تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 19 خرداد 1384-0:0

فوتبال براي نامزدها خوش يمن بود

ستادهاي تبليغاتي درمازندران ازصعودتيم ملي فوتبال به‌جام جهاني بهره بردند.


باپيروزي تيم ملي فوتبال ايران در برابر بحرين و راه‌يابي كشورمان به جام جهاني و فراگير شدن موج شادي در سطح شهرها، به ويژه ساري، ستادهاي تبليغاتي نامزدهاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از اين شرايط بهره بردند.

اين فرصت براي ستادهاي تبليغاتي زماني شكل گرفت كه شهروندان شادمان از پيروزي تيم ملي فوتبال ايران به خيابان‌ها ريخته و ضمن ابراز خوشنودي خود در قالب كاروان‌هاي شادي در سطح شهرها به حركت در آمدند.

هواداران نامزدهاي رياست جمهوري كه در ستادهاي متعدد تبليغاتي در سطح شهر استقرار داشتند با توزيع اقلام تبليغاتي نامزد متبوع خود از اين فضا سود جستند.

از محتوي اقلام تبليغاتي توزيع شده در بين مردم مشخص است كه نامزدها پيشاپيش اين پيروزي را پيش‌بيني كرده و براي بهره‌گيري ازاين فرصت آماده بودند.

در ستاد تبليغاتي" مهرعليزاده" پوسترهايي بين مردم توزيع شد كه در بر گيرنده عكس اين نامزد با اعضاي تيم ملي فوتبال بود و ذيل آن شعار "بچه‌ها متشكريم" و "به سوي فرداي بهتر" چاپ شده بود.

هواداران "محمدباقر قاليباف" نيز اوراقي را در بين مردم پخش كردند كه در يك سمت آن پرچم كشورمان و در سوي ديگر شعار" ايراني هميشه قهرماني" به چشم مي‌خورد.

ستادهاي ديگر نامزدها هر چند اقلام چاپ شده ويژه‌اي نداشتند، ولي حجم تبليغات و پخش گل‌هاي چسبيده به تراكت‌هاي نامزد متبوع و توزيع شيريني و شربت نشانگر آمادگي قبلي آنها بود. (irna)

 



    ©2013 APG.ir