تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 21 خرداد 1384-0:0

فیض الله نفجم: بدم نمي آيد با تيم همشهريم در ليگ مبارزه كنم

تکواندوکار ساروی عضو تیم ملی گفت:پيكارهاي بين المللي تكواندو اتريش از سطح مطلوبي برخوردار بوده و حتي كشوري مثل ايتاليا با 80 بازيكن و يا آلمان با 100 بازيكن در اين مسابقات شركت داشتند.


فيض الله نفجم دارنده مدال نقره جهاني اسپانيا ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: 37 كشور جهان در رده هاي سني مختلف در مسابقات بين المللي اتريش حاضر شده و به دليل حضور فراوان تكواندوكاران سالن برگزاري رقابتها بسيار شلوغ بود ولي از آنجايي كه نائب رئيس فدراسيون تكواندو اتريش و مسئول برگزاري مسابقات يك ايراني بود تا حدودي با آسودگي خاطر با حريفان مبارزه مي كرديم.

وي در خصوص كسب فقط 3 مدال در اين پيكارها گفت: انصافا سطح مسابقات خوب بود و ما فكر نمي كرديم اروپايي ها آنقدر در تكواندو رشد داشته باشند.

 

نفجم در پاسخ به اين سؤال كه آيا سال جاري همچنان با تيم دانشگاه آزاد خواهد بود يا خير مي گويد: قرار است از مازندران تيمي در ليگ برتر حضور يابد كه به من هم پيشنهادي در اين خصوص داده اند از طرفي با دانشگاه آزاد هم تا به حال مشكلي نداشته ام و تيم خوب و منسجمي در سال قبل داشتيم ولي اگر مازندراني ها در ليگ برتر تيم داده و اصرار به حضورم در آن داشته باشند بدم نمي آيد با تيم همشهريم در ليگ مبارزه كنم، كه البته بايد منتظر زمان بود و ديد چه پيش مي آيد.

 

گفتني است: نفجم در مسابقات بين المللي اتريش پس از صعود به فينال به دليل خودداري از مبارزه با نماينده رژيم اشغالگر قدس به مدال نقره قناعت كرد. (ipna)



    ©2013 APG.ir