تعداد بازدید: 3211

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 7 آبان 1393-14:8

رییس جمعت هلال احمر شهرستان بابلسر:

از عملکرد شورای شهر در شگفتم!

پورباقر: هلال احمر بابلسر تنها دو کارمند دارد/هلال احمر این شهرستان فاقد انبار امدادی برای جاسازی اموال خود است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، حامد رهی:  علی پور باقر -رییس جمعیت هلال احمر بابلسر- امروز خبرنگاران این شهرستان را به اتاق کارش دعوت کرد و از اقدامات و فعالیت های خود برای شان گفت.

او که در آستانه ی عزیمت از بابلسر به هلال احمر بابل است، گفت: «از عملکرد شورای شهر بابلسر ناراضی و از انتقال یک دستگاه آمبولانس این جمعیت به شهرداری در عجبم!»

 این مسئول با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در شهرستان بابلسر در تابستان امسال 2083 مراجعه کننده به کمپ های امدادی داشت، گفت: در سه بخش جوانان، داوطلبان و امداد و نجات به صورت 24 ساعته فعالیت می کنیم.

  پور باقر با اشاره به اینکه خبرنگاران می توانند در رسیدن به اهداف جمعیت هلال احمر کمک کار خوبی باشند، خواستار تشکیل تیم خبرنگاران مدیریت بحران بابلسر شد و از همه ی خبرنگاران برای حضور در این تشکیلات دعوت کرد.

وی عضویت افتخاری و داوطلبانه در جمعیت هلال احمر را معیار عضویت در این موسسه خواند و بیان داشت: جمعیت هلال احمر یک موسسه ی خیریه ی عامل المنفعه امدادی است که با کمک خیران فعالیت می کند.

دبیر کارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی شهرستان بابلسر با اشاره به بیش از 140 مصوبه ی این جمعیت گفت: بیش از هشتاد درصد این مصوبات اجرایی شده است.

پور باقر همچنین گفت: هلال احمر بابلسر تنها دو کارمند دارد اما با این شرایط آماده ی مقابله با هر گونه بحران پیش بینی نشده ای هستیم.

رییس جمعت هلال احمر شهرستان بابلسر در تشریح تعداد مراجعان به کمپ های امداد و نجات گفت: 285 نفر در خرداد، 387 نفردر تیر، 607نفر در مرداد، 634نفر در شهریور و در 11 روز ابتدای مهرماه 170 نفر به داوطلبان امداد و نجات مستقر در کمپ های ساحلی و شهری مراجعه کردند.

وی همچنین با اشاره به تازه تاسیس بودن جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر گفت در تابستان امسال ضمن آموزش به نیروهای داوطلب و استفاده از آنان در طرح دریا از نیروهای باتجربه و آموزش دیده ی شهرستان های قائم شهر، بابل و فریدن کنار نیز استفاده کردیم.

پورباقر در پایان با اشاره به اینکه هلال احمر بابلسر فاقد انبار امدادی برای جاسازی اموال خود است، افزود :برای این منظور حداقل به یک انبار 1500 متری نیازمندیم که در این بخش نیز نگاه ما به کمک خیرین شهرستان است.


  • اسد اسماعيليپاسخ به این دیدگاه
    شنبه 10 آبان 1393-14:17

    آقاي پور باقر از مديران شايسته با اخلاق و حقيقتا متواضع شهرستان بود.عزيمت ايشان به بابل براي بابلسر مي تواند نقطه ي ضعف بزرگ و براي بابلي ها نقطه ي قوت باشد

    • پنجشنبه 8 آبان 1393-7:43

      علي پور باقر دانش اموخته دانشگاه مازندران يكي از مديران با تفكر واقعي مردمسالاري، شايسته سالار ، پاسخگو و داراي تربيت دينيست، استان مازندران بايد به داشتن چنين مديران شايسته اي افتخار كند.

      • هلال احمریپاسخ به این دیدگاه 2 0
        چهارشنبه 7 آبان 1393-20:49

        با تشکر از زحمات آقای پور باقر که هلال احمر بابلسر رو آماده می خواد تحویل مدیری دیگر بده.
        خدمات ایشون برای بابلسری ها فراموش نخواهد شد.همینطور عملکرد شورای شهر

        • پنجشنبه 8 آبان 1393-6:34

          با سلام واقعا باید قدر چنین مدیر و کارمندانش را دانست
          واقعا جای تاسف دارد در شهر ساختمان مدیریت بحران دارد و جالبش این است بالای در ان توشته انبار هلال احمر چرا از آن تستفاده نمیشود چرا اصلا انجا رو ساختن چرا بجای انبار سالن ورزشی شهرداری شده است


        ©2013 APG.ir