تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 فروردين 1384-0:0

مدير شموشك : با كسب شش امتياز ديگر در ليگ مي‌مانيم

اكبر اسماعيل نژاد اظهار كرد: نتيجه‌ي بازي هفته‌ي گذشته شموشك برابر برق را بايد حاصل تعطيلات ايام عيد دانست كه باعث شد تا بازيكنان از شرايط ايده‌آل خارج شوند و نتوانند بازي هميشگي خود را ارايه دهند.


اسماعيل نژاد خاطر نشان كرد: شموشك از زمان حضور پيوس به عنوان سرمربي روند صعودي مناسبي را آغاز كرده بود و در آخرين بازي نيز موفق شد فولاد خوزستان را شكست دهد اما تعطيلات بسيار بازي‌هاي ليگ باعث شد تا بازيكنان شموشك در برابر برق چندان هماهنگ كار نكنند.

وي افزود: بي‌ترديد شموشك در اين فصل در ليگ برتر باقي خواهد ماند و به نظر مي‌رسد اگر از هفت بازي باقي مانده موفق به كسب شش امتياز شويم بقا در ليگ برتر قطعي است.

اسماعيل نژاد در ادامه با اشاره به ديدار حساس اين هفته شموشك برابر پيكان خاطر نشان كرد: اين بازي براي هر دو تيم از اهميت بالايي برخوردار است، اما با توجه به اين كه اين ديدار در نوشهر برگزار مي‌شود بازيكنان شموشك براي كسب سه امتياز به طور كامل آماده هستند.

وي افزود: برتري در اين ديدار فاصله‌ي ما را با تيم‌هاي پايين جدولي افزايش مي‌دهد و اگر به امتياز 30 دست پيدا كنيم ديگر بعيد است كه خطري ما را تهديد كند.

اسماعيل نژاد در ادامه با اشاره به تمايل باشگاه شموشك براي استفاده از فرشاد پيوس به عنوان سرمربي تصريح كرد: مسوولين باشگاه از عملكرد پيوس رضايت كامل دارند و اين مربي نيز علاقه‌ي بسياري براي كار در شموشك دارد و تا دو سه هفته ديگر پس از آن كه ماندن خود را در ليگ قطعي كرديم توافقات نهايي را با پيوس انجام مي‌دهيم.

وي افزود: در نظر داريم تا در دوره آينده ليگ با توجه به سليقه و نظر پيوس چند بازيكن جديد را به تيم اضافه كنيم تا شموشك در دوره پنجم ليگ برتر با قدرت بيشتري حضور پيدا كند. (isna)



    ©2013 APG.ir