تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 21 خرداد 1384-0:0

وعده دادن ممنوع!

امام جمعه ساري خطاب به نامزدهاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: وعده‌هاي غير عملي ندهيد و شعارهايتان را مطابق با واقعيت‌ها بيان كنيد.


نماينده ولي فقيه در استان مازندران وامام جمعه شهرستان ساري ‪ ۲۷‬خرداد را روزي بزرگ براي ملت ايران است كه بايد در آن با حق راي خودامانت سنگين رياست قوه مجريه را به دست فردي اصلح واگذار كنند.

حجت‌الاسلام "نورالله طبرسي"  گفت:
دشمنان در راستاي اهداف بلند خود اصل انتخابات را هدف فتنه‌ها قرار داده و سعي در مايوس كردن مردم نسبت به حضور در انتخابات دارند.

وي تاكيد كرد: مهمترين موضوع در انتخابات ‪ ۲۷‬خرداد ماه حضور پر شور مردم پاي صندوق‌هاي راي است و اين كه نام كدام يك از نامزدهاي اين دوره از صندوق خارج شود فرع براين اصل است.

وي برخ شعارها را مصداق سياه‌نماي و به دور از مقدورات كشور و فراتر از محدوده اختيارات يك رييس جمهور دانست و افزود: در اين كشور تفكيك قوا به شكلي منطقي و مطابق با قانون وجود دارد و هر كس محدوده وظايف و اختياراتش معلوم است.

وي  گفت: همه اين نامزدها صالح هستند و مردم با توجه به شعارهاي آنها و فهم و آگاهي درستي كه نسبت به ابعاد اقتصادي، سياسي و فرهنگي كشور و مطالبات خود دارند، فرد منتخب را معرفي خواهند كرد. (irna)



    ©2013 APG.ir