تعداد بازدید: 3756

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 22 مهر 1393-12:57

استاندار مازندران:

دنبال هياهو و بازي هاي سياسي نيستیم

 اصغری آقمشهدی: آموزش عالی دولتی در وضعیت مطلوبی نیست/ ربیع فلاح: بدانيد استاندار شما به دنبال بازي هاي سياسي نيست


مازندنومه، سرویس اجتماعی، حامد رهی: مراسم نمادين آغاز سال تحصيلي جديد صبح امروز با حضور استاندار مازندران در دانشگاه مازندران بر گزار شد.

بنا به اطلاع رساني روابط عمومي اين دانشگاه قرار بود این آیین راس ساعت 9 صبح در سالن آمفي تئاتر هنر و معماري دانشگاه مازندران آغاز، ولي با تاخير یک ساعته شروع شد.

در ابتداي برنامه از حضور دانشجويان جلوگيري شد، ولي يكي از همراهان استاندار وقتي مشاهده کرد سالن بيش از حد خلوت است، از نگهبانان خواست دانشجويان را به داخل سالن راهنمايي كنند.

برنامه راس ساعت 10 با تلاوت قران شروع شد. اگر چه بنر هاي زيادي زده شده بود كه از حضور نمايندگان مجلس و امامان جمعه خبر مي داد، اما هيچ كدام حضور نداشتند.

دكتر فخرالدین اصغري آقمشهدي با اعلام اين مطلب كه بیش از 250 هزار دانشجو در استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: آموزش عالی دولتی در وضعیت مطلوبی نیست و استان مازندران را باید یکی از محروم ترین استان های کشور از نظر آموزش عالی دولتی در مقایسه با آموزش عالی غیر دولتی دانست.

او با بیان این که نرخ دسترسی افراد به آموزش عالی در استان مازندران علی رغم رشدی که داشته است تا وضعیت مطلوب فاصله دارد، افزود: از سال 84 تا 92 رتبه استان در ظرفیت آموزش عالی از 7 به 10 رسیده است و سه رتبه تنزل داشته است.

 رييس دانشگاه مازندران با بيان اينكه: 76 در صد دانشجويان دانشگاه مازندران دختر و 24 در صد پسر هستند گفت: در تامين خوابگاه دانشجويان دختر با مشكل جدي مواجه هستيم.

استاندار مازندران هم در این مراسم گفت: ما دانشگاه خمود و خفته نمي خواهيم و دانشگاه ها بايد منشاء نشاط و اميد در جامعه باشند.

ربیع فلاح جلودار ادامه داد:  اولويت ما در مازندران توجه ويژه به بخش دانشگاهي و پژوهشي است و بنا نداريم در اين باره به شعار اكتفا كنيم و شما بدانيد استاندار شما به دنبال بازي هاي سياسي نيست.

او تاکید کرد:دنبال هياهو و بازي هاي سياسي در مازندران نيستیم و راهبرد ما خدمت بي منت است.


  • سیاسی کارپاسخ به این دیدگاه 1 3
    پنجشنبه 24 مهر 1393-7:15

    شاید حرف استاندار درست باشد ولی مازندنومه برخی از کامنت ها را به طور سلیقه ای جرح و تعدیل می کند و آن را از تاثیر می اندازد. اگر حرف استاندار درست باشد لابد انتخاب آقای طوسی به عنوان فرماندار نکا اصلاً سیاسی نبود. لابد اینهمه کار و شغل که در مازندران نصیب جوانان بیکار شده است ناشی از بازی های سیاسی نبوده است. لابد اینهمه بابلی در استانداری... اصلاً بازی سیاسی نبوده است. لابد از میان اینهمه آدمهای کار بلد و قوی انتخاب آقای ... به عنوان مشاور در امور...اصلاً سیاسی نبوده است. لابد اینهمه سوء استفاده از اعتماد استاندار توسط مشاوران و نزدیکان اصلاً سیاسی نیست.

    • یک فعال سیاسی اصلاح طلب د رنکاپاسخ به این دیدگاه 0 1
      جمعه 25 مهر 1393-12:13

      با سلام خدمت کاربر محترمی که در خصوص آقا ی طوسی مطلب زده .

      بروید در شهرستان نکا بررسی کنید ببینید وضعیت نکا چطور بوده و هست.

      از روزی که آقا یطوسی فرماندار شهرستان نکا شده ،انگار تازه روحانی ریس جمهور شده ،
      اصلاح طلبان و طرفداران همسو با دولت جان تازه ای گرفتن ،
      یک عده بی سواد که قاعده بازی را بلد نیست در 8 سال اخیر قدرت سیاسی و اقتصادی و...در شهرستان نکا دستشان بود با آمدن طوسی دیگه همشون به این فک افتادن یک اتوبوسی بگیرن و بروند.
      مطمعن باشید جز آقای طوسی و امثالی مثل حسن نزاد مدیر کل سیاسی و قادری فرماندار میاندرود و محمدی فرماندار قایمشهر که از نیروهای با سابقه وزارت کشور هستن کار کردن برای بقیه در نکا خیلی سخت بود.
      ببینید اینقدر قدرت در پوست و گوشت و استخوان آنها در این 8 سال اخیر اجین شده بود وقتی آقای طوسی دست به پینش داخلی اداره خودش زده بود آنها میگفتن فرماندار چکاره هست ما را عوض کنه ،
      پس واقعا آقای طوس برای شهرستان نکا نعمتی بزرگ بوده و هست.

      آقای طوسی از اصلاح طلبان معتدا همسو با دولت هست
      حق نگهدارتان


    ©2013 APG.ir