تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 خرداد 1384-0:0

خط و نشان!

مدیرکل تربیت بدنی مازندران:برای کلانتری پنج جانشین داریم!


حسینی،مدیرکل تربیت بدنی مازندران چند بار به نقی کلانتری فرصت داد، اما اختلاف نظرهاي حسینی با رییس هیات کشتی مازندران ظاهرا جدی تر از آن چیزی است که به نظر می رسد، اختلافی که شایعه برکناری کلانتری را بسیار جدی کرده!


مدیرکل تربیت بدنی می گوید مشکل خاص یا شخصی کلانتری ندارد اما در جای دیگری از وجود پنج جانشین احتمالی برای کلانتری خبر می دهد! و در این بین کمی دقت لازم است تا به این نتیجه رسید: حسینی هم با کنار گذاشتن کلانتری موافق است.


حسینی در رابطه با شایعه بر کناری کلانتری می گوید:


تا زمانی که مجمع تشکیل نشود نمی توانم در این مورد حرفی بزنم. اما اگر مجمع هر تصمیمی بگیرد من از تصمیم آن ها حمایت می کنم، به هرحال من از فدراسیون درخواست تشکیل مجمع فوق العاده خواهم کرد. اصلا شاید قضیه حل شدنی باشد و با توضیحات کلانتری اعضای مجمع قانع شوند.


اما مدیرکل تربیت بدنی مازندران درباره شایعه برکناری کلانتری نظر شخصی اش را نمی گوید:


 تا زمان تشکیل مجمع نمی خواهم نظرم را بگویم، به هرحال کشتی مازندران حساسیت های خاص خودش را دارد، من باید اول نظر بزرگان کشتی استان را بشنوم و از حالا نمی خواهم این قضیه را به مطبوعات بکشانم...


حسینی نمی خواهد ماجرای اختلاف نظرش با کلانتری را به نظر اعضای مجمع ربط دهد و می گوید:


 هیچ گاه با شخص کلانتری مشکل نداشته ام، اگر حمایت ما نبود که او رییس هیات نمی شد. به هرحال کارهایی توسط کلانتری انجام گرفته که خوشایند مجمع نیست، حالا هم اتفاقی نیفتاده و امکان حل شدن مسائل وجود دارد.


 مدیر کل تربیت بدنی استان مازندران درباره جانشین احتمالی کلانتری می گوید:


من همیشه برای هر پستی 5 جانشین احتمالی انتخاب می کنم که در صورت برکناری یا استحفا بلافاصله فرد جایگزین را معرفی کنم. به هرحال ما کمبود نفر نداریم. من همیشه به افراد زود اعتماد می کنم و چون برای برکناری افراد راه وجود دارد، افراد جانشین را هم در نظر دارم!(koshti)



    ©2013 APG.ir