تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 خرداد 1384-0:0

انتقاد ستاد لاريجاني به بهره برداري سياسي از طرح بصير

سخنگوي لاريجاني: اطلاع پيدا كرده ايم كه تشويق به حضور در مواردي به صورت مصداق بوده است.


با اين كه عضو ستاد انتخاباتي قاليباف از سازماندهي نيروهاي بسيج براي حضور در پاي صندوق هاي راي حمايت كرده و آن را در راستاي تحقق مشاركت حداكثري دانست ، سخنگوي ستاد انتخاباتي لاريجاني گفت: در مواردي اطلاع پيدا كرده ايم كه تشويق به حضور از سوي بسيج به صورت مصداق بوده است.

پيش از اين برخي اصلاح طلبان نيز در واكنش به طرح " بصير " آنرا اقدامي براي بهره گيري از آراي بسيجيان به نفع يك كانديداي نظامي خوانده بودند.گرچه سخنگوي ستاد لاريجاني از كانديداي خاصي نام نبرده است ، ولي با اين اظهار نظر دايره منتقدين به قاليباف تنگ تر شده و برخي ديگر از اصولگرايان نيز در زمره مخالفين بهره برداري سياسي از آراي بسيجيان قرار گرفتند.
محمد حسين فرهنگي عضو فراكسيون اصولگ رايان مجلس  گفت: تشويق مردم به مشاركت در انتخابات توسط نيروهاي بسيج با توجه به شبكه گسترده اي كه در كشور دارند رويكرد خوبي است و آن را توصيه مي كنم.
نماينده تبريز و سخنگوي ستاد لاريجاني افزود: تشويق به مشاركت توسط بسيج رويكرد خوبي است به شرط اين كه به صورت تعيين مصداق نباشد و فقط معيارهاي مشاركت را مورد توجه قرار دهد.
فرهنگي خاطر نشان كرد: اما متاسفانه در مواردي اطلاع پيدا كرده ايم كه تشويق به حضور به صورت مصداق بوده است.
با اين حال محمد دهقان مشاور قاليباف گرچه از طرح بصير ابراز بي اطلاعي كرد، گفت : ما از هر اقدام بسيج براي تحقق مشاركت حداكثري استقبال مي كنيم و آنرا در جهت پر رونق كردن فضاي انتخابات مي دانيم. (hatefnews)


    ©2013 APG.ir