تعداد بازدید: 3740

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 24 مهر 1393-21:16

لغو سخنرانی وزیر سابق ارشاد در بابل تکذیب شد

یونسی: روحم خبر ندارد / حسینی: سخنرانی ام لغو نشد

یونسی: دولت تدبير و اميد با سعه صدر با همه گروه ها و جريان ها برخورد مي كند/حسینی: غیر از یک برنامه که به دلیل تداخل و نبود وقت نتوانستم شرکت کنم، سایر برنامه ها و سخنرانی هایم در بابل به اجرا درآمد.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: در پی انتشار خبری در برخی رسانه های مخالف دولت، مبنی بر لغو سخنرانی دکتر سید محمد حسینی -وزیر سابق ارشاد- در بابل علیرضا یونسی رستمی -معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران- و شخص سید محمد حسینی این موضوع را تکذیب کردند.

خبري در برخي رسانه هاي محلي استان مبني بر ممانعت از سخنراني وزير سابق فرهنگ و ارشاد در روز عيد غدير در روستاي شريعت كلاي بابل منتشر شده بود که علت اين امر را حاشيه دار بودن وزاري دولت قبل عنوان كردند.

اين رسانه ها با تخريب وجهه دستگاه هاي اجرايي و سياسي استان از دخيل بودن معاون سياسي و امنيتي و همچنين فرماندار بابل در اين زمينه خبر دادند.

عليرضا يونسي-معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران- طي گفتگوي تلفني با ما اظهار داشت: بنده روحم از اين موضوع خبر ندارد و اصلا از نحوه و چگونگي برگزاري اين مراسم اطلاعي ندارم.

وي همچنين طي تماس تلفني با رجب ملايي-فرماندار بابل- از او توضيح خواست كه فرماندار بابل نيز هرگونه ممانعت از مراسم و دخيل بودن فرمانداري را در اين خصوص تكذيب كرد.

يونسي همچنين اظهار داشت: دولت تدبير و اميد با سعه صدر با همه گروه ها و جريان ها برخورد مي كند، چنانچه پدر شهيد احمدي روشن نيز چندي قبل در استان حضور يافت و سخناني نيز در انتقاد از دولت مطرح کرد، اما مشكلي در برگزاري اين مراسم به وجود نيامد.

*حسینی: برنامه ای لغو نشد

دکتر سید محمد حسینی نیز در گفت و گوی تلفنی با مازندنومه خبر لغو سخنرانی اش را در بابل تکذیب کرد.

وزیر سابق ارشاد گفت: طبق برنامه چند سخنرانی برایم ترتیب داده شد، از جمله در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی زرگرشهر که حضور یافتم و در جمع استادان و طلبه های این حوزه در مورد غدیر سخنرانی کرد، البته قبل از آن هم سخنرانی دیگری در بابل داشتم.

وی با بیان این که قرار بود جلسه ای هم با کانون دانشگاهیان داشته باشم، افزود: طبق برنامه جلسه ای را برای روز سه شنبه برنامه ریزی کردند و بعد اطلاع دادند این برنامه به روز یک شنبه موکول شده است که من عذرخواهی کردم و نتوانستم حاضر شوم و نمی دانم آن برنامه در نهایت اجرا شد یا نه؟ 

حسینی تصریح کرد: غیر از همین برنامه که به دلیل تداخل و نبود وقت نتوانستم شرکت کنم، سایر برنامه ها و سخنرانی هایم در بابل به اجرا درآمد و هیچ کدام لغو نشد.

 


  • دوشنبه 28 مهر 1393-11:15

    رسانه هاي معاند دولت و شكست خورده با شانتژ خبري و دروغ پردازيه هدايت شده سعي در بزرگ كردن افراد منزوي و شكست خورده امثال حسيني را دارند. اقايان بدانن اين افراد در بين مردم جايگاهي ندارند.برگردند به آغوش احمدي نژاد.

    • یا فاتح خیبر مددپاسخ به این دیدگاه 1 0
      يکشنبه 27 مهر 1393-23:18

      با تشکر از روحیه پیگیرانه مجموعه سایت خبری مازندنومه که البته ظاهرا دقت لازم در خصوص خبر اخیر نشده است!

      1- سخنرانی لغو شده مربوط به شب عید غدیر بوده و جشنی که هر ساله در روستای بیجکلای بخش لاله آباد در سطح وسعی برگزار می شود و مسئولین این مراسم نیزبهتر دیدند از دکتر حسینی دعوت کنند تا در این مراسم حضور داشته باشند و سخنران این مراسم هم باشند. و صد البته سخنرانی برگزار در شریعت کلا در بعدازظهر عیدغدیر بوده است که زحمت انتشار تصویر آن را هم کشیدید!
      2- ضمنا همانطور که خود دکتر حسینی نیز فرمودند برای لغو محترمانه سخنرانی به ایشان به دروغ!!! گفته شد مراسم لغو شده و در روز دیگری برگزار میشود و با علم به مشغله ایشان خواسته شد که در صورت تمایل در آن روز سخنرانی کنند اما در واقع پس از رفتن ایشان مراسم در همان تاریخ با سخنرانی شخص بانی این نیرنگ ها برگزار گردید و بعید است فرماندار محترم همه واقعیت را به معاون گرانقدر استاندار گفته باشند!
      3- صرف نظر از خبررسانی ضعیف و پر از ابهام همان سایت های مخالف دولت باید گفت به واقع عامل و بانی همه این اتفاقات ...شهر هستند که ...و سخنرانی وزرای جنجالی!!! دولت قبل را برهم می زند!
      به قول حاج آقای ناطق عجب هواشناسانی هستند اینها

      • يکشنبه 27 مهر 1393-7:32

        باز هم رسانه های معاند دولت خلع سلاح شدند. سم پاشی و دروغ پردازی تا کجا!


        ©2013 APG.ir