تعداد بازدید: 4943

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 14 مهر 1393-10:20

استاندار مازندران:

رمز موفقیت پلیس، اتکا به شیوه های اجتماعی است

گزارش+عکس از مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: سردار مسعود جعفری نسب -فرمانده انتظامی مازندران- امروز در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی مازندران، اظهارداشت: پلیس سعی دارد در هفته بزرگداشت نیروی انتظامی به بازخوانی برنامه هایش در یک سال گذشته پرداخته و برنامه های سال آینده را هم تدوین کند.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران به عنوان نمادی از حاکمیت الهی و دینی، در زمینه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در منطقه است، ادامه داد: ایران با تاثیرگذاری در همه عرصه ها، امنیت را به ارمغان آورده است.

این مسئول با بیان اینکه امنیت در ایران زبانزد است، افزود: امنیت در کشور شامل همه شهروندان ایرانی اعم از شیعه و سنی و کلیه اقلیت های دینی است که تابعیت جمهوری اسلامی را پذیرفته اند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به عنوان اصلی ترین پرچمدار امنیت در کشور، در تلاش است سیمای پلیس متدین و مردم مدار را به نمایش بگذارد، متذکرشد: با تلاش شبانه روزی در ایجاد امنیت پایدار متناسب با شان مردم، گام برمی داریم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی در مازندران با دانش پلیسی همراه با استفاده از فناوری های جدید و نوین، با مدیریت جهادی و عزم راسخ مورد توجه رهبری، فعالیت می کند، افزود: تلاش‌های ما در جهت ایجاد امنیت است.

*ایران در ناامنی های منطقه، در امنیت به سر می برد

در ادامه این مراسم آیت الله نورالله طبرسی -نماینده ولی فقیه در مازندران- اظهارداشت: فلسفه تشکیل نیروی انتظامی در کشور، ایجاد امنیت بوده است.

وی ادامه داد: امروز در میان نا امنی‌های منطقه، ایران در امنیت به سر می‌برد.

*نیروی انتظامی در انجام ماموریت های خود، موفق است،

ربیع فلاح استاندار مازندران هم در ادامه این مراسم در سخنانی، اظهارداشت: پلیس در جوامع مختلف به عنوان نماد امنیت و نظم عمومی است و در جمهوری اسلامی ایران هم این نهاد مکتبی، حلقه محکم تامین نظم در کشور است.

وی با اشاره به ماموریت های متنوع و بالای پلیس، گفت: برخورداری این نیروها از پایمردی، نقطه عطف پایداری پلیس است.

فلاح با بیان اینکه پلیس مظهر نظم و اخلاق انسانی و اسلامی است، یادآورشد: همراهی جامعه، سرمایه اجتماعی پلیس است.

استاندار مازندران با اشاره به عملکرد و ارتباط نزدیک پلیس با لایه های مختلف اجتماعی و مردمی بر لزوم توجه به حوزه های فرهنگی و اجتماعی پلیس با مردم تاکید کرد و ادامه داد: امروز جرم شناسان و کارشناسان حوزه انتظامی، این امر را تصدیق می کنند که جرم معلول جامعه است و باید از وقوع جرم در این بستر جلوگیری شود.

فلاح با بیان اینکه حضور غیرنظامی در ارتباطات فرهنگی و گسترش فعالیت های رسانه ای از اقدامات پلیس است، خاطرنشان کرد: انتظار جامعه از پلیس در برابر جرائم سازمان یافته در مناطق پرخطر برخورد سریع، قهری و محکم است.

وی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری مجموعه دولت، وزارت کشور و نیروی انتظامی الگو و نمادی معتبر از همکاری بین دستگاه ها است، افزود: دولت نسبت به تجهیز امکانات و رفع دغدغه های معیشتی کارکنان نیروی انتظامی حساسیت خاصی دارد.

فلاح با بیان اینکه نیروی انتظامی در انجام ماموریت های خود، موفق است، خاطرنشان کرد: در استان هم شاهد اقدام و رفتار ضد امنیتی نبودیم و این از افتخارات است که در راستای همسویی با سیاست های دولت حاصل شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه دلیل این موفقیت را اتکا به شیوه های اجتماعی در حوزه های التهاب آفرین می‌دانیم، گفت: کاهش سرقت و افزایش کشفیات به ویژه در مواد مخدر و برخوردهای تلفیقی پلیسی و فرهنگی در محلات پرخطر با اقدامات موثر صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعداد زیاد گردشگران در مازندران و وضعیت جاده های استان، اظهارداشت: تصادف و حوادث جاده ای در استان، شرایط قابل قبولی ندارد.

این مسئول با بیان اینکه استانداری در تجهیز پاسگاه ها و ایجاد پاسگاه های دریایی، آماده همکاری است، گفت: از نیروی انتظامی برای همکاری مثبت در ستاد ارائه خدمات سفر در ایام نوروز و تابستان و حضور موثر در طرح دریا، قدردانی می کنیم.

 


  • چهارشنبه 16 مهر 1393-22:10

    گزارشات و شکایات مردمی را درباره بعضی از پرسنل مسئول انتظامی جدی بگیرید لطفا تا مردم باور کنند که بتخلفات مسئولین نیروی انتظامی هم رسیدگی میشود وگرنه کسی باور نمیکند !


    ©2013 APG.ir