خاطرات سرک کشید واین بار پای مهندس بازرگان را به میان آورد و گفت: مهندس بازرگان در پاریس نزد امام رفت وگفت بیایید و نگوییم شاه برود. بر فرض شاه با این همه قدرت برود، آمریکا و ارتش را چه کنیم؟ که امام فرمود شاه باید برود، ارتش برادر ماست و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

شریعتمداری با بیان آیه ای پیرامون مسلمانانی که نماز خود را شکستند تا تجارت کنند و وقایع تاریخی مدینه و کوفه، به سخنان امام (ره )که مردم ما را برتر از مردم دوره پیامبر دانستند اشاره کرد و افزود: در بمب گذاری دانشگاه تهران، زمانی که رهبر معظم انقلاب پیش نماز بودند، دیدیم که کسی از جای خود تکان نخورد، علی رغم این که خیلی از مردم شهید شدند.

 وی با اشاره به کسانی که به امام برای پذیرش قطع نامه خرده گرفتند وگفتند: مگر نگفتید جنگ جنگ تا رفع فتنه از کل جهان، به ادامه جنگ با دشمن بعد از قطعنامه اشاره کرد و گفت: مردم گول گزینه نظامی دشمن را نخورند.

شریعتمداری در ادامه با تعریف داستان اسب معروف تروا، توافق ژنو را اسب تروای آمریکا دانست و تصریح کرد: منظور من این نیست که خدای نکرده مذاکره کننده های ما قصد سویی دارند، آنها واقعا تلاش می کنند، ولی حریف هم شیطان بزرگی است.

وی با اشاره به مصاحبه خبرنگار CNN و حتی تایید پنتاگون مبنی بر وجود 17000 بمب کلاهک دار در آمریکا ادامه داد: مسئله هسته ای تنها بهانه است. من به خبرنگار CNNگفتم در پاکستان و هندوستان و کره شمالی چند بمب هسته ای وجود دارد؟ این ها چیزی نیست اما این شما بودید که در عراق و ژاپن از بمب هسته ای استفاده کردید. کلاه خودتان را باید قاضی کنید. حالا نگرانید تا پایان 2014 ایران به سلاح هسته ای برسد؟ !البته او با سر تایید کرد و بعدا دیدم در سایت شان چیزی نزدند.

این روزنامه نگار اصولگرا اشاره ای هم به بیانیه های باشگاه کهن کارانCNN کرد و گفت: این باشگاه به صراحت می گوید مشکل ما با ایران مشکل سلاح هسته ای نیست، مشکل آن است ایران نشان داده در حال تقابل ودشمنی با آمریکا می تواند بهترین قدرت علمی ،تکنولوژی ونظامی باشد.


  • پنجشنبه 30 مرداد 1393-11:35

    از درج نوع عكس مشخصه كه به نفع شريعتمداري مطلب زدي يابه ضررش؟!!!!!
    سياست چماق وهويچ استعمار كه واضحه تاريخ آيينه عبرت است زمان سياست استعمار رانشون داد اما چرا برخي ها چند باره ميخوان تجربه نو داشته باشند
    همون مثال گزيده شدن از يه سوراخ ...........

    • آنتی عرشیاپاسخ به این دیدگاه 4 4
      پنجشنبه 30 مرداد 1393-13:32

      این شریعتمداریه نه شهردار ساری، عرشیا اشتباه نکردی که! کلا تو فاز مخالفتی نه!؟ بلدی یه کامنت مثبت هم بنویسی یا نه؟ تعطیلی کلا!

  • پنجشنبه 30 مرداد 1393-10:1

    بابا تو دیگه کی هستی


    ©2013 APG.ir