تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 5 خرداد 1384-0:0

مسئول ستاد انتخاباتي هاشمي در استان:رفسنجاني به هيچ يك از استان‌ها سفر نخواهد كرد

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي گفت: نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري نمايش دوباره قدرت ملت ايران است.


"ابوالقاسم روحي" كه مسووليت ستاد انتخاباتي هاشمي رفسنجاني را دراستان مازندران بر عهده دارد ، در مصاحبه مطبوعاتي افزود: انتخاب فرد اصلح علاوه بر تكليف شرعي و مدني يك حق است.

وي گفت: بايد تلاش كنيم كه مردم براي حضور در صحنه انتخابات شور و شوق لازم را به دست آورند كه اين امر با همكاري و تلاش رسانه‌هاي جمعي ميسر مي‌شود.

او از ارايه برنامه‌هاي مدون هاشمي در هفته آينده خبر داد و گفت: فضاي انتخاباتي كشور هنوز ساكت است كه به اعتقاد من نشانه ترديد برخي ازجناح‌ها در ماندن يا عقب نشيني كردن از عرصه به نفع ديگري است.

وي در مورد احتمال سفر تبليغاتي هاشمي به مازندران گفت: هاشمي به هيچ يك از استان‌ها سفر نخواهد كرد و به‌اعتقاد من ايشان نيازي به سفرهاي مرسوم تبليغاتي ندارد زيرا معرف حضور تمام ايرانيان هست.

او در مورد شان فعاليت نمايندگان مجلس به عنوان افرادي كه درآينده بايد بر عملكرد قوه مجريه نظارت كند در ستادهاي انتخاباتي نامزدها گفت: نماينده مجلس شاني اجل بر اين دارد ولي وقتي درخواست مطرح مي‌شود و احساس وظيفه براي خدمت به مردم در ذهن شكل مي‌گيرد، بايد پذيرفت.

وي هاشمي را متفاوت از دوره‌هاي قبل معرفي كرد و اظهار داشت: در دوره قبل بازسازي جنگ و آثار مانده از اقتصاد دوران طاغوت معيار برنامه بود و ولي در دوره نهم اولويت‌هاي ديگري مطرح است پس نياز به برنامه جديد و مديران متفاوت و تازه است.

در هفته قبل "محمدصادق باقرزاده" كه پيش از اين مسووليت دفتر ارتباطات مردمي ولايتي را بر عهده داشت خود را به عنوان مسوول ستاد انتخاباتي هاشمي در مازندران معرفي كرده بود.

در پي انصراف ولايتي از نامزدي رياست جمهوري ، باقرزاده ستاد فعال ولايتي را كه زودتر از ستاد ديگر نامزدها در مازندران فعال شده بود به حمايت از هاشمي سوق داد. (irna)



    ©2013 APG.ir