تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 18 خرداد 1384-0:0

شادماني

مردم مازندران با صعود تيم ملي فوتبال به جام جهاني شادماني كردند.


با پيروزي تيم ملي فوتبال ايران در برابر بحرين و مسجل شدن راه‌يابي به مسابقات جام جهاني فوتبال، موجي از شادي و شعف ساري مركز مازندران وديگر شهرهاي اين استان را فرا گرفت.

لحظاتي پس به صدا درآمدن سوت پايان بازي ايران وبحرين شامگاه امروز سكوت خيابان ها شكست و شهروندان ساروي به ويژه جوانان هلهله كنان از مقابل تلويزيون‌ها برخاسته و در سطح شهر به شادي پرداختند.

صداي ممتد بوق خوردوها، حركت موزون برف پاكن‌ها و نواي شاد موسيقي در سراسر شهر شنيده شد و گروههاي مردمي يك پارچه شعار" ايران ايران" و "بچه‌ها متشكريم" سر دادند.

اين پيروزي موجي از شور و هيجان ايجاد كرد و نيروهاي انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي نيز ضمن همراهي مردم در ابراز احساسات به شكلي دقيق و برنامه‌ريزي شده به وظايف خود در مورد برقراري نظم و روان‌سازي ترافيك عمل مي‌كردند.

برخي از جوانان براي ابراز خشنودي خود از اين پيروزي صورتشان را به رنگ زيباي پرچم كشورمان در اورده بودند.

عده‌اي نيز شادي شان را با روشن كردن "فشفشه" وبه صدا دراوردن ترق نشان مي‌دادند.

حركت موتورسيكلت سواران در لابه لاي خوردوها جالب توجه بود وگويي پيام اوران شادي درگسترده شهر شده بودند .

برخي از شهروندان نيز با پخش شكلات و شيريني در ميان مردم به استقبال اين پيروزي رفتند.

 اين موج شادي و شعف در تمامي نقاط همچنان جريان دارد .هم چنين شماري از اهالي غرب مازندران با صعود تيم ملي فوتبال‌ايران به مسابقه‌هاي جام جهاني به خيابانها آمده و به شادماني پرداختند.

گزارش ها از شهرستان هاي نور، نوشهر، چالوس، تنكابن ورامسر حاكيست، شماري از جوانان و نوجوانان كه برانواع خودروها سوار بودند با فرياد ايران ايران در خيابانها و معابر اين شهرها، كاروان شادي راه انداخته واين پيروزي شيرين را تبريك گفتند.

تعداد زيادي از رانندگان خودروها با بوق‌هاي ممتد و روشن كردن چراغها و صدها نفر مردم در پيادروها با برپايي رقص و پايكوبي اين پيروزي را جشن گرفتند.

 حركت خودروها، ترافيك سنگيني در خيابانهاي مركزي شهرستان هاي اين مناطق حاكم كرد و نيروهاي انتظامي براي دقايقي، ورودي برخي از خيابانها به مركز شهر را بستند.

صداي ترقه‌ها در برخي از مناطق به گوش مي‌رسيد.

هم چنين تعدادي از مغازه‌ها نقل و شيريني در بين مردم پخش مي‌كردند.

نيروهاي انتظامي هم  براي جلوگيري از بروز هرگونه حادثه احتمالي اوضاع را تحت كنترل داشتند.(irna)

 



    ©2013 APG.ir