تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

جمعه 9 ارديبهشت 1384-0:0

خسرو معصومی:از رئیس جمهور آینده می خواهم ممیزی را از سینمای ایران حذف کند

ريیس جمهور ایده آل از نگاه فيلم ساز بهشهري.



خسرو معصومی با ساخت «رسم عاشق کشی» نشان داد که مشکلات زندگی افراد در نقاط مختلف کشور یکی از دغدغه هایش است. او چندین بار در گفت و گو هایی که با مطبوعات داشت این مساله را متذکر می شد که سینمای مورد علاقه او یا به نوعی سینمایی که او آن را متعلق به خود می داند حال و هوایی همانند«رسم عاشق کشی» دارد.
این کارگردان به واسطه دغذغه هایش نگاه دقیقی به مساله انتخابات دارد. او در این مورد می گوید:«برای همه ما واضح است که مطمئناً رئیس جمهور آینده در روند زندگی ما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. بنا بر این برای اینکه در شرایط مناسبی به زندگی ادامه دهیم باید به این مساله توجه ویژه ای نشان دهیم.»
معصومی ویژگی رئیس جمهور ایده آل خود را این طور عنوان می کند:«رئیس جمهور و دولت آینده باید مردم را از خود دانسته و شرایطی را فراهم کنند که در آن هر یک از افراد جامعه بتواند به اهداف معقول خود برسد.» معصومی از رئیس جمهور آینده می خواهد تا آزادی عمل اهالی هنر را بیشتر کندو در این مورد می گوید:«با اختصاص بعضی آزادی ها به فیلمسازان، شرایط سینمای ما بسیار تغییر خواهد کرد. فیلمسازان می توانند باآزادی عمل بیشتر آثاری قابل قبول تر ارائه دهند. »
 معصومی از رئیس جمهور آینده می خواهد تا ممیزی را سینمای ایران حذف کند:« اگر فردی که در انتخابات آینده به مقام ریاست جمهوری می رسد این مساله را در نظر بگیرد که اهالی هنر برای تولید آثار قابل قبول نیاز به زمینه مساعد دارند، موقعیت هنرمندان ما و کارهای ایشان دچار تحول می شود. » (syna)



    ©2013 APG.ir