تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 خرداد 1384-0:0

استقبال کم از سخنرانی انتخاباتی کارگزاران در ساری

يكي از اعضاي حزب كارگزاران در همايشي با عنوان"حاميان هاشمي" در ساري مركز استان مازندران گفت:اگر "هاشمي رفسنجاني" نتواند به قول‌هاي خود عمل كند هيچ كس ديگر در كشور نيست كه بتواند مطالبات مردم را تحقق بخشد!


"مصطفي نصيري" در تالار ورزشي "سيدرسول حسيني"به شرايط داخلي و اوضاع بين‌المللي كشور به لحاظ استقرارآمريكا در منطقه‌اشاره‌كرد و افزود:
نمي‌توان به‌بهانه شرايط حساس كشور و منطقه، حقوق مردم را محقق نكرد.

وي كه از سوي مجري برنامه به عنوان معاون حزب كارگزاران معرفي شد از مردم خواست در انتخابات حضور يافته و اين بار با صداي بلند مطالبات خود را مطرح و به طور جدي اجراي آنها را از نامزدها طلب كنند.

وي با اشاره به شعار تبليغاتي هاشمي با عنوان" همه باهم كار" گفت: هيچ كس با اين شعار در اين كشور طرد نخواهد شد و همه‌از حقوق شهروندي برخوردار شده و تمام عقلاي جناح‌ها و گرايشهاي فكري جامعه بايد در عرصه‌آباداني كشور حضور يابند ضمن آن كه تمام افراطيون از هر جناحي بايد صحنه كشور را ترك كنند.

وي هاشمي را به عنوان مقتدرترين فرد در معادلات سياسي كشور نام برد و اظهار داشت: اقتدار وي ناشي از اقبال مردم به اوست.

"نصيري "به‌موضوع حقوق بشراشاره كردوگفت:بايد تكليف خود را با ميثاق‌هاي جهاني يكسره كنيم و قوانين خود را در راستاي اين ميثاق‌ها جهت دهيم.

وي تصريح كرد: وقت آن رسيده است كه ما هم مثل دنيا باشيم و از حرفهاي كيلويي پرهيز كنيم و هاشمي هنر اين كار را دارد.

اعلام برگزاري اين همايش از روزها قبل با نصب پارچه نوشته‌هايي در سطح شهر ساري به اطلاع مردم رسيده بود و بنا بود "صادق زيباكلام" سخنران آن باشد.

"ابوالقاسم روحي" مسوول ستاد تبليغات هاشمي در مازندران و نماينده مردم شهرستان ساري در مجلس هفتم، علت استقبال كم مردم از اين همايش را مصادف شدن وقت برگزاري آن با مسابقه فوتبال پيروزي در برابر ابومسلم دانست.

در اين تالار كمتر از ‪ ۵۰۰‬نفر حضور داشتند كه حدود ‪ ۴۰‬نفر آنها را زنان تشكيل مي‌دادند.(irna)



    ©2013 APG.ir