تعداد بازدید: 3857

توصیه به دیگران 1

جمعه 28 شهريور 1393-23:47

بابایی کارنامی: در مقابل نقد منصفانه، حرفی نداریم

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران: اداره ما در شهرستان فریدونکنار بسته نیست/دستور دادم تمام پرونده‌های شهرستان فریدونکنار را از اداره بابلسر به اداره تعاون فریدونکنار منتقل کنند/رسانه نباید فقط به نقاط ضغف بپردازد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: پس از انتشار خبری مبنی بر افتتاح ساختمان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در هفته دولت در فریدونکنار و متوقف بودن فعالیت های این اداره تا چند روز بعد از آن، با علی بابایی کارنامی -مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران- در این باره گفت و گو کردیم.

وی گفت: 2 سال است که طبق قانون، تجهیز ادارت شهرستان بر عهده شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها گذاشته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه ابتدا چارت سازمانی، ادارات شهرستان‌های میاندرود، فریدونکنار، گلوگاه و عباس‌آباد را دریافت کردیم، افزود: به فرمانداران گفتیم ساختمانی را برای راه‌اندازی ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهیه کنند که این پروسه در شهرستان میاندرود و گلوگاه کامل شد.

وی با اشاره به اینکه فرماندار شهرستان عباس‌آباد ساختمانی را به این منظور اختصاص نداد و به همین دلیل از راه‌اندازی اداره این شهرستان خودداری کردیم، ادامه داد: در شهرستان فریدونکنار هم در افتتاح اداره، عجله شد. ساختمان مربوط به اداره ارشاد بود که به اداره تعاون اختصاص دادند و اعلام کردند که ارشاد به ساختمان جدید، نقل مکان می‌کند. گفتم اگر ارشاد در این ساختمان بماند، اداره تعاون را راه اندازی نمی‌کنم، اما متولیان شهری وعده دادند ارشاد تا دو هفته دیگر آن ساختمان را ترک می‌کند.

بابایی با بیان اینکه اصلاح امور بر عهده رسانه‌ها است و رسانه نباید شخص محور باشد، تصریح‌کرد: اخبار کوچه و بازار را قبول ندارم، چون گاهی واقعیت چیز دیگری است.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره ما در شهرستان فریدونکنار بسته نیست، متذکرشد: دستور دادم تمام پرونده‌های شهرستان فریدونکنار را از اداره بابلسر به اداره تعاون فریدونکنار منتقل کنند.

وی با بیان اینکه تنها مدیرکلی هستم که در جنوب شهر زندگی می‌کنم، گفت: سال 76 وقتی در چوب و کاغذ بودم خانه‌ام را در جنوب شهر ساری ساختم و ماشین هم ندارم.

بابایی با اشاره به اینکه همه تلاش می‌کنند در سازمان همیاری شهرداری‌ها بمانند اما من یک سال و نیم تلاش کردم از آن اداره بروم، ادامه داد: با وجود اینکه حقوق خوبی دریافت می‌کردم اما نمی‌خواستم در آنجا بمانم. انسان در جامعه باید موثر باشد و اگر در این اداره موثر نباشم از اداره تعاون هم می‌روم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به شرح وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آکاه نیستند، اظهارداشت: وقتی بحث کار مطرح می‌شود، بالافاصله به دنبال این هستند که در کجا اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با بیان این که اداره ما، دبیرخانه کارگروه اشتغال است، تصریح کرد: مراجع حل اختلاف ما با کمترین حقوق تا ساعت 7 عصر کار می‌کنند.

بابایی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و دستگاه های اقتصادی در شرایط سختی هستند و به کمک رسانه‌ها نیاز داریم.

وی با بیان این که در مقابل نقد منصفانه، حرفی نداریم، ادامه داد: رسانه نباید فقط به نقاط ضغف بپردازد بلکه باید نقاط مثبت را هم مدنظر قرار دهد.


  • يکشنبه 30 شهريور 1393-20:14

    جناب آقای بابایی از مدیران مردمی است قصد ونیت آن کار و تلاش است و بس .تعامل ایشان با تشکلهای کارگری و تعاونگران نیز بسیاز عالی است ولی متاسفانه ایشان اسیر یک باندی در اداره هستند که ایشان را دور کرده اند و در بیشتر مواقع اسیر تصمیم آنان است . لذا قطعا دیری نخواهد پایید که همین ها او را زمین گیر خواهند کرد .

    • يکشنبه 30 شهريور 1393-10:33

      "می گویند تقوا از تخصص مهمتر است می گوییم کسی که تخصصی ندارد و مسولیتی را قبول می کند تقواهم ندارد . :(برداشتی از سخنان دکتر چمران)

      برادر من شما که تخصص مدیریت در سازمان همیاری شهرداریها را نداشتید. اصلا چرا قبول نمودید که مدیریت یکساله آنجا را داشته باشید .

      ...

      خدا می داند که چقدر استان از این نابجا گماری ها در رنج و ضرر است.

      • شنبه 29 شهريور 1393-12:9

        يه چار تا جوون تحصيلكرده از اين دولت جذب كني خوبه.

        • کارمند همیاریپاسخ به این دیدگاه 0 1
          يکشنبه 30 شهريور 1393-13:50

          مازند نومه جان. هیچ به صحبتهای قبل و حالای اقای بابایی دقت کردی ؟ قبلا گفته بود زمانی که در سازمان همیاری بودم دوران طلایی سازمان بود و جهار میلیارد سود داده بود . عجیبه امروز از جنوب نشینی و اقرار در ناکارامدی خود در سازمان می گوید .؟.؟.؟ تو باور کردی ؟


        ©2013 APG.ir