تعداد بازدید: 3174

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 5 شهريور 1393-13:4

علی نبیان مطرح کرد:

دولت تدبیر، دولت آرامش

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران: عقلانیت و آرامش جامعه را به سمت و سوی امیدواری پیش خواهد برد که یکی از اهداف این دولت است.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، محمداسماعیل بخشی سورکی: صبح امروز پروژه های شاخص هفته دولت با حضور نبیان –معاون هماهنگی امور عمرانی- در شهرستان میاندورود افتتاح شد.

در این مراسم ساختمان آتش نشانی شهر سورک با اعتبار بالغ بر چهارصد میلیون تومان، پروژه احداث دیوار حایل بتنی روستای بزمین آباد با اعتبار 500 میلیون تومان، مرغداری گوشت مادر ولوجا با اعتبار بیش از سه میلیارد و پانصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در این مراسم ارسطو قادری-فرماندار میاندورود- اظهار داشت:شهید رجایی و باهنر برای مدیران به عنوان الگو انتخاب شدند و به درجه شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه گاهی جایگاه، باعث بزرگی انسان می شود، افزود: بعضی اوقات نیز انسان باعث بزرگی و عظمت یک جایگاه می شود که در واقع شهیدان رجایی و باهنر به جایگاه ریاست جمهوری ابهت بخشیدند.

نماینده دولت تدبیر و امید در میاندورود با بیان اینکه دوستان دلواپس نباشند، گفت: با انتخاب دولت تدبیر و امید عقلانیت حاکم شده است و تدابیر و سیاست های دولت از بخش های مختلف در حال اجرایی شدن است.

وی با تاکید بر اینکه بزرگترین کار بنده در این شهرستان برقراری امنیت و آرامش در بخش های مختلف بوده است افزود:اینکار را انجام دادم تا دلواپسی ها از بین برود و موانع پیش روی سرمایه گذاران نیزاز بین برود.

فرماندار میاندورود ابراز داشت:شهرستان میاندورود اگر چه کوچک است، در بسیاری از زمینه ها سرآمد شهرستان های دیگر است.

*دولت تلاش می کند تا دغدغه های تولید کنندگان را کاهش دهد

علی نبیان –معاون هماهنگی امور عمرانی-نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: آسایش و آرامش امروز ما مدیون جانفشانی رهبر فقید انقلاب است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اولین گام برقراری آزامش بوده است، افزود: یکی از بحث های مهم، تدبیر و تدبیر به معنای ایجاد آرامش است.

وی با تاکید بر اینکه یکی از زمینه های ایجاد آرامش، برقراری عقلانیت است، اظهار داشت:عقلانیت و آرامش جامعه را به سمت و سوی امیدواری پیش خواهد برد که یکی از اهداف این دولت است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت:افتتاح این پروژه ها در میاندورود مردم را به نظام و انقلاب دلگرم می کند.

وی ادامه داد: به علت مهار نشدن آبهای سطحی و عدم مدیریت مسیرآب موجب دغدغه ها و چالش هایی در شهرستان شده بود که خوشبختانه امروز این مشکل در روستای بزمین آباد با احداث دیواره حایل مرتفع شده است.

نبیان با بیان اینکه دولت تلاش می کند تا دغدغه های تولید کنندگان را کاهش دهد، افزود: اولین گام در راستای سرمایه گذاری بخض های خصوصی کاهش تورم و ایجاد امنیت در حوزه کسب و کار بوده است.

در ادمه افتتاح پروژه های شاخص شهرستان میاندورود مرکز اورژانس گهرباران نیز با حضور محمد دامادی-نماینده مردم میاندورود و ساری در مجلس شورای اسلامی- افتتاح شد.

این مرکز در حالی با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت، که با توجه به حجم تصادفات در جاده گهرباران یکی از نیازهای اصلی مردم این بخش محسوب می شد.

همچنین در ادامه واحد پرواربندی 110 راسی گوسفند درروستای بزمین آباد با اعتبار 220 میلیون تومان نیز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.



    ©2013 APG.ir