تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 8 خرداد 1384-0:0

يك نماينده:هاشمي به نفع لاريجاني كنار برود

احمد بزرگيان، نماينده مردم سبزوار گفت: هنوز احتمال انصراف قاليباف و رضايي در راستاي وحدت اصولگرايان به نفع لاريجاني وجود دارد اما لاريجاني هرگز به نفع هاشمي کناره‌گيري نخواهد کرد.


بزرگيان  ضمن بيان مطلب فوق، در خصوص احتمال وحدت در اصولگرايان گفت: ما اميدوار به وحدت هستيم گرچه حضور هر چهار نفر در صحنه منافاتي با جلب مشارکت حداکثري ندارد اما نقطه اميد براي وحدت هنوز هم وجود دارد.

وي ادامه داد: پاي بندي به نظرسنجي و ميزان اقبال عمومي هنوز مطرح است و وضعيت پس از يک هفته از تبليغات و راي سازي مشخص‌تر خواهد شد.

نماينده مردم سبزوار ضمن بيان اينکه با اين روند، انتخابات دو مرحله‌اي خواهد شد افزود: قاعدتا در مرحله دوم رقابت ميان اصولگرايان و هاشمي خواهد بود.

بزرگيان ضمن بيان اينکه در حال حاضر سطح آرا قابل پيش‌بيني نيست و همه چيز بستگي به چگونگي تبليغات و برنامه‌هاي نامزدها دارد، در خصوص تهديد تحريم انتخابات از جانب بعضي گروه‌ها و افراد اظهار داشت: با تاييد صلاحيت معين و مهرعليزاده، هر چند روي هم 3 يا 4 ميليون نفر راي نداشته باشند، اما رقم خوبي براي مشارکت است. ولي بايد توجه داشت هميشه از سوي گروه‌هايي مثل نهضت آزادي و .... تهديد به تحريم را داشته‌ايم اما ضربه‌اي به انتخابات نزده است و اين بار هم مردم ما نشان مي‌دهند که هميشه در صحنه حضور دارند.

بزرگيان در خصوص احتمال انصراف لاريجاني به نفع هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: روي اين مسئله زياد صحبت شده است اما به هيچ وجه اين قضيه اتفاق نمي‌افتد؛ زيرا اصولگرايان بنا دارند به صورت مستقل وارد شوند.

وي در پايان گفت: تقاضا دارم هاشمي پدرانه صحنه را براي جوانها ترک کند.(mehrnews)


    ©2013 APG.ir