تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 فروردين 1384-0:0

بايد وحدت و همبستگي خود را نشان دهيم-احمد ناطق نوري

عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت: با رقابت‌هاي تنگاتنگ به وجود آمده، انگيزه‌ي مردم براي تشخيص اصلح‌ترين كانديدا بيشتر خواهد شد.


احمد ناطق‌نوري، نماينده‌ي مردم نور و محمودآباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: با رقابت‌هاي تنگاتنگ به وجود آمده، انگيزه‌ي مردم براي تشخيص اصلح‌ترين كانديدا بيشتر خواهد شد و اين حضور همه‌ي مردم را تنگاتنگ مي‌كند و به همين دليل است كه همه‌ي گروه‌ها و دسته‌جات براي معرفي نامزدهاي خاصي تلاش مي‌كنند و اين تلاش نشان‌دهنده‌ي حركت همه‌جانبه مردم است. مردم ما نسبت به سرنوشت خودشان بي‌تفاوت نيستند.

وي در ادامه تصريح كرد: طبيعي است كه تحصيل‌كرده‌ها و جوان‌ترها بايد دغدغه‌ي بيشتري براي تعيين سرنوشت كشور داشته باشند؛ چرا كه اينها ميراث‌دار اصلي مملكت هستند و در آينده، سياست‌گذار مملكت بوده و سرنوشت كشور به دست قشر تحصيل‌كرده جامعه خواهد بود و دانشجو نيز جداي از اين بافت نيست. اگر امروز حضور داشته باشند، سرنوشت و آينده‌ي خودشان را قلم مي‌زنند. بنابراين انتظار حضوري فعال و بالنده را از اين قشر داريم.

ناطق‌نوري افزود: البته با بينش عميق و ژرف‌نگري كه آينده را ببينند و پيش‌بيني كنند و بدانند كه ما كجاي تاريخ ايستاده‌ايم و مسووليت خطير ما در اين برهه از زمان، با توجه به همه‌ي تهديدهايي كه از جانب بيگانگان صورت مي‌پذيرد، چيست؟

ناطق‌نوري در پايان اظهار داشت: بنده معتقدم كه همه‌ي اصولگرايان تلاش خود را بكنند و در روزهاي پاياني و نزديك انتخابات با توجه به نظرسنجي كه انجام مي‌شود، مسيرشان را مي‌توانند انتخاب كنند و يك انسجام، وحدت و همدلي به وجود بياورند كه مردم تكليف خود را روشن و شفاف بدانند تا با راي بالا همه بتوانند كانديداي مورد نظر خود را انتخاب كنند و در سال همبستگي ملي، اصولگرايان بايد وحدت و همبستگي را نشان دهند. (isna)



    ©2013 APG.ir