تعداد بازدید: 4128

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 23 مهر 1393-1:32

انتقاد محمد دامادی از نبود امکانات و زیرساخت ها در میاندورود

شهرستانی که امکانات یک بخش را دارد

نماینده ساری و میاندورود در مجلس: كم شانس ترين مديران استان مديران فعلي آب و فاضلاب شهري و روستايي هستند، چرا كه در بدترين شرايط و در بحران آب مسئوليت مديريت اين دستگاه ها را بر عهده گرفته اند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: عصر ديروز جلسه بررسي مشكلات بيمارستان ميلاد نور مياندورود با حضور دامادي – نماينده مردم ساري و مياندورود- و جمعي از مديران كل استان در محل فرمانداري مياندورود برگزار شد.

در اين جلسه ارسطو قادري –فرماندار مياندورود- با بيان اينكه تغيير در سيستم مديريت اجرايي كشور و استان اتفاق افتاده است، افزود: فضايي شاداب و با نشاط در شهرستان حاكم است اما بايد پذيرفت كه در برخي زمينه ها زير ساخت ها مناسب نيست.

نماينده دولت تدبير و اميد در مياندورود ابراز داشت: يكي از اولويت هاي اصلي ما در اين شهرستان مهار آب هاي بالادست است كه با حمايت مسئولان تلاش هاي خوبي نيز انجام شده است.

وي با اشاره به سيل خردادماه و بازديد دكتر نوبخت از شهرستان اظهار داشت:علي رغم اينكه پس از سيل، فضاي سنگيني بر شهرستان حاكم بود اما با تدبير و لايروبي هاي انجام شده مردم له دولت شعار دادند و از اقدامات نماينده دولت در شهرستان و استان قدردانی کردند.

قادري همچنين به جذب اعتبار جهت تعريض جاده گهرباران با حضور محمد دامادي -نماينده مردم ساري و مياندورود- اشاره كرد و گفت: اقدامات لازم در اين خصوص در حال انجام و پيگيري است.

وي نياز به خدمات بهداشتي و سلامت را يكي از نيازمندي هاي اصلي مردم شهرستان عنوان كرد و گفت: بخشي از اعتبارات براي مهار آب هاي بالادست به بيمارستان ميلاد نور تخصيص يافته و نياز است تا همه مديران جهت به سرانجام رسيدن اين پرو‍ژه همكاري كنند.

* امكانات سورك در حد شهر نيست

محمد دامادي-نماينده مردم ساري و مياندورود- هم در اين جلسه با قدردانی از خدمات فرماندار مياندورود، اظهار داشت: مردم اين شهرستان بايد قدردان تلاش شبانه روزي او باشند.

وي با بيان اينكه مياندورود از محروميت رنج مي برد، افزود: اين محروميت نيازمند ارائه آمار و ارقام نيست، بلكه كافي است براي چند دقيقه از اين منطقه عبور كنيد.

نماينده مردم ساري و مياندورود اظهار داشت: مياندورود علي رغم مشاركت فعال مردم در انتخابات و پتانسيل هاي خوب در بحث كشاورزي، توليد، صنعت و همچنين گردشگري كماكان محروم است.

وي نيازمندي مردم به خدمات بهداشتي و سلامت را از الزامات منطقه دانست و گفت: متاسفانه امروز بايد ببينيم كه بيماري در اثر نبود اورژانس يا بيمارستان در منطقه از دست مي رود.

دامادي به سورك به عنوان مركز اين شهرستان نيز اشاره كرد و گفت: امكانات سورك در حد شهر نيست.

وي با بيان اينكه ورودي اصلي شهر سورك از دغدغه هاي اصلي ما است، افزود: سالهاست وعده هايي در اين زمينه به مردم داده اند اما تاكنون كاري انجام نشده است.

عضو مجمع نمايندگان مازندران با تاييد مشكل آب در كشور اظهار داشت: كم شانس ترين مديران استان مديران فعلي آب و فاضلاب شهري و روستايي هستند، چرا كه در بدترين شرايط و در بحران آب مسئوليت مديريت اين دستگاه ها را بر عهده گرفته اند.

وي با بيان اينكه اراده حل مشكلات مردم در اين مديران ديده مي شود، افزود: اميدواريم همه دست به دست هم دهيم تا مشكلات مردم در استان و شهرستان و شهر مرتفع شود.

دامادي همچنين به نیاز شهرستان برای تاسیس یک واحد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: بسياري از مديران شهرستان برای رفع مشکلات تلاش شبانه روزي می‌کنند اما رفع موانع توجه ویژه و اختصاص امکانات و اعتبارات توسط مدیران استانی را می‌طلبد.

وی گفت: میاندورود را شهرستان می‌دانیم اما زیرساخت‌ها و امکانات آن به اندازه یک بخش است و اين تدبیری است که در گذشته انجام گرفته است، اما در هر صورت نياز است تا با استقرار امكانات، منطقه در حد شهرستان اداره شود.

در ادامه اين جلسه مشكلات و موانع پيش روي تكميل و ادامه روند ساخت بيمارستان ميلاد نور بررسي و مديران كل دستگاه ها تعهد كردند كه در اين زمينه همكاري لازم را انجام دهند.


  • پنجشنبه 24 مهر 1393-7:29

    خوشبختانه با تلاش وافر فرماندار عزيز و جناب دامادي مياندرود در استانه تحولي عظيم قرار دارد.حضور نماينده جوان شهرمان در مياندرود بي سابقه بوده و اخذ مبلغ 5 ميليارد براي تعريض جاده گهرباران و ايجاد خانه بهداشت و استقرار امبولانس و...از سوي نماينده عزيزمان نويد بخش دورنمايي زيبا از شهرستان مياندرود ميباشد

    • جوان ساروىپاسخ به این دیدگاه 3 3
      چهارشنبه 23 مهر 1393-19:43

      واقعا براى نماينده اى كه فقط شعار ميده متاسفم

      • شنبه 26 مهر 1393-7:54

        جوان ساروی عملکرد مهندس دامادی کاملا درخشان هستش واسه اطلاع جنابعالی بگم که در حوزه بهداشت که مطلب مورد بحث هستش با پیگیری مهندس دامادی- چندماه قبل آنژیوگرافی قلب ساختمانش افتتاح شده - یا ساختمان 75 تخت خوابه بیمارستان قلب ساری با اعتباری که مهندس دامادی اختصاص داده در دهه ای فجر امسال افتتاح میشه- 200میلیارد ریال طلب بیمارستانهای ساری رو دریافت کردند - بودجه ای اختصاص دادند برای نسریع در احداث 3 مرکز بهداشت- چندین دستگاه آمبولانس واسه مناطق ساری تامین کردند
        من به اینا رو عملکرد میدونم شما چی رو عملکرد میدونی الله واعلم
        موفق باشید

      • ساروی ریکاپاسخ به این دیدگاه 3 0
        چهارشنبه 23 مهر 1393-19:23

        درود...وشون نمایندها دور بورم هر نماینده خانه شه روستار شهر هاکنه...شهر بواشه خار پیشترفت کنه...ونه شهرستان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایش سورک نباید شهر میشد چه برسه به مرکز شهرستان...ما دوستای نازنین سورکی داریم کاملا روستایی و فرهنگ روستایی ساده و بیریا دارند...ما از خدامونه سورک و شرق ساری پیشترفت کنه ولی اقای یوسف نژاد گرامی با بی تدبیری معادلات را بر هم زد هم ساری را دچار مشکل کرد هم سورک...عزیزم جو نیره شمارو اسه راه بورین...پیروز باشید.

        • چهارشنبه 23 مهر 1393-13:15

          انشاالله که پیگیریهای شما نتیجه میده و ساری و میاندرود هم مشکلات شون حل میشه

          • چهارشنبه 23 مهر 1393-10:22

            قابل توجه تجزيه طلبان ...مياندرود نمونه تجزيه ناصحيح
            اون موقع كه عجله داشتين و فرياد جداسازي سرميدادين فكراينجا شو نكردين...

            • اينجا حرف شهردار نيستپاسخ به این دیدگاه 1 3
              چهارشنبه 23 مهر 1393-14:53

              برادر اينجا حرف شهردار نيست شما برو هر وقت از شهردار نوشتن بيا كارت بكش از عبوري پولتم بگير...خوش آمدي ...


          ©2013 APG.ir