تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 خرداد 1384-0:0

قالیباف در مازندران

کاندیدای اصول گرایان گفت:هرگز ارتباط خود را با مردم خونگرم اين استان قطع نكردم.


محمد باقر قاليباف صبح امروز -يكشنبه- در ادامه سفرهاي انتخاباتي خود با حضور در ميدان امام شهرستان رامسر مورد استقبال مردم اين شهر قرار گرفت و سپس در ادامه مسير خود با حضور در امامزاده حسين شيرود و مزار شهيد شيرودي با قرائت فاتحه و نثار تاج گل ياد و خاطره اين شهيد بزرگوار را گرامي داشت.
اين كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: خوشحالم كه در جمع مردم شيرود هستم و جا دارد كه ياد شهدا به ويژه شهيد شيرودي را به عنوان شهيدي كه در همه‌جاي كشور از او ياد مي‌شود، گرامي بداريم.
وي خطاب به مردم خاطرنشان كرد: اميدوارم هر كجا كه هستيد توفيق ادامه راه شهدا و آرمانهاي امام را داشته باشيد و آنها را دنبال كنيد.
قاليباف افزود: در مدتي كه توفيق خدمتگزاري در اين استان را داشتم از نزديك با مردم با صفاي اين استان و مشكلات آنان در بحث كشاورزي، ماهيگيري و توريسم آشنا هستم و اگر توفيقي بود كه در خدمت شما باشم حل مشكلات اين استان را سرلوحه كار خود قرار خواهم داد.
قاليباف سپس با حضور در شهرستان تنكابن در جمع مردم خونگرم اين شهرستان گفت: صادقانه عرض مي‌كنم چه در دوران دفاع مقدس و چه در 2 سال خدمتي كه در استان مازندران داشتم بهترين دوران زندگي من بود، در آن روزها كه امروز بيش از 13 سال از آن مي‌گذرد هرگز ارتباط خود را با مردم خونگرم اين استان قطع نكردم.
وي اضافه كرد: زماني كه من درمازندران بودم يك چيز را به درستي درك كردم كه قبلا از آن مطلع نبودم و آن اين بود كه زماني كه از جاد‌ه‌هاي اصلي شهرستانهاي مازندران چهار كيلومتر فاصله مي‌گيريم فقر و معضلات در روستاها و مناطق ديده مي‌شود كه در اين پوشش، فقر پنهان شده است.
كانديداي انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد: اگر توفيق خدمت پيدا كنم، در حل مشكلات كشاورزي، صيادي، حمل و نقل، صنعت توريست در كنار مردم مازندران خواهم بود. (farsnews)


    ©2013 APG.ir