تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 خرداد 1384-0:0

توكلي:به قاليباف راي دهيد

توكلي-نماينده بهشهري مردم تهران در مجلس- مي گويد:هم چنان خود را به نسبت ديگر نامزدهاي اصولگرا اصلح مي‌دانم!


رييس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي گفت: بنده به دليل اقبال و شانس بالاي آقاي قاليباف نسبت به ديگر نامزدهاي اصولگرا از ايشان حمايت مي‌كنم و از همه شما هم مي‌خواهم به ايشان راي دهيد، وگرنه الان هم خود را به نسبت ديگر نامزدهاي اصولگرا اصلح مي‌دانم.

 احمد توكلي  افزود: فقر، فساد و فحشا در جامعه‌ي ما گسترش يافته است. اين امر به دو دليل مي‌باشد؛ يكي سياست‌هاي غلط دولت‌هاي پيشين و دوم عدم رعايت عدالت و شايسته‌سالاري.

وي درباره‌ي سياست‌هاي غلط دولت‌هاي قبلي اظهارداشت: اين دولت‌ها نسخه و خط مشي اقتصادي خود را از صندوق بين‌المللي پول مي‌گرفتند كه رشد اقتصادي را تنها با رشد سرمايه‌داري ميسر مي‌دانست و همين امر باعث ايجاد شكاف طبقاتي در كشور شده و در اين ميان توجه به قشر ضعيف و فقير جامعه كم شده است.

توكلي با اعتقاد به عدم رعايت عدالت و شايسته‌سالاري در جامعه بخصوص در دولت سازندگي آن را از عوامل مهم ايجاد فقر و فساد و تبعيض در كشور دانست.

وي ادامه داد: ما به اين دليل مي‌گوييم به كانديداي اصولگرا راي بدهيد چون معتقديم اين افراد بر اساس آموزه‌هاي ديني اسلام و دستاوردهاي مثبت بشري براي كشور تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي خواهند كرد. (isna)



    ©2013 APG.ir