تعداد بازدید: 3397

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 29 مهر 1393-23:19

علی بابایی کارنامی خبر داد:

ادغام 23 تعاونی اعتبار با کمترین تنش اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران: فرایند ادغام 23 تعاونی اعتباری در استان مازندران توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) با کمترین تنش اجتماعی انجام شد.


 

مازندنومه، سرویس اقتصادی: علی بابایی -مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران- در نامه ای به معاون وزیر تعاون از ادغام 23 تعاونی اعتباری در استان مازندران توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) خبر داد.

وی در مکاتبه  با سید حمید کلانتری با اشاره به انحلال 22 فقره تعاونی اعتبار و تغییر فعالیت یک از تعاونی ها، این موضوع را در راستای تفاهم نامه وزارتخانه متبوعش با بانک مرکزی اعلام کرد.

بابایی افزود: در راستای ساماندهی تعاونی های اعتبار آزاد غیر مجاز و ادغام آنها در موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) فرایند ادغام این تعاونی ها بدون کمترین تنش اجتماعی و به شکلی مطلوب صورت گرفت.

بابایی با اشاره به اقدام ارزشمند سرپرستی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) ، روند اجرای این کار را مثبت ارزیابی کرد.

وی افزود: این ادغام از مرحله تعیین میزان دارایی و بدهی، توسط یکی از موسسه های حسابرسی و معتمد بورس و کارشناس رسمی دادگستری تا تعیین ارزش سهام سهامداران و پرداخت سهام آنان به ارزش روز، توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) صورت پذیرفت.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در پاسخ به نامه علی بابایی مراتب رضایت خود را از این اقدام اعلام  کرد.

کلانتری همچنین در لوح تقدیری از موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) به خاطر ساماندهی تعاونی های اعتبار آزاد تشکرکرد.

 

 



    ©2013 APG.ir