تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 خرداد 1384-0:0

مصباح يزدي: چرا كسي از حاكميت تفكر اسلامي حرفي نمي زند؟

مصباح در ساری گفت: در كجاي اسلام 300 ميليون تومان خرج دكوراسيون دفتر يك وزير می كنند؟!




وي كه در همايش يك هزار نفري ناظران انتخاباتي شوراي نگهبان مازندران در حسينيه عاشقان كربلاي ساري سخن مي گفت، با انتقاد از روند فعاليت تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي گفت: تاكنون هيچ يك از نامزدهاي انتخابات رئيس جمهوري در مورد ضرورت احياي ارزش هاي ديني و دفع خطرهاي فرهنگي از كشور سخن نگفته است.
وي با اشاره به شكسته شدن قبح تبليغ براي ايجاد رابطه با آمريكا در افكار عمومي به وسيله نامزدهاي انتخاباتي افزود: هم اكنون نامزدهاي انتخابات رئيس جمهوري تبليغات براي ايجاد رابطه با آمريكا را جزو افتخارات خود مي دانند در حالي كه در گذشته حتي يك ديپلمات نمي توانست حرفي از برقراري رابطه با آمريكا بر زبان جاري كند.
وي مهمترين وظيفه جمهوري اسلامي را احياي ارزش ها و حاكميت تفكر اسلامي در جامعه بيان كرد و افزود: مردم بايد هوشيار باشند و ببينند شعارهاي كانديداها چقدر با معيارهاي امام خميني، قوانين قرآن و سنت و وصيت نامه شهدا سازگاري دارد.
مصباح يزدي به سوء استفاده بدخواهان از مفهوم اقتضاي شرايط اسلام اشاره كرد و افزود: در كجاي اسلام شرايط اقتضا مي كند كه 300 ميليون تومان خرج دكوراسيون دفتر يك وزير بكنند و رقاص از ارمنستان بياورند و جشن بگيرند!(kayhannews)



    ©2013 APG.ir